niedziela, 25 listopada 2018

Stylizacja 148

Hejka!
Grudzień zbliża się coraz szybciej, dlatego też postanowiłyśmy przygotować dla Was małą niespodziankę. Chcemy przeprowadzić małą akcję z wysyłaniem kartek świątecznych. Zwyczaj ten bardzo często zanika w rodzinnych domach na rzecz sms-ów. uważamy, że należy to zmienić, dlatego mamy dla Was parę świątecznych życzeń. 
Jeśli chcecie otrzymać od nas kartkę, to napiszcie w komentarzu Wasze dane kontaktowe lub jeśli nie chcecie podawać publicznie Waszych danych, napiszcie do Nas na wiadomości prywatnej na INSTAGRAMIE
Mamy nadzieję, że ten pomysł się Wam spodoba i także wyślecie życzenia swoich bliskim. :)
Dzisiaj mamy dla Was stylizacje jeszcze jesienna z powodu naszego wyjazdu do Grecji. Mamy nadzieję, że i ta stylizacja spodoba się Wam .

Bomberka- Stradivarius
Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Reserved
Naszyjnik- Apart
Buty- Nike

****
Co myślicie kochani o tej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać!
Buziaki ;*

81 komentarzy:

  1. Wszystko mega mi sie podoba i do siebie pasuje <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio polubiłam się z białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this outfit! It's simple but comfortable and beautiful. :)
    Have a lovely week! xoxo

    Welcome to my blog 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, jednak ja, nie założyłabym białych spodni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja i na luzie. Idealna na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny naszyjnik! Fajny pomysł z tymi kartkami. Ja zawsze wysyłam taka kartkę babci i ciociom. Podziwiam za ubranie białych spodni w jesień! Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Great items <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kurtka :) Lubie jasne spodnie d

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój styl, ale białe spodnie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja KURTKA bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja - poza butami wszystko w moim guście :) Jakoś nie przepadam za sportowym obuwiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna akcja! ;) Ja sama bardzo lubię wysyłać pocztówki. :) Stylizacja bardzo fajna!

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Super akcja! Ja co rok robię z mamą kartki świąteczne i wysyłam bliskim!

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja! Uwielbiam białe spodnie! A ta czarna kurka super do nich pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zamówiłam i wysłałam właśnie kartkę świąteczną przez internet, wiem, że lepiej byłoby aby była ręcznie napisana ale zwyczajny brak czasu sprawił, że tak postąpiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślimy, że taka internetowa kartka także wywoła uśmiech u drugiej osoby :)

      Usuń
  19. Nice choice ! Looks awesome!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja, taka klasyczna.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Od razu zwróciłam uwagę na Twoje buty :) Uwielbiam czarne adidasy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja na luzie czyli idealna dla mnie :)
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby casualowo, ale na prawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja . Ja jestem tradycyjna i kartki na każde święta wysyłam i również dostaje .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja idealna na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja bardzo mi się podoba 😊 Super masz buty! 😁 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. I really like this jacket you are
    wearing :D kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  29. Great look my dear!

    https://giadaspacebeauty.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealna stylizacja na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja na codzień:) Kocham takie kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dobra stylizacja na co dzień kurteczka super i buty jakie lubię wygoda musi być zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam białe spodnie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam białe spodnie.

    Życzę udanych i wesołych świąt kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja jest świetna :D W szczególności mój wzrok przykuła kurteczka :D Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna stylizacja. Podobają mi się spodnie i kurtka. Dodałabym do nie jedynie saszetkę nerkę - https://www.saszetka-nerka.pl/ Myślę, że idealnie by ją uzupełniła i zastąpiła torebkę.

    OdpowiedzUsuń