sobota, 11 sierpnia 2018

Stylizacja 138

Hejka!
Jak tam Wasze wakacje, nasze mijają w bardzo szybkim tempie.
Dzisiaj mamy dla Was typowo letnią stylizację (dawno nie było na blogu stylizacji, jeśli nie wiecie dlaczego, musicie koniecznie zobaczyć poprzednie posty na blogu). Dodatkowo mamy dla Was zdjęcia zrobione w miejscu, w którym robiłyśmy sesję. Mamy nadzieję, że dzisiejszy wpis przypadnie Wam do gustu.  Za niedługo zrobimy podsumowanie co u nas się dzieje :) A teraz nie przedłużając, zapraszamy do oglądania :)

Bluzka-Stradivarius
Spodenki- Sin-say
Choker- Sin-say
Zegarek- Sin-say
Buty- Newyorker

****
Podoba Wam się miejsce, w którym robimy sesje?
Co sądzicie o dzisiejszej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :*

104 komentarze:

  1. Fajna stylizacja w pięknej scenerii. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice look my dear ;)
    Photos are amazing!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzeczka jest urocza <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie jakaś letnia stylizacja! Czekałam na taaką :) Prezentuje się świetnie! I oczywiście zdjęcia przyrody są cudowne!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna letnia stylizacja :) Zdjęcia prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja i piękne miejsce! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, prosta i wygodna :) No i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna, letnia stylizacja. Idealna na lato :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny choker. Piękne miejsce i kwiaty tam rosnące. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje wakacje też mijają szybko! Śliczna koszulka ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne miejsce wybrałaś na zdjęcia, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, piekne kwiaty;) ładna stylizacja ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka bardzo mi się podoba, uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten t-shirt świetnie wygląda z tym chokerem :D Jakoś tak bardzo mi to do siebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne miejsce na zdjęcia, zegarek pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miejsce super :)zegarek jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze są najwygodniejsze ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zegarek, wpadł mi w oko:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosta,wakacyjna stylizacja ,pięknie! ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolorek bluzeczki i te wszyyystkie kwiaty *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. wow nice outfit!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia kwiatów i super stylizacja! Świetne spodenki oraz trampki :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygodnie, ciekawiw, komfortowo. Natura moda czego chciec wiecej. Brawo.
    W wolnym czasie zapraszam do siebie bedzzie mi milo jesli zostawisz swoja opinie. Pozdrawiam:modnybuziaczek177.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! I cudowny zegarek ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki piękny letni klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje wakacje także lecą niesamowicie szybko ;)
    Cudowne miejsce - robi wrażenie!
    Bardzo mi się spodobała bluzka :)
    A choker mam bardzo podobny tyle, że z ZAFUL :D
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. great post. have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja. Rozglądam się ostatnio za zwykłymi, czarnymi spodenkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, czarne także powinny być w H&M lub Stradivariusie też powinny być :)

      Usuń
  29. Great post! Photos are amazing.. :)
    Can you please leave the comment on this post ---> http://howaboutjourney.blogspot.com/2018/05/gardaland-italy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki piękny ogród! :) a i TY pięknie wyglądasz;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pół szafy takich bluzek prążkowanych i crop topów w różnych kolorach tęczy, ale akurat takiego koloru jeszcze nie posiadam:D Przyznam, że szorty plus taki top to moje najwygodniejsze, codzienne rozwiązanie na lato, uwielbiam to połączenie! To ogród należący do którejś z Was, taki piękny? Czy jesteście na wyjeździe?

    Pozdrawiam! :)
    Tov

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię takie proste stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne miejsce na sesję ;) Fajna stylizacja.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.
    Premium Pens online

    OdpowiedzUsuń
  35. so pretty >.<

    have a nice day!!
    http://www.luchluchcraft.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa stylizacja :D
    Fajna bluzeczka, podoba mi sie :D
    Bardzo ładne kwiatuszki, lubie takie fotki :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. beautiful garden :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzeczka mi się podoba ;)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się dzisiejsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ładnie

    https://bit.ly/2PkdyoW

    OdpowiedzUsuń
  41. Och, jakie cudowne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. To jest jedna z najlepszych stylizacji jakie widziałem w swoim życiu.

    OdpowiedzUsuń