wtorek, 15 marca 2016

Stylizacja 7


Witam wszystkich!
 Dzisiaj kolejna stylizacja! Tym razem look jest na co dzień. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Razem z dziewczynami planujemy coś ekstra, ale to dopiero w innej stylizacji. Mam nadzieję, że dzisiejsza propozycja wam się spodoba. A teraz nie przedłużam, tylko zapraszam na pokaz. :)




 Na zdjęciu widzimy biało-zielono-brązowy sweter. Jest dopasowany do ciemnych jeansów.
Obuwie to czarne buty na wysokim obcasie.


 Cała stylizacja współgra ze sobą. 
Jasny sweter kontrastuje z ciemnym dołem naszego ubioru.
Góra stylizacji nadaje lekkiego kontrastu, co tworzy idealną całość.












 W tej stylizacji spokojnie możemy wybrać się do kawiarni, baru, pracy oraz szkoły.
To odpowiedni ubiór na codzienne wyjście.





Cała stylizacja komponuję się w ten sposób.


 Sweter- Mohito 169.99 zł
 Rozmiar: M

 Spodnie-Reserved 129.99 zł
 Rozmiar: M

 Buty na wysokim obcasie- PANTEON 199.99 zł
 Rozmiar: 39




**********
KOMENTUJESZ- MOTYWUJESZ!

Dotarliśmy do końca.
 Mam cichą nadzieję, że chociaż jedna rzecz przypadła wam do gustu.
Następna stylizacja już niedługo!
Jedynie o co możemy was prosić to to,abyście komentowali.
Piszcie co wam się podoba, a co nie.
Podawajcie własne propozycje na następne stylizacje. 
Pozdrawiamy wszystkich czytelników naszego bloga! 
Buziaki :***

6 komentarzy:

  1. Muszę powiedziec podobają mi się te buty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, że nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look!
    This sweater is divine, and boots even better !
    Waiting for next !

    OdpowiedzUsuń