piątek, 16 marca 2018

Kolekcja butów-Airmaxów

Hejka miśki!
Przychodzimy dzisiaj do Was z kolekcją butów, a konkretnie Airmaxów. Postanowiłyśmy, że taki post jest wskazany dla urozmaicenia naszego bloga. Taki rodzaj butów jest świetny na zbliżającą się wiosnę, dlatego watro mieć przynajmniej jedną parę w swojej garderobie. :) Jesteśmy ciekawe czy Wam także podoba się taki rodzaj obuwia. :)


Wszystkie buty są zakupione w PANTEON-ie

***
Na dzisiaj to wszystko!
Dajcie znać w komentarzach czy lubicie taki rodzaj obuwia
oraz która z pokazanych par najbardziej Wam się podoba. 
Do zobaczenia!
Pozdrawiamy! :***

111 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje kolorystyczne:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny post! Piękne zdjęcia i piękna kolekcja :D

    Może wspólna obserwacja? ^^
    anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie przepadałam za tymi butami. Miałam jedną parę na w-f ale jak skończyłam szkołę to szybko je sprzedałam. Jednak na innych fajnie się prezentują ale ja nigdy się w nich dobrze nie czułam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1, 3, 4 i 5 mi się podobają ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pary bym porwała ostatnio namiętnie uprawiam fast walking :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty, właśnie muszę pomyśleć o sportowych butach na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chodze w sportowych butach;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnych z tego modelu
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jedne, ich wersje wizualnie mi się podobają a kolory zachwycają niektórych modeli, ale ogólnie strasznie ich nie lubię i są takie 'twarde'. Za tę cenę za jaką są sprzedawane oczekiwałabym wygody i fruwania w komforcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sportowego obuwia zazwyczaj nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolorki :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/03/spring-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  12. czarne są sztosem!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/03/praca-nad-soba-czyli-10-daily-goals.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny dobór kolorystyczny

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne :), muszę się zaopatrzyć w jakieś nowe na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolekcja! Też jestem maniaczką butów :D

    Zapraszam na swojego bloga -> www.malg0czi.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponująca kolekcja butów! :) Ja nie przepadam za tym modelem butów, ale spodobało mi się połączenie kolorystyczne Air Maxów nr 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fioletowe skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam u siebie buty nike ale tego modelu akurat nie ale oczywiście podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Air Maxy znajdują się w mojej szafie. Kiedyś bardzo lubiłam takie buty, później przestałam, a teraz do nich powracam ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  20. Napewno są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam jedne, fioletowo białe, ale chyba z nich wyrosłam, a szkoda. Myślę nad zakupem kolejnych, ale tym razem może coś z różem/beżem :)
    Creative Mind

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam czarne ! Zawsze pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, always sleek and chic. My favorite is the red, black, and white!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam AM i bardzo je lubiłam ;) spora kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przedostatnie najładniejsze <3
    https://blogbawarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing collection dear!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam tylko jedną parę i muszę przyznać, że jak nie byłam do nich przekonana poczatkowo tak teraz jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super kolekcja ;D Ja stawiam na klasykę, kocham się w Reebokach classic , lubię żółwiki adasia , w sumie ostatnio zauważyłam że najchętniej sięgam właśnie po adasie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Spora kolekcja!Piękne zdjęcia ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. O tak! Zdecydowanie te buty są super na wiosnę, bo nie dość, że wygodne to jeszcze świetnie wyglądają. Sporawa kolekcja i przepiękne kolory! Oby przywołały tę upragnioną wiosnę :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne! <3 Ja nie mam ani jednych,a szkoda bo przydałyby mi się ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się Airmaxy nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo tych butków! Mi niektóre airmaxy podobają się, ale sama nie mam żadnej pary :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna kolekcja. Ja sama ostatnio przekonałam się do air maxów tylko do troche innych modeli. Wygodne są i bardzo ładne! ;)
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. beautifull collection dear i love it, keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne macie! To prawda, 1 sztuka w każdej szafie musi być! :D
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  37. Czarne podobają mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Te całe czarne są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne kolorki mają te buty

    OdpowiedzUsuń
  40. Great post, my friend.
    All sneakers are amazing, great chose.
    Have a nice day. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja raczej wolę sandałki, balerinki <3 Spora ta kolekcja hahah :D Ja mam tylko jedne buty sportowe i 2 pary terenówek.

    OdpowiedzUsuń
  42. Quante belle scarpe!!!! 😍

    OdpowiedzUsuń
  43. Osobiście wolę RBK Classic, ale też w Panteonie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale kolekcja:* Ja uwielbiam Vansy
    Zostawiłam obserwację, pozdrawiam, https://kolorowazuzita.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Imponująca kolekcja właśnie się rozglądam za jakimiś butami na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja jeszcze nie miałam, ale Twoja kolekcja robi wrażenie :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super sa te butki. Uwielbiam wygode wiec jestem za noszeniem takich. Najladniejsze 1,2 i 6. :)
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nice post!

    Have a nice day, dear!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna kolekcja ^^ Najbardziej spodobały mi się z przedostatniego zdjęcia :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Są świetne! Ja jestem fanką Jordanów, ale myślę, że na Air Maxy też się w końcu skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie przepadam za tymi butami , ale jak wam się podobają :*
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. I like sneackers ^_^
    Have a nice weekend, dear!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  53. Najbardziej podobają mi się czarno-szare :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Całe czarne są śliczne <3 zapraszam do siebie https://glossybeautyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie mam ani jednej czerwonej rzeczy w szafie, a marzy mi się taki właśnie płaszczyk :)

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń