piątek, 9 marca 2018

Stylizacja 123

Hejka!
Mamy już marzec, wiosna idzie do nas wielkimi krokami. No może pogoda mogła by być lepsza, ale nie narzekajmy :) My bardzo cieszymy się, że w końcu przestanie być mroźno i zacznie świecić słońce. Wreszcie będziemy mogły robić stylizację na zewnątrz.
Dzisiaj przedstawiamy wam stylizację właśnie na okres początka wiosny.  Mamy nadzieję, że stylizacja z bluzą i kataną przypadnie wam do gustu. 
Nie przedłużając zapraszamy do oglądania :)

Katana- Stradivarius
Spodnie- Bershka
Buty Air Max-Nike

****
Co myślicie o dzisiejszej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :* 

126 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie katanki, całość ślicznie się prezentuje, taki codzienny, wygodny look, którym nikt by nie pogardził :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam katany!
    Stylizacja prześliczna ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, uwielbiam nosić katany jeansowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój częsty zestaw jak idę w góry:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie katany bardzo mi się podobają, sama przymierzam się do zakupu jakiejś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza :) Śliczny outfit :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jest bardzo fajna, prosta klasyczna
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kurteczka :) Ja odziedziczyłam podobną po mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Outfits davvero molto belli!! Complimenti ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja, uwielbiam takie casualowe outfity;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszukuje kurteczki jeansowe, ale póki co nie znalazłam tej odpowiedniej. Ale na pewno kupię, pasuje do prostych jak i złożonych stylizacji ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo często nosze podobne ubrania. Klasyczne spodnie, bluza - byle wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastic combination! Great post darling, so nice and interesting!
    Have a nice weekend! ♥

    New post is on my blog: Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też zaczyna się robić wiosennie. :)
    Jeansowe kurtki są uniwersalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Katanki bardzo lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie na pierwsze wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zestawienie, kurteczka mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna kurtka ;) Bardzo mi się podoba :D

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dosyci szkolny na luzie styl ubioru, ładnie nawet.

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka jeansowa kurtka jest super, pasuje do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie kurtki jeansowe na wiosnę! Świetna, luźna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też często chodzę tak ubrana :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ;) Ta kurtka dżinsowa idealnie uzupełnia całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Propozycja bardzo zachęcająca,lecz nie przepadam za bluzami.

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the outfits! Wonderful photos and all looks great. Thanks for sharing it, dear!
    I just found out you blog and I love it, so I am your new follower and I would appreciate if you visit me and follow me back. :) My Blog: What's up, Ivy?

    Kisses from Croatia and I hope we will stay in touch! ♡
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna katana! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. love it ^^

    have a nice day
    www.luchluchcraft.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna, codzienna stylizacja :) Katana mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I always want such denim jacket, it is super cool style. shoes are good.
    My Blog
    Instagram
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie kurtki :)
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  32. Klasyka zawsze w modzie! Super buty!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna ta katanka, już tuż tuż stylizacja idealna na takie cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I like this outfit. :)


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Loving the cozy hoodie with the denim jacket on top!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja. Ostatnio polubiłam katany :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  37. I love the jacket *_* <3 Great post.
    I followe you on GFC, can you follow me back? Thanks <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeans jest teraz baaardzo modny!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiosna jeszcze zdąży się rozszaleć. Trzeba dać jej trochę czasu. Jeszcze nie skończyła się kalendarzowa zima, a już jest ciepło ;)
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Zwłaszcza ta bluza i katana.
    Straaasznie lubię katanki!

    OdpowiedzUsuń
  41. nie przepadam za chodzeniem w bluzach, ale katana podbiła moje serce! :)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie, aczkolwiek wolę bardziej eleganckie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie lubie za bardzo bluz, chodze w nich jedynie gdzieś koło domu

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie narzekam, u mnie 14 stopni było kilka dni, ale widzę, że ponownie zapowiadają mrozy grrrr

    śWietny zestaw, jak najbardziej moje klimaty <3
    Łobuziarrrrskie i na luzie :)
    Katanka jest superowa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna katana, sana szukam czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  46. Bluza genialna, ale wydaje mi się, że katana nieco ukrywa wszystkie Twoje kształty.

    Niemniej, połączenie ładne i bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  47. Have a lovely eve my dear :)
    That's Amore 💕Blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Ogólnie mówiąc stylizacja jak dla mnie trochę ponury, ale mimo to podoba mi się. Nie mogę doczekać się tej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja już czekam na wiosnę z utęsknieniem.. dobija mnie ta szaruga za oknem. Fajna stylizacja a katana świetna.

    OdpowiedzUsuń
  50. Outfit davvero interessanti.. perfetti per la primavera ❤️

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo spodobała mi się bluza *.* Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, I love this post. Your photos are so amazing!!!
    Printing t-shirts

    OdpowiedzUsuń
  53. But what comfortable clothes for a walk or a relaxed weekend or for those who like to dress like this in a practical way.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny outfit na co dzień. Ślicznie to wygląda do kurtki jeansowej.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń