poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Fotorelacja z Grecji II

Hejka!
W dzisiejszym poście chcemy Wam pokazać parę zdjęć zrobionych przez jedną z nas podczas pobytu w Grecji. Jak dobrze wiecie w grudniu dwie z nas były na stażu zagranicznym właśnie w Grecji, tym razem  kolejna z nas miała możliwość odbycia tam dwutygodniowych praktyk. W wolnym czasie uczniowie mieli możliwość zwiedzenia dużo ciekawych miejsc oraz mieli zapewnioną masę atrakcji. W tym wpisie chcemy pokazać Wam zdjęcia właśnie z tego pobytu.
Wszystkim nam pobyt w Grecji bardzo nam się podobał i chętnie wróciłybyśmy tam jeszcze raz.


*****
A wy byliście kiedyś w Grecji?
Buziaki :)

81 komentarzy:

  1. Przepiękna fotorelacja! Niestety nie miałam jeszcze okazji być w Grecji, jednak z chłopakiem planujemy lecieć za rok :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybieram się za miesiąc do Grecji, już się doczekać nie mogę :)
    Świetna relacja, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jakie śliczne zdjęcia i te widoki :) nigdy nie byłam w Grecji :) Pozdrawiam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Byłam w Grecji jakiś czas temu i bardzo ciepło (dosłownie również!) ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam w Grecji, ale chętnie bym się kiedyś wybrała. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fajnie! Ja na razie byłam tylko na greckich wyspach, a Grecja jeszcze na mnie czeka :D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wybrałbym sie z Wami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful photos! Mountains and coastlines always awe me!

    OdpowiedzUsuń
  9. My wybieramy się do Grecji na majówkę. Lecimy na wyspę Kefalonię. To będzie mój pierwszy raz w Grecji - Wojtek był już w Salonikach. Nie możemy się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow na pewno mega przeżycie będziecie mieć;)

      Usuń
    2. To super, życzymy udanego pobytu :)

      Usuń
  10. Wow! Te zdjęcia są piękne :)
    Grecja to cudowny kraj, może się kiedyś tam wybiorę.
    Pozdrawiam :*

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nawet za granicą nigdy nie byłam :( ...ale z pewnością będę to wszystko nadrabiać. Uwielbiam oglądać takie fotorelacje. Naprawdę jest tam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear, so nice and interesting, love it!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wowww, nice place, great photos. I follow you from this moment, it would be great if you follow me too. Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wycieczka, takie wakacje to super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia.Wspaniałe miejsce do odbywania stażu i praktyk, niesamowite krajobrazy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam w Grecji. Miło było się tam na chwile z Wami przenieść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia wyszły świetnie! Chciałabym kiedyś zwiedzić Grecję. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie<3 Ja zakochałam sie w Grecji, szczególnie ich kuchni:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowne miejsce. Chętnie poznałabym je bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna fotorelacja! Grecja to naprawdę piękny kraj ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniała wyprawa! piękne widoki! i fajnie pokazane!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne widoki, tylko pozazdrościć, ze widziałyście to na własne oczy, a nam pozostaje tylko fotografia przynajmniej na chwile obecną
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Grecja jest piękna, widać, że wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze nie miałam okazji być, super fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie kiedyś wybrałabym się do Grecji :) Piękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne miejsca . Super relacja :) Właśnie nie długo wybieram się do Grecji

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Ja lecę do Grecji na wakacje i już nie mogę się doczekać.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku widoki po prostu przepiękne i taka super pogoda, szkoda że Grecja mnie uczula :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite zdjęcia i ten basen *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja właśnie w tym roku planuję wyjazd do Grecji. :) To naprawdę przepiękny kraj, choć znam go na razie ze zdjęć. :)

    Bardzo fajnie, że miałyście okazję być na zagranicznym stażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W Grecji byłam dwa razy :-) Interesujący kraj. Moja przyjaciółka tam mieszka więc bazujac na jej osobowosci - uwazam ,ze Grecy to bardzo otwarci i mili ludzie.
    Niesamowite zdjęcia- widać jak bardzo Ci sie tam podobało xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne zdjecia! Z chcecia tez bym sie wybrala :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. so nice photos dear :)
    Do you want to follow each other?
    Kisses :)

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie tam jest! Wspaniale spedziłaś czas <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/04/witaj-wczesna-wiosno.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie byłam w Grecji, ale bardzo mi przypomina Chorwację :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne miejsce, tylko pozazdrościć. Takie miejsce naprawdę jest warte odwiedzenia i warto wpisać sobie je na listę miejsc, gdzie konieczne warto pojechać. Szczególnie że wakacje za pasem.

    OdpowiedzUsuń