niedziela, 1 grudnia 2019

Modnie i wygodnie część 6- BONPRIX

 Hejka ;)
Ostatnio przyszła do nas kolejna paczka z firmy BONPRIX. W dzisiejszym poście pokażemy Wam nasze zakupy. Jesteśmy z nich bardzo zadowolone. Wszystkie rzeczy spełniły nasze oczekiwania.
Zastanawiacie się nad zakupami w BONPRIX? Możemy Wam polecić cały asortyment :)
Zapraszamy Was również na naszego instagrama, na którym w piątek, będziemy dodawać relacje z wyjazdu do Lwowa :)

Pierwszą rzeczą, którą wybrałyśmy jest zielony DŁUGI ŻAKIET Z DRAPOWANYMI RĘKAWAMI Rozmiar, który wybrałyśmy to 34.  Żakiet posiada elegancję samą w sobie. Jego kolor od razu nam się spodobał. Możemy założyć go na każdą okoliczność.



Kolejny produkt, który zamówiłyśmy to KOMPLET BRANSOLETEK (5 CZĘŚCI)
Prezentują się one bardzo ładnie. Najważniejsze jest to, że każda z nich idealnie pasuje do każdej stylizacji. Są one do noszenia razem, albo osobno. Na pewno nie raz będziecie mogli zobaczyć je w kolejnych postach.


SZTYBLETY idealnie pasowały do dzisiejszego zestawu. Są one wygodne i co najważniejsze ciepłe. wykonane są z zamszu. Będą one idealne na zimę. Rozmiar, który wybrałyśmy to 38.



Podsumowując nasze zakupy przyznajemy ocenę 10/10!
Sklep BONPRIX posiada duży asortyment, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 
Jeśli chodzi o nas to szczerze polecamy Wam ten sklep. :)


***
Koniecznie dajcie znać, czy mieliście już okazję zamawiać z tego sklepu?
 Jak Wam się podobało nasze dzisiejsze zamówienie?
Piszcie w komentarzach!!! ;)
Do zobaczenia! :***

114 komentarzy:

  1. I like your suit and ankle boots.
    Wow, the bracelets are very stunning.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, nie tylko Ja jestem miłośniczką produktów marki Bonprix! <3
    Cudowne zestawienie; żakiet ma rewelacyjny odcień, z chęcią przygarnęłabym go do swojej kolekcji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz pełna elegancja;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne elegancie zestawienie- bardzo ładnie sie w nim prezentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żakiet i bransoletki ekstra!😊❤

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Żenadą jest twoje pisanie z anonima. Nie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Świetny kolor tej marynarki :) Mam w tym kolorze płaszczyk na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie zamawiam ubrań z bonprix czy z internetu. zdecydowanie wolę przymierzyć ubranie i sprawdzić, czy pasuje. Twoja stylizacja jest bardzo klasyczna ale ładna :) podoba mi się kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zamawiać na Bonprix ☺
    Wasze zamówienie ,jak i stylizacja,przypadło mi do gustu -elegancko i wygodnie ;super 😍
    Mam nadzieję że relacja ze Lwowa ,pojawi się również i tu na blogu ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak w najbliższym czasie pojawi się fotorelacja :)

      Usuń
  11. Kiedyś z mamą i babcią dużo zamawiałyśmy z tej firmy ale przez sklepy stacjonarne i duży wybór gdzieś o nim zapomniałyśmy. ale ciuchy były zawsze fajne. Stylizacje ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka i klasyczna stylizacja. Mega w moim stylu!
    Jestem zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj bardzo w moim stylu! Uwielbiam takie zestawy<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten żakiet ma cudooowny kolor! Ja osobiście wolę nawet jeszcze trochę dłuższe :D Wtedy byłby, jak dla mnie idealny :>
    O Bonprix słyszałam od wielu youtuberek, ale też blogerek i każda poleca. Dlatego wierzę, że firma ma dosyć porządne rzeczy. Myślę, że kiedyś się skuszę :D

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam na mój kanał! W końcu się odważyłam. Postaram się, aby zarówno wykonanie, jak i samo nagranie były lepsze. Za każdą subskrypcję i łapkę z całego serduszka dziękuję <3 To wiele dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Długi żakiet bardzo mi się spodobał :D Super stylizacja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegante e classica.
    Buona giornata.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny żakiet, bardzo lubię ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja bardzo mi się podoba, a z Bonprix nigdy nie zamawiałam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice clothes! I buy from Bonprix here, too. Thanks for visiting my blog, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  21. That outfit looks amazing, great job! :)
    Giveaway: xoniomaniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe produkty zamówiłaś, świetnie lezą! ;) Ja też ostatnio trochę nakupowałam w Bonprixie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marynarka jest świetna. Ma super kolor. Ja z bonprixa nigdy nic nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam słabość do takich marynarek :D Generalnie stylizacja naprawdę dobra na każdą okazję i chyba każda kobieta dobrze się czuje w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetny krój tej marynarki i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Una buona serarata e una felice domenica per te.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw wszystko do siebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie dawno nie zamawiałam na bonprix:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie wyglądasz:** O dziwo jeszcze nigdy nie miałam nic z Bonprixa:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komplet bransoletek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Żakiet bardzo ładny i w fajnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeczytałam ostatnio w Wysokich Obcasach, że takie kolorowe marynarki są bardzo modne. Na pewno to świetna alternatywa dla czarnych, eleganckich marynarek. Kolorowe również można nosić na oficjalne wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię zamawiać z tego sklepu. Czasami jest problem z rozmiarówką, ale i tak chętnie do nich wracam. Myślę, że ich ciuchy mają całkiem dobrą jakość. Super zdjęcia i zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Oh very cute style darling, I love it the bracelets
    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz, dobrze, że masz te dodatki. Tak byłoby troszkę za czarno. Ja to z kolei lubie przełamać kolory i wprowadzić nawet do takiej ciemniejszej stylizacji coś kolorowego, np. skarpetki. Sprawdź sobie takie propozycje od https://koloroweskarpetki.pl/41-zakostki, może tu coś fajnego znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna stylizacja! Strasznie mi się podobają te bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny odcien tej marynarki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Marynarka świetna, chyba właśnie takiej klasycznej mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze dobrany, stylowy outfit :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny żakiet, to takie must have w szafie. Pasuje do wielu stylizacji, ponad czasowa klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta marynarka jest super:)
    Buziaki:* I wszystkiego co najlepsze na Święta kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się dobór biżuterii. Dodałabym jeszcze do tego jakiś mały wisiorek, pasowałby idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna, klasyczna stylizacja!

    Ja osobiście pod marynarkę bym wybrała coś z kolorem, tutaj jest sporo ciekawy bluzeczek :)

    Super blog, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Myślę, że nadruk na koszulce również wyglądałby dobrze w tej stylizacji. Coraz częściej widzę koszulki z nadrukami połączone z marynarką.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz nie tylko modnie, ale i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  46. firma marketingowa warszawa13 maja 2020 06:35

    Może ktoś z was skorzysta z bardzo dobrej firma marketingowa warszawa .Sam z tej firmy skorzystałem i naprawdę wszystko było bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna stylizacja :) Ja też lubię takie połączenia. Właśnie szukam butów dla siebie na https://butymodne.pl/creepersy-damskie-c148422.html u sukienki do nich. Dawno nie odświeżałam swojej garderoby i stwierdziłam, ze dobrze byłoby to zrobić w sierpniu przed urlopem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładna, modna i wygodna stylizacja :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Te buty to w sumie skradły mi serce. W jakim sklepie internetowym z je kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń