piątek, 6 września 2019

Modnie i wygodnie część 5- BONPRIX

Hejka!
Przychodzimy dzisiaj do Was z kolejną przesyłką z firmy BONPRIX. Musimy Wam przyznać, że tak jak zwykle jesteśmy bardzo zadowolone z jakości produktów, które otrzymałyśmy. :)
Trzeba zaznaczyć, że każdy produkt jest wykonany z dobrego materiału i noszenie go sprawia samą przyjemność. Dlatego jeśli się zastanawiacie nad zakupami w BONPRIX, jak najbardziej możemy Wam go polecić. :)
Zapraszamy do oglądania.

Pierwszą rzeczą, którą chcemy Wam zaprezentować to czarna SUKIENKA Z KORONKĄ.
Idealnie sprawdzi się ma eleganckie wyjście i uroczystości. Materiał jest delikatny i zwiewny, dlatego czujemy się w niej bardzo komfortowo. Element koronkowy na górnej części sukienki dodaje dodatkowego uroku. Nasz rozmiar to 34. 
 
Kolejnym zamówionym produktem jest BLUZKA Z KRAWATKĄ, KRÓTKI RĘKAW biel wełny.
Elegancka bluzeczka sprawdzi się na rozpoczęcie roku, oficjalne wyjście lub do pracy. 
Trzeba przyznać, że modna w ostatnim czasie krawatka jest głównym atutem bluzki.
 Nasz rozmiar to 34. 

Następnym produktem jest KOMBINEZON Z RĘKAWAMI FALBANOWYMI.
 Sprawdzi się na oficjalne wyjścia. Trzeba przyznać, że taki kombinezon robi wrażenie i z łatwością przykuje spojrzenia innych. Falbanowe rękawy dodają uroku całemu stroju. Nasz rozmiar to 36.

Ostatnią rzeczą są KOLCZYKI złoty kolor.
Świetnie prezentują się same w sobie. Idealnie podkreślą każdą stylizację, dodając jej szyku.

Podsumowując nasze zakupy przyznajemy ocenę 10/10!
Tym razem mogliście zauważyć, że postawiłyśmy na elegancję, ale sklep BONPRIX posiada duży asortyment, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 
Jeśli chodzi o nas to szczerze polecamy Wam ten sklep. :)

***
Koniecznie dajcie znać, czy mieliście już okazję zamawiać z tego sklepu?
 Jak Wam się podobało nasze dzisiejsze zamówienie?
Piszcie w komentarzach!!! ;)
Do zobaczenia! :***


130 komentarzy:

  1. Ta pierwsza sukieneczka i spodnie w paski bardzo mi się podobają:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe stylizacje. Szczególnie na wrzesień i rozpoczęcie roku szkolnego. Faktycznie czarna sukienka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowe te rzeczy. Super kolczyki, a spodnie w paski mega są :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest przepiękna 😍
    Jeśli chodzi o kombinezon ,bardzo ładny choć na początku myślałam że to bluzka i spodnie ☺
    Kolczyki również mi się bardzo podobają 😍
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy są świetne, ale najbardziej podoba mi się sukienka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie te dwie na dole krajce się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutto molto bello.
    Buona serata

    OdpowiedzUsuń
  8. I like your grenar outfit. Have a nice weekend hugs Nina

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie stylizacja nr 1 - najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta bluzeczka z krawatką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. These black and white dresses are so inspiring. I have some black and white because I always wear them for official business.

    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  13. Me gusto el primer conjunto y el ultimo. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarna sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga i trzecia stylizacja są jak najbardziej w moim guście, mogłabym tak iść do pracy !
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. So pretty! My fav look is the last one:)
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarna sukienka i bluzka z krawatką bardzo mi się spodobały :D
    Świetne rzeczy :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo inspiracyjne stylizacje, zwłaszcza ostatnia przyciąga uwagę :) Nie sposób oderwać od niej wzroku.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna pierwsza sukienka i przepiękne kolczyki, takie w moim stylu. <3 Świetny post! :)
    https://swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. All three of the outfits you styled and modelled in the photos look very attractive and pretty. I love the looks of the elegant black BONPRIX dress with inset lace as well as both of the pretty BONPRIX blouses!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybieram stylizację numer 2 :D Wszystkie wyglądają fajnie, ale dwójeczka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię bardzo zamawiać z tego sklepu ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamówienie trochę nie w moim stylu, aczkolwiek spodnie, które zestawiłaś z bluzką z Bonprix, są bardzo ładne. Nigdy nie zamawiałam nic z tego sklepu, ale z chęcią przejrzę jego asortyment! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te stylizacje, ale najbardziej podoba mi się sukienka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna jest ta sukienka z pierwszej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie stylizacje pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza sukienka bardzo mi sie podoba. Pozostałe dwie stylizacje nie do końca w moim stylu ale Tobie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W Bon Prixie zamawiałam niezliczoną ilość razy i przyznaję, że lubię ich ciuchy. Czasami jest problem z doborem rozmiaru albo brakuje tych najmniejszych rozmiarów. Z Waszych zakupów najbardziej wpadła mi w oko pierwsza sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale śliczna ta czarna sukienka z koronką :) W bonprixie jeszcze nigdy nie zamawiałam, ale jak przeglądam katalog to mnie zawsze coś kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka z krawatką i kolczyki najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koczyki pięknie na tobie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta czarna sukienka skradła moje serce <3
    Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta biała bluzka robi jak dla mnie największy szał!

    OdpowiedzUsuń
  36. Podziwiam stroje są cudowne a dodatki super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładne, eleganckie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne stylizacje- bardzo klasyczne i eleganckie. Ta czarna sukienka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  39. Każda Twoja stylizacja jest ciekawa i wygląda na wygodną. Na pewno może być na co dzień, jak i na specjalne okazje. Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Spodnie w pasy to coś dla mnie ;) optycznie wydłużają ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne zestawy, szczególnie pasiaste spodnie z koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się zwłaszcza ta czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super kreacje jestem pełna podziwu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Czarna sukienka bardzo ładna i elegancka. Reszta propozycji zupełnie nie w moim guście. U mnie zakupy w bonprix zawsze kończyły się na przeglądaniu katalogu ;) Nigdy się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  45. No fakt, wygląda to nawet dobrze, o dziwo ;) . Chociaż nie bez przyczyny zestawiałyście czerń z bielą. Może sam koncept nie jest najladniejszy, ale w tym zestawieniu dobrze się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę przyznać, że nie raz słyszałam o tej stronie, ale nigdy stamtąd nie zamawiałam. Cieszę się, że tak udały Wam się zakupy :) Miło również zobaczyć Wasze twarze, super, że już się tak nie kryjecie!
    Cudownie wyglądacie. Nie pomyślałabym, że to kombinezon! Genialnie wygląda ;) Sukienka i kolczyki chyba podobają mi się najbardziej!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne stylizacje, brakuje nam jednak zdjęć z butami, które do nich wybrałaś. Jednak buty to również ważny element stylizacji. Warto by i na niego zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Se te ve preciosa con esas prendas! Feliz noche y gracias por pasarte por mi blog! 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwsza sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Amei seu post, seu site é muito bom mesmo, estou toda semana visitando e lendo seus artigos.

    Parabéns!

    Beijos💋💋!!

    Meu Blog: Resultado Mt Cap

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne ubrania, bardzo polubiłam ostatnio Bonprix :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładny zestaw :) Ja tylko zmieniłabym buty z czarnych na czerwone z https://bestbuty.pl/ żeby dodać charakteru stylizacji :) Czarny jest fajny ale z jakimś jasnym/jaskrawym akcentem.

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna jest ta czarna sukienka z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna stylizacja. Spodnie modne i na czasie. Lubię pasy! Chociaż ten wzór, nie dla każdego pasuje.

    Sporo fajnych rzeczy zamówiłam na wassyl.pl. Mają w sprzedaży śliczne sukienki na sezon jesienno zimowy. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  55. Bluzka z krawatką bardzo ładna i na wiele okazji się może przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Eleganco, bardzo podoba mi się ta propozycja

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniałe stylizacje, jednak brakuje w nich jakiejś fajnej torebki
    Ja ostatnio bardzo lubię skórzane torebki

    OdpowiedzUsuń
  58. I like that black dress, and I recently bought it on Selerit.com at an affordable price. You look so beautiful! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  59. Kiedyś miałam w domu katalog tej firmy, ale nigdy nie zgodziłam się, aby coś od nich zamówić. Zawsze boję się po prostu, że nie trafię z rozmiarem. Chociaż ostatnio na https://wassyl.pl/product-pol-3999-ROZKLOSZOWANA-KOPERTOWA-SUKIENKA-burgund-X951.html widziałam bardzo fajną sukienkę. Zawsze można przecież ją odesłać.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zdecydowanie wygrywa mała czarna, klasyka ponad wszystko

    OdpowiedzUsuń
  61. Super wpis. Bardzo przydatne informacje

    OdpowiedzUsuń