niedziela, 9 grudnia 2018

Stylizacja 149

Hejka!
Witamy Was po małej przerwie :) Nasz wyjazd dobiegł końca te 2 tygodnie w Grecji zleciały nam bardzo szybko. Na następny tydzień postaramy się dodać fotorelacje z tego wyjazdu :) Dzisiaj przedstawiamy Wam stylizacje jeszcze jesienną :)
Zapraszamy do oglądania :)


Płaszcz- Stradivarius
Sweter- Stradivarius
Bluzka- Stradivarius
Komin- Reserved
Spodnie- Bershka
Naszyjnik- Primark
Pierścionek- Primark
Buty- CCC

****
Co myślcie o tej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :) 

75 komentarzy:

  1. bardzo fajny płaszcz i sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobny płaszczyk w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, naszyjnik jest uroczy<3
    Jejku, ale mi się marzą greckie wakacje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny jest ten naszyjnik - od razu przykuł moją uwagę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krata jest mega modna. Ładny pierścionek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się sweter. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny płaszczyk ;) Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kardigan :) Czekam na relację, faktycznie bardzo szybko zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny ten płaszczyk! MA idealną długość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super płaszczyk,botki i bizuteria!


    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Biżuteria to coś co połknę na prezent dla mamy ;) lubi taki look

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna, jesienna stylizacja, ale może dodać do niej troche jesiennych kolorów? Żółć, czerwień, brąz? Od razu bardziej zrobiłoby się wesoło.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na fotorelacje z wyjazdu! :) Świetna stylizacja.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądasz , super plaszczyk ;*
    https://xthy.blogspot.com/2018/12/shirt-leopard.html

    OdpowiedzUsuń
  16. z niecierpliwoscia czekam na zdjecia z Grecji ;) mam nadzieje, ze mnie o tym poinformujesz. pozdrawiam

    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na relacje z Grecji. Fajne buty,miałam takie kupić ale w ostateczności kupiłam na płaskiej podeszwie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kraciaste ubrania także płaszczyk wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne buty, aż byłam w CCC zobaczyć, ale nie było, bo u nas wyprzedaże i ludzie biorą po 5 par :( Szkoda. Pozdrawiam! Super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam krate więc bardzo podoba mi się płaszczyk. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się płaszcz i sweter :) są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje! Najbardziej spodobały mi się płaszcze *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful look my dear :)

    https://giadaspacebeauty.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny płaszczyk i biżuteria <3 Wesołych świąt!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  26. samych dobrych chwil na Święta życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się takie płaszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny płaszczyk! Wesołych świąt ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten płaszcz jest świetny i widzę go w nowych stylizacjach :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta stylizacja na pewno jest bardzo ładna.Dodatkowo uważam że tym artykułem i blogiem zainteresuję się bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń