piątek, 23 marca 2018

Stylizacja 124

Hejka!
Niedawno przywitała Nas kalendarzowa wiosna, dlatego mamy nadzieję, że ciepło które się z nią kojarzy wkrótce do Nas zawita.
W dzisiejszej stylizacji przedstawiamy Wam dwie takie same koszulę jednak o innym kolorze. Jest to kolejny post z bliźniaczą stylizacją. :) Mamy nadzieję, że ten look przypadnie Wam do gustu.
Zapraszamy! :)

Koszule- Stradivarius
Spodnie- Bershka
Naszyjniki- prezent
Buty- CCC


****
I co myślicie o dzisiejszej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :* 

113 komentarzy:

  1. Śliczne te koszule, szczególnie ta szara ♥
    Zaobserwowałam, buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Krata jakoś mi nie podchodzi, ale jest modna w tym sezonie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kraciaste koszule! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, uwielbiam chodzić w koszulach :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie koszule wyglądają super!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny krój koszul, ale szara kolorystyka bardziej do mnie przemawia

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szara koszula bardzo mi się podoba! Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic combinations.Great post, so nice and interesting! Like it!
    Have a nice weekend! ♥

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  9. Krata to coś co bardzo lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koszule :)) jak najbardziej w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  12. Love these two cute matching outfits!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne koszule! Jednak biało-czarna bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krata dalej w modzie. :) Też czekam na cieplejsze dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful blouses *_* I like the black and white ones more.

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  16. Musialam Sie drugi raz popatrzec by zobaczyć że to te same koszule, generalnie podoba mi się ta ciemniejsza bardziej:) stylizacje na plus lubię takie. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam krate a wy prezentujecie sie rewelacyjnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  18. So nice. i love that patern...
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne proste stylizacje:) Koszule są prześliczne!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Obie wersje mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna jest ta szara koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne bluzeczka.Bardzko lubię kratę .Super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super te koszule są, ale lepiej wyglądają gdy są włozone w spodnie niz tak na zewnatrz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne stylizacja! Ta ciemniejsza koszula bardzo mi się spodobała ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że tylko w kalendarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pretty chic outfit.
    I love the plaid top with boots

    Much Love, Jane | The Bandwagon Chic
    New Vlog Entry!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne koszule!

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobają mi się takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się te koszule

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne bliźniacze koszule, podoba mi się i ten i ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. This was so interesting, thanks for sharing babe! Hope you're having a great week :)
    Mobile accessories

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podobają mi się koszule
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacje i bardzo podobają mi się te koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam koszulę!!!! Świetne stylizacje ♥️

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne koszuole, choć stylizacje są bardzo zwyczajne. Myślę, że z koszulami można stworzyć coś o wiele ciekawszego. Dodałabym czarną ramoneskę, torebkę i zmieniła buty na lżejsze, bo w końcu jest już wiosnna ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne koszule!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne koszule, podoba mi się zwłaszcza ta po lewej, ze względu na kolorystykę.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Hah świetnie to razem wygląda! :D
    Pozdrawiam ^^

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne stylizacje, ta pierwsza koszula jest moim zdaniem prześliczna.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Obie koszule są bardzo ładne <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale cudowne te koszule!!!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. The left one is very nice! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam koszule :) ładnie się prezentujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Stylizacje ciekawe. Bardziej podoba mi się ta "żywsza" bluzka. Szarości wolę zostawić na zimę. Szczególnie dla siebie samej, ponieważ praca hostessy na targi wymaga innego stroju.

    OdpowiedzUsuń
  47. Super stylizacje <3
    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń