piątek, 29 grudnia 2017

Stylizacja 116

Hejka kochani!
Jak tam po świętach? Nam minęły one zdecydowanie za szybko. Dzisiaj mamy dla Was ostatnią stylizację w tym roku, ale nie martwcie się widzimy się w styczniu :)
Na wstępie życzymy szczęścia, uśmiechu, spełnienia marzeń. Niech nadchodzący rok będzie lepszy niż 2017.
Chcemy Wam podziękować za ten rok za wszystkie miłe słowa, które motywują nas do pracy za wysokie statystyki za 402 obserwatorów i za 236 tys. odwiedzin.W tym roku dużo się działo na naszym blogu, ale przełomowym momentem był post z fotorelacją z Warszawy, w którym ujawniłyśmy się pokazując nasze twarze :)

Kożuszek- Stradivarius
Sweter- H&M
Spodnie- Reserved
Choker- Stradivarius
Plecak- Stradivarius
Buty- Stradivarius

*****
Jeszcze raz życzymy Szczęśliwego Nowego Roku :)
Co myślicie o tej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać!
Do zobaczenia :) 

154 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja totalnie nie w moim stylu, ale sweterek i plecaczek bardzo mi się podobają! Wam również szczęśliwego Nowego Roku!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, sweterek dodaje temu uroku :*

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/drawing-forever-in-my-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś coś mi tu nie gra w tej stylizacji. Wszystkiego jakby za dużo. Ale sweterek bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba kurtka :) Bardzo dużo nachodziłam się ostatnio po sklepach i mierzyłam ich mnóstwo. Podobną planuję kupić na okres bardziej wiosenny żeby nie zamarznąć :)

    Pozdrawiam!
    Paulina

    https://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia.<3
    A stylizacja na prawdę jest ekstra. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka ! sweterek też mi się podoba <3 Ogólnie ładna stylizacja :)

    Pozdrawiam cieplutko :)


    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny plecaczek, skusiłabym się na taki :)
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecaczek jest świetny, reszta jakoś mi nie podchodzi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, sweterek po prostu boski! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym razem podoba mi się chyba tylko sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice outfit for colder days, I really like it. :D


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jako tako mi się podoba, ale zmieniłbym parę rzeczy.
    Ściągnąłbym tę kurtkę, która tak naprawdę nie pasuję do tej stylizacji. Jeżeli chodzi o buty to do wymiany np: na trampki.
    Plecak i sweter najbardziej mi się podobają z tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja. Śliczny sweterek!

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Choker jest super! :)
    Szczęścia w Nowym 2018 Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, nie przepadam za swetrami, ale ten jest bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta chyba zawsze mijają za szybko ;/ Cudowna kurtka <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy styl :) www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten biały sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kożuszek jest świetny :) Nie przepadam za plecaczkami, ale ten wygląda w tym zestawieniu fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny sweter, własnie szukam jakiegos w białym kolorze ;)
    Szczęsliwego Nowego Roku 2018! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla Was również wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kożuszek. ;) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful!!!! 😘💅
    http://unhasdaraquel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty i kurtka, bardzo mi się podobają ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna, ciepła stylizacja :) Na ta porę roku idealna! Sweterek jest uroczy, od razu przykuł mój wzrok :)
    Pozdrawiam cieplutko, szczęśliwego nowego roku!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi sie ta stylizacja, więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka cudowna stylizacja! Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne botki. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja :)
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa stylizacja ;) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem czy mam do jakiegoś ubrania taką słabość jak do swetra!:D Cieszę się, że pojawił się on w kolejnej stylizacji! Najlepszego nowego roku!


    Jeśli będziesz miała czas i chęć zapraszam na mojego bloga Oli Marcinkiewicz pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Taką kurtkę z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. I love the leather and the cool/edgy vibes of this look.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  37. look awesome darling beautifull combination keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna stylowa. Wy to 2 klasa nie ? Ze szkoły was chyba znam ����

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna stylizacja. Szkoda że głowy brak.

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny sweterek ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna stylizacja i świetny sweterek *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice post dear. :)
    I follow you, I hope you will come back.
    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  43. I love this coat model !!!
    Good year!!
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnsa stylizacja pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega jest ta kurtka! Super sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  46. thnaku for sharing lovely post with us....we are waiting for your another write ups
    Visit us @:- Carry your keys with fashionable keychains all time

    OdpowiedzUsuń
  47. Plecaczek - super!, całość wygląda bardzo fajnie, ale sweterek dziwnie uwypukla brzuszek, niepotrzebnie splot schodzi w dół i się łączy

    OdpowiedzUsuń
  48. Fashion Style! You can also choose a evening dresses for your party.

    OdpowiedzUsuń
  49. O look está lindíssimo e super confortável.

    Um beijo,

    My Pure Style x My Instagram x My Facebook 

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo podoba mi się ta stylizacja <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna stylizacja! Cudowna kurtka :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. i like your outfit.

    if you pick up dresses,amigown yr 10 formal dresses reviews gives you amazing choices.

    OdpowiedzUsuń
  53. W tej stylizacji najbardziej podoba mi się sweterek. To normalne, że może troszkę powiększać sylwetkę, ale przy tak smukłej figurze, to żadem problem. :)

    OdpowiedzUsuń