sobota, 29 grudnia 2018

Podsumowanie roku 2018

Hejka!
Dzisiaj przychodzimy do Was z postem, który podsumowuje nasz tegoroczny rok. Spełniłyśmy wszystkie cele, które sobie zaplanowałyśmy. W tym roku udało nam się osiągnąć liczne współprace, z których jesteśmy bardzo zadowolone. Wkroczyłyśmy w dorosłość kończąc 18 lat i zdałyśmy prawo jazdy. Leciałyśmy szybowcem, odbyłyśmy półmetek, uczestniczyłyśmy w maratonie "Chojnik Maraton" jako wolontariuszki, ukończyłyśmy 2 klasę z wysokimi wynikami oraz zdobyłyśmy kwalifikację w zawodzie. Zwiedziłyśmy w tym roku również ciekawe miejsca, a najbardziej jesteśmy szczęśliwe z podróży do Manchesteru i Grecji. Więcej zdjęć i filmików znajdziecie na naszym INSTAGRAMIE!
Życzymy Wam udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! Aby rok 2019 był jeszcze lepszy od poprzedniego. ;)
A jak Wam minął ten rok?

 A tutaj mały filmik z podsumowaniem :)


***
W następnym poście pojawi się krótka 
fotorelacja z Grecji!
Do zobaczenia! :*

91 komentarzy:

  1. Wspaniały rok za Tobą kochana, świetnie. Życzę Ci, aby kolejny był równie udany, a nawet jeszcze o wiele lepszy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! You had such a great time! Amazing photos ♥
    Happy holidays! xoxo

    Welcome to my blog 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że to był bardzo interesujący rok !
    Gratuluję zdanego prawka ;)
    Życzę w takim razie aby rok 2019 był jeszcze lepszy od poprzedniego.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooooow i jeszzce raz wooow!
    Fenomenalnie, ze ualo Wam sie osiagnac wszystko to, co sobie zaplanowałyście:oo świetne podróże, piękne wspomnienia, cudowne krajobrazy! Aż dech zapiera, jak się ogląda te zdjęcia.. życzę Wam jeszcze więcej planów i oczywiście spełniania ich! Pozdrawiam mocno!

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Rok 2028 był niesamowitym rokiem dla mnie! Spełniłam wiele marzeń i mam nadzieję,że 2019 będzie równie dobry, a nawet lepszy!

    Życzę Wam Wszystkiego Najlepszego w nowym roku i oby 2029 był równie dobrym :)

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :D Dobrze, że Wam się udało spełnić Wasze postanowienia. :D Powodzenia z tymi na przyszły rok. :)
    Wszystkiego dobrego i dużo sukcesów!

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku wielkie gratulacje! Ten rok naprawdę fajnie u was wyglądał, jestem z Wami od dawna i widać ja się rozwinęłyście, oby tak dalej! ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, ze rok był bardzo udany :) Oby kolejny był równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko sie udało, to najważniejsze :-) oby kolejny byl równie dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ mi się spodobało to zdjęcie na jakim jesteście w trzy dziewczyny ubrane na czarno! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć takiego roku! Gratulacje z okazji zdobycia kwalifikacji i wysokich wyników! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastic post!
    Kisses :)

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że to był świetny rok, aby przyszły był jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnego jeszcze lepszego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udany rok. Wspaniałego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje życiowych sukcesów życząc kolejnych! <3
    Rok 2018 był piękny pod wieloma względami, już się nie mogę doczekać co przyniesie 2019.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow, gratulacje! Życzę dalszych sukcesów. Piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam nadzieję, że nowy rok będzie lepszy niż miniony. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje zdanego prawka i czekam na zdjęcia z grecji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny filmik. Gratulację, że tak wiele osiągnęłyście i mam nadzieję, że nowy 2019 rok okaże się jeszcze bardziej wyjątkowy.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne podsumowanie :) Widzę, że naprawdę sporo się u Ciebie wydarzyło przez ten rok :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że zrealizowałyście swoje postanowienia!
    Mi ten rok zleciał dosyć nieprzyjemnie, aczkolwiek były też fajne momenty ^^ Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2019!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Widze ze rok minal cudownie! Duzo szczescia w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny jesteście super ! Fajnie się ogląda młode, piękne dziewczyny z pasją :)
    Pozdrawiam ciepło i życze samych wspaniałych chwil w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę,ze był to dla Was super rok- przepleciony skucesami oraz podróżami w odległe miejsca - super
    Zyczę, aby 2019 był również taki cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Wam, aby 2019 był jeszcze lepszy i byście zdobyły mnóstwo ciekawych doświadczeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie część z tych rzeczy wydarzy się w tym roku, między innymi 18-tka, prawko i już jutro połowinki :D
    Oby nowy rok był dla Was jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, Tobie również życzymy wspaniałego roku :)

      Usuń
  28. Dużo się u Was działo :) Dołączyłam do obserwatorów na insta! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne podsumowanie! powodzenia w Nowym Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  30. ahh ale miałaś swietny rok :) oby ten był równie ciekawy.

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiele się działo:*
    Kochana najlepszego w nowym roku, mam nadzieje że okaże się dla Ciebie jeszcze lepszy niż uprzedni :*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że zdałyście prawko! Ja bez niego teraz nie umiałabym żyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Spełnione postanowienia to mocna satysfakcja, gratuluję wszystkich sukcesów♥ I oby ten Rok był jeszcze lepszym Rokiem :)

    OdpowiedzUsuń

  34. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.

    https://imiyavogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne jest to zdjecie z wodospadem <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Oby ten rok był wspaniały jak poprzedni.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  37. Oby 2019 był jeszcze lepszy:D Buziaczzki:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja to w ogóle muszę zapisać się na prawo jazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak naprawdę to ja już bardzo dawno temu podsumowałem swój 2018 rok.Ten rok naprawdę był dla mnie bardzo udanym rokiem.

    OdpowiedzUsuń