środa, 13 grudnia 2017

Fotorelacja z Jarmarku - Praga

Hejka!
Jak już wiecie w ostatni weekend wybrałyśmy się na kiermasz bożonarodzeniowy do Pragi. Zrobiliśmy dla Was z tego dnia małą foto relację, którą możecie podziwiać na poniższych zdjęciach. Oprócz pięknych występów i stanowisk jarmarkowych zwiedziłyśmy najważniejsze atrakcje Pragi. Za każdym razem, gdy jesteśmy w tym pięknym mieście odkrywamy ją na nowo. Polecamy wam odwiedzić Pragę w kilku porach roku, tym sposobem możecie zauważyć jak wygląda w okresie zimowym, a jak w kwitnącym blasku lata.
Nie przedłużając zapraszamy was do obejrzenia. :)



****
A wy byliście w Pradze?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :*

137 komentarzy:

  1. praga jest piękna, śliczne zdjęcia <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam kochana <3 pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, dawno, dawno temu. Zdecydowanie muszę tam wrócić!
    Bardzo miło oglądało się Wasze zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Pradze kilka razy, ale nigdy nie byłam w okresie bożonarodzeniowym. Ślicznie jest :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się wycieczka do Pragi. W przyszłym roku na pewno się to spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia i super relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę! Byłam w Pradze w zeszłym roku i z chęcią bym tam wróciła <3

    Pozdrawiam :* Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam fotorelacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam pięknie! :) Cudowne miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny klimat Jarmarku, dawno nie byłam w Pradze^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotografie , byłam w Pradze pare lat temu i niestety nie w okresie świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce! Bardzo tam świątecznie ;3

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog!!! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna fotorelacja! Zazdroszczę wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju świetna fotorelacja. Dawno mnie w Pradze nie było.. a mam tam dość blisko :/
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w Czechach, ale niestety nie w Pradze ;) śliczne fotografie ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Pragę, byłam tam w 3 gimnazjum bodajże, albo w 2, czyli około 4-5 lat temu :)

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/how-i-care-my-curly-hair.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz się tam wybrać jeszcze raz :)

      Usuń
  17. Jaka choina duża! Czuć już tam nieźle Swięta. Ja być może do Pragi zawitam w czerwcu, bardzo bym chciała, podoba mi się architektura :)
    Pozdrawiam ciepło! ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna relacja :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ;) To musiało być genialne przeżycie ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne fotorelacja! Bardzo podoba mi się przedostatnie zdjęcie. Można tylko pozazdrościć wyjazdu :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne zdjecia :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool post! Your photos are so beautiful!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam klimat świątecznych jarmarków i mam to szczęście, że w moim mieście (Wrocławiu) jest równie wspaniały jarmark!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu byłyśmy w tamtym roku i jarmark jest naprawdę genialny :)

      Usuń
  24. Omatko jak pięknie <3 Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie byłam nigdy w Pradze, a co dopiero oglądanie jej o przeróżnych porach roku ;) Kojarzę ją jednak z tej Bramy, Mostu Karola oraz Zegara Orloj. Geografia turystyczna jednak robi swoje :D
    Ich atrakcje turystyczne naprawdę robią wrażenie :) Jarmark tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie byłam nigdy w Pradze. Świetnie wyglądają te świetlne iluminacje. :) Bardzo lubię zwiedzać nowe miasta. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja odwiedziłam Pragę, kiedy byłam mała. Niestety pamiętam stamtąd tylko place zabaw. Na pewno odwiedzę to miejsce jeszcze raz! Bardzo ładne zdjęcia.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju pięknie! a jaka choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie byłam, ale to wszystko wygląda zjawiskowo ;) Oj, chciałabym kiedyś zobaczyć na własne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia - Praga jest piękna! Byłam tak kiedyś, ale latem. Ale widzę, że zimą też jest tam cudnie. :) I jaka super choinka! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie :) Lubię Pragę, raz byłam zimą, ale już po świętach

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie, skojarzyło mi się z katedrą Notre Dame ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia są naprawdę świetne ;) ja w Pradze byłam w zeszłym roku jednak w lecie ;)
    Mam nadzieję że wyjazd byl udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia, niestety nigdy nie byłam w Pradze, ale kiedyś na pewno się wybiorę :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia! Praga jest cudowna :) Miałam tam jechać w październiku lecz coś popsuło plany :/ ...
    Pozdrawiam! :)
    wszystkoooiinicc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for sharing this lovely post with us.....we are waiting for your another write ups..
    have a nice day....keep posting
    buy customized wallets online

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam w Pradze-piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia. :) Chciałabym się tam w końcu wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  39. O rany ale tam pięknie, tak klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Great pictures!!

    https://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. I looove those photos *_*
    Looks like you had so much fun!
    Thanks for sharing :)
    Would you like to follow each other ? Let me know:
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurcze, też miałam się wybrać w ten weekend, ale nie wypaliło :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne miejsce!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Byłam w Pradze 1,5 roku temu i chętnie wróciłabym tam jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo chciałabym pojechać do Pragi. Może w nowym roku się uda :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  46. planuje wyjazd do Pragi w marcu
    Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  47. Byłam w Pradze 4 razy ;) Bardzo lubię to miasto, bo jest proste w zwiedzaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Miejsca, budynki i ozdoby przypominają mi Anglie, dosłownie :D CHociaż wiadomo, że każde miasto ma w sobie swój inny klimat. W Pradze nie byłam, ale na pewno to nadrobię! ☺

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie, nie byłam jeszcze w Pradze, ale może w przyszłym roku się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie byłam w Pradze :D
    Świetna fotorelacja.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie tam!`bardzo bym chciała się tam znaleść. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Właśnie nigdy nie byłam w Pradze a zawsze chciałam pojechać haha:(
    Ale twoje zdjęcia mnie popchnęły do tego, ze zdecydowanie musze się wybrać! <33

    BUZIAKI I wesołych świąt!!!

    ++zapraszam do mnie, to dopiero początki wiec przydałoby mi się wsparcie;) https://lovletix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale pięknie i klimatycznie <3
    Jeszcze nigdy nie byłam w Pradze :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie byłam w Pradze, chociaż miałam się tam wybrać w te wakacje :)
    Pięknie tam ! :) Wesołych świąt :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie tam jest! Ja jeszcze nigdy nie byłam w Pradze :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Byłam w Pradze kilka razy, ale w czasie świątecznym jest rzeczywiście bardzo urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie byłam nigdy w Pradze :/

    OdpowiedzUsuń