niedziela, 26 marca 2017

Stylizacja 89

Hejka kochani! :*
Na początek dziękujemy wszystkim osobą, które odwiedzają naszego bloga :) Osób, które czytają naszego bloga jest 224. Dziękujemy :)
Wiosna już się zaczęła, pogoda na dworze zaczęła się poprawiać. Przed nami kolejny pracowity tydzień, sprawdzian za sprawdzianem. Trzeba wytrzymać do świąt i chwila wolnego. A wasz tydzień też zapowiada się pracowicie? Czy raczej spokojnie?
Zapraszamy na dzisiejszą stylizacje! :)















Płaszcz- Stradivarius
Koszula- Reserved
Spodnie- Sklep lokalny
Buty- Stradivarius

Na koniec zdjęcie naszego modela Dzika ;)



***
To by było na tyle!
Mamy nadzieję, że stylizacja 
przypadła wam do gustu. :)
Koniecznie dajce nam znać w komentarzach 
co sądzicie o tym look-u. ;)
Do zobaczenia!
Pozdrawiamy! <3

Snapchat Gabi: gabix80
Snapchat Karoliny: karrla163

171 komentarzy:

  1. Buty spodobały mi się najbardziej :) O jaki piękny kotek <3 Zupełnie jak kot mojej koleżanki :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszcz :) Ja muszę koniecznie w końcu jakiś kupić, ale na wiosnę mi się nie opłaca, bo zakupiłam ramoneskę i bomberkę. Jednak na jesień marzy mi się taki :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Polecam kupić na lato, aby mieć na jesień bo na wakacje mają być promocje, to można znaleźć bardzo fajny płaszczyk :)

      Usuń
  3. Ja na szczęście ma jedynie 2 kartkówki :)
    Podoba mi się wykończenie kołnierza, ciekawie się to prezentuje.
    Jaki słodki kotek, haha ślicznie pozuje :)
    Miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze ja zapomniałam już co to słowo kartkówka;D

      Usuń
    2. Dziękujemy ;) Nic nie szkodzi można zapomnieć :)

      Usuń
  4. Nice coat, interesting!
    And the cat is the queen! :D

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny płaszczyk i buciki mega! Super stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te jeansy bardzo mi się spodobały!
    Ogólnie bardzo fajny blog i jego design.
    Stylizacja bardzo przykuwa uwagę, bardziej założyłabym ją na jakieś większe okazje.
    Zaobserwowałam :D
    Pozdrawiam, themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za takie miłe słowa :)

      Usuń
  7. genialny płaszcz te naszywki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki popielaty płaszczyk ale bez naszywek :) kotełek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No te naszywki akurat to nie dla mnie ;) sam krój płaszcza jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluje na taki płaszcz ;) mój tydzień raczej na luzie - rekolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć taki tydzień u mnie całe 2 tygodnie, aż do świąt sprawdziany :(

      Usuń
  11. so many nice outfits <3


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny płaszcz te naszywki dodają charakteru

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny płaszczyk, naszywki jak najbardziej na czasie :) Myślę, że na tą pogodę która jest teraz pasuje ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz jest bardzo ciekawy poprzez naszywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny płaszcz! Fajny, klasyczny look, ale na Waszym miejscu zwróciłabym uwagę na kąt padania promieni słonecznych - na większości zdjęć modelka jest prześwietlona i kolory nie wyglądają, jak w rzeczywistości...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za radę postaramy się na następny raz, aby zdjęcia nie były prześwietlone :)

      Usuń
  16. Fajny oryginalny płaszcz. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny płaszczyk :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kotek to po pierwsze ♥
    Po drugie - płaszczyk to mój must have
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. już 228 :D gratulacje
    śliczny płaszczyk i koootek

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodki kotek. Zawsze chciałam takiego mieć, a jeszcze nie miałam okazji.
    Co do stylizacji, to jest ona troszkę nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż każdy ma inny gust. Zapraszamy na inne stylizacje. :)

      Usuń
  21. Ciekawa stylizacja :). Fajnym "odcięciem" na płaszczu są naszywki. Super Dzik ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna marynarka- płaszczyk- całość nietuzinkowa i jestem na tak. Rudy kiciuś przesłodki

    OdpowiedzUsuń
  23. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  24. Super płaszczyk i kołnierzyk koszuli ! Ale moje serce skradł kotek :))


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszczyk świetny tylko te naszywki mi tu nie pasują, chociaż kocham ubrania z naszywkami!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cóż każdy ma inny gust. :)

      Usuń
  27. Krój płaszcza nie dla mnie, ale te naszywki są świetne :)
    Jak fajnie, ze do wpisów dotyczących stylizacji oddajecie na koniec zdjęcia takiej słodkości jak tej kotek ☺️
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetną masz tą koszulę :)
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Marzę już o weekendzie. Ten tydzień jest okropny :D
    Stylizacja świetna! Kotełek uroczy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie połączenie ;) Tylko naszywki do mnie nie przemawiają :(

    Zapraszam ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/boyfriendy-w-innym-wcieleniu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Każdy ma inny gust. ;)

      http://fasionsstyle.blogspot.com/

      Usuń
  31. beautiful outfit!
    http://moonluns.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo elegancko
    No i mam identycznego kota
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kompletnie nie mój styl, ale koszula bardzo fajna :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja kompletnie nie w moim stylu, ale ważne że Ty się dobrze w tym czujesz :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy na inne, może jakaś będzie w twoim stylu :)

      Usuń
  36. Stylicja inna i bardzo ciekawa i inspirująca!
    Super
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna stylizacja, zakochałam się w tej koszuli!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa stylizacja, w całkiem militarnym stylu bym powiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zdjecia! Ten wpis to czysta magia! Bardzo sie ciesze ze jestem na twoim blogu! Tak trzymać! http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. W stylizacji najbardziej spodobała mi się koszula :) Słodki kociak :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę przyznać, że płaszcz mnie zaciekawił :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. You look perfect!
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale świetny płaszczyk kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi się ten płaszcz nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż każdy ma inny gust. Zapraszamy na inne stylizacje! ;)

      Usuń
  46. Bardzo lubię blogi modowe! płaszcz cudowny, KOT TEŻ<3 ,
    Zapraszam również do siebie
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super płaszczyk :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna jest ta koszula, te zdobienia na kołnierzyku są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawy płaszczyk , podobają mi się te naszywki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Płaszczyk jest bardzo ładny, a zdobienie przy koszuli rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sama stylizacja średnio do mnie przemawia natomiast bardzo podoba mi się płaszczyk i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ładny płaszczyk, podobają mi się te naszywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  54. Wonderful coat! Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Romper Inspiration *

    OdpowiedzUsuń