sobota, 21 lipca 2018

Idealny prezent czyli PERSALO

Hejka :*
Na wstępie chcemy przeprosić, bo obiecałyśmy w tę sobotę dodać post z haulem zakupowym, ale plany nieco się zmieniły. Post pojawi się w następną sobotę :) Przychodzimy do Was z pierwszą niespodzianką, którą Wam zapowiedziałyśmy :)
Pod koniec czerwca dostałyśmy współpracę z marką PERSALO, ostatnio słyszałyśmy dużo opinii na temat tej firmy. 


Zajmuje się ona drukowaniem wspomnień na poduszkach, plakatach, zdjęciach, ale także na obudowach do telefonu. Oczywiście opcji jest więcej :) Każda z nich jest wyjątkowa, ponieważ pozwala na zatrzymanie wspomnień, z których możemy cieszyć się na co dzień. My swoje wspomnienia zawarłyśmy w 2 mini poduszkach  i zdjęciach kwadratowych, wielkościowo takich samych jak są na instagramie. PERSALO ma także swojego instagrama, na którym możecie zobaczyć ich propozycje zdjęć. :)


10 lipca jedna z Nas wkroczyła w świat dorosłości, a mianowicie skończyła oficjalnie 18 lat :) Długo zastanawiałyśmy się jaki prezent byłby idealny na taką okazję. Na szczęście PERSALO jest idealnym rozwiązaniem, jeśli chodzi o prezent. Nie tylko na urodzinowy, ale także na inne okazję. :)

Strona jest bardzo prosta w obsłudze. Wszystko wykonujemy krok po kroku.


Każde zdjęcie możecie edytować sami! Do wyboru mamy dwie opcje: na poduszce można umieścić 9 lub 25 zdjęć. Wszystko zależy od Was :)
Jakość produktów jest znakomita, każde zdjęcie jest wywołane w wysokiej rozdzielczości. W środku znajdziecie także podziękowania od firmy za zrobione zakupy. Na pewno nie jeden raz skorzystamy z usług PERSALO.
Zapraszamy do oglądania produktów, które zamówiłyśmy :)



Zapraszamy Was także na instagrama PERSALO i  na stronę na facebook'u (Klik)
***
Znacie produkty z firmy PERSALO?
Podoba Wam się taka forma prezentu dla bliskich osób?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :*

158 komentarzy:

  1. Lubię takie prezenty. Mojej przyjaciółce zrobiłam na urodziny fotoksiążkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie rzeczy to świetne pomysły na prezent ^^
    Poduszki są śliczne tak samo jak zdjęcia *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pimpki to wy nie poznałem Was ;O

    OdpowiedzUsuń
  5. Super poduszki! Wyglądają super, cieszą oko i do tego można się na nich położyć. Czego chcieć więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubie takie prezenty dostawać oraz je dawać <3
    poduszki cudne :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. The pillows are super cute!
    and seems very nice quality!
    kisses :D

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta strona jest świetna!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pozazdrościć współpracy. Taka poduszka to faktycznie prezent idealny/. Uwielbiam drukowane zdjęcia. Oglądanie ich wieczorem to coś cudownego.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwie poduszki z tej strony i jestem bardzo zadowolona :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wyrosłam z tego typu rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle fajnie zabawanie i z klasa o to chodzi w pisaniu bl9ga by bawic sie wlasna tworczoscia super. W Wolnej chwili zapraszam :modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie świetny pomysł na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne poduszki i te zdjęcia! Świetna sprawa ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna pamiątka i rewelacyjny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. te poduszki to idealny pomysł na prezent coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na prezent i nie tylko. Uwielbiam tego typu pamiątki! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa. Taki typ pamiątek czy prezentów jest według mnie jednym z najlepszych! Sto lat dla solenizantki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia. Świetny pomysł na prezent podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne pakowanie przesyłki. ;) samo wykonanie też prezentuje się przepięknie, poduszki są śliczne. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful post <3
    I hope we can follow each other on GFC.

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już gdzieś czytałam o tej firmie: persalo. Świetny prezent, super podarunek. Bardzo ładne poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam tej strony ale prezenty świetne! Wyjątkowe i oryginalne :) Sama muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się tego typu poduszki, ale szczerze mówiąc myślałam, że one są większe a one takie małe
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zdjęcia to świetna pamiątka :) a taka podusia jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze są te poduszki! ;) sama mam jedną i jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Firmę kojarzę 🙂super pomysł na prezent 🙂obudowa na telefon ze zdjęciem też super brzmi 🙂

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastic photos and Happy 18th :))
    Meu blog sobre moda nas nuvens

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię takie spersonalizowane prezenty, rewelacyjna pamiątka:):*

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega fajny pomysł na prezent jednak troszkę małe te poduszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta firma jest rewelacyjna, miałam od nich poduchy:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Według mnie jest to super forma na prezent! Takie spersonalizowane prezenty pomagają powspominać i są dużo lepsze niż coś co zaraz odłożymy w kąt!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the photos. Such a great way to keep memories alive.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  35. wspomnienia na poduszkach? super. podoba mi się ta opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tej firmy, ale strasznie spodobały mi sie Wasze zdjęcia na poduszkach :) To super pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne poduszki, mam zdjęcia z tej strony i jestem bardzo zadowolona ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie prezenty są wspaniałe! Sama chciałabym dostać poduszkę czy zestaw zdjęć :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam zdjęcia to świetna pamiątka i idealny prezent dla bliskiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  40. Te poduszki to świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam ani stronki ani firmy ---ale chętnie zajrzę :>

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale piękne podusie, chętnie poznam tą markę :) Wszystkiego najlepszego z okazji 18!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny pomysł na prezent,ale jak dla mnie poduszki powinny być minimalnie większe ;)

    http://toskaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! piękne! ojejku sama bym takie chciała i to bardzo, może nawet coś zamówię:D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądacie :D
    Cudne poduszki :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Poduszki super, ale same te zdjęcia już wyglądają super tak wywołane :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam taką poduszkę, super sprawa! Idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Takie poduchy to super pamiątka ❤

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne poduszki, super pomysł na prezent :) Ja już mam trzy w swojej kolekcji :D
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/sesja-w-zbozu-i-zielona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Słyszałam już o tej firmie :) Takie spersonalizowane rzeczy są bardzo fajne.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja swoja osiemnstke miałam rok temu. Super pomysł na prezent mega kreatywny.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam takie prezenty, które przywołują wspomnienia! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  53. Super pomysł! Moja przyjaciółka ma za miesiac urodziny , wiec chętnie sie skuszę na to i dzis zamowie !
    https://mrsmysterious00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Też niedawno zamawiałam zdjęcia z Persalo i jestem mega zadowolona! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Poduszeczki fajne ale strasznie małe są :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  57. Do tej pory nie słyszałam o tej firmie. Uwielbiam wywoływać zdjęcia, to cudowna pamiątka na lata :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  58. tego właśnie szukałam ❤️ możliwości wywołania zdjęć w takim formacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. oo świetnie poszewki hihi
    pozdrawiam i zapraszam na nowy blog
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  60. https://szyyszka.blogspot.com/2018/07/you-create-your-own-opportunities.html?showComment=1532919586887#c6540355342276169646

    OdpowiedzUsuń
  61. poduszki średni,ale takie zdjęcia bym powywoływała ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam takie personalizowane prezenty, które nie dość, że są świetną pamiątką to są oryginalne i ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajny pomysł na prezent, osobiście korzystałam z usług innej firmy zajmującej się nadrukami na koszulkach i upominek za każdym razem był udany. Szczerze polecam, bo takie utrwalone wspomnienia są zawsze najlepsze, nigdzie nie uciekną:)
    Pozdrawiam!
    Tov z Outfitowni

    OdpowiedzUsuń
  64. 100 lat i spełnienia marzeń ☺

    OdpowiedzUsuń
  65. Jest,to zdecydowanie rewelacyjny pomysł na prezent,jak również na zachowanie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja na razie stworzyłam tylko własną fotoksiążkę, ale mam nadzieję, że taką poduszkę też kiedyś będę miała bo wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękny prezent, który przywołuje wspomnienia. Takie to sie ceni. Tworzyłam kiedyś fotoksiążkę i wiem że takie prezenty są najlepsze! Pozdrowionka dla was!

    OdpowiedzUsuń
  68. Takie prezenty to świetna pamiątka :) sama ostatnio sprawiłąm bliskiej mi osobie taką podusię :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Szkoda trochę że dopiero dziś wpadłem na ten blog. Moim zdaniem ten blog jest bardzo dobrze prowadzony.

    OdpowiedzUsuń
  70. Tak przeglądam Twojego bloga i wracam do starszy postów :) ale pomysł na prezent jest super !:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny pomysł na prezent. Już wiem komu takie coś sprezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Poduszka może w fajny sposób zastąpić klasyczną ramkę na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń