sobota, 23 lutego 2019

Stylizacja 152

Hejka :)
Za oknem brak śniegu to znaczy, że wiosna za niedługo do nas zawita :). Pierwsze oznaki wiosny można zauważyć już gołym okiem. Na końcu posta możecie zobaczyć nasze wiosenne odkrycie.
Stylizacja, którą dzisiaj przygotowałyśmy idealnie odzwierciedla pogodę. W końcu możemy porzucić zimowe kurtki i wyjść w płaszczu lub ramonesce. A u Was jak jest z tą pogodą?
Zapraszamy na stylizację :)

 Płaszcz-Reserved
Sweter-New Yorker
Spodnie-Bershka
Zegarek-Cropp
Pasek-Reserved
Naszyjnik-Cropp
 

 *****
A u Was oznaki wiosny są już widoczne?
Co myślicie o dzisiejszej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać!
Buziaki :*

88 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, 'normalna' stylizacja bez zbędnych udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widze, że już wiosna u Ciebie ;D Fajna stylizacja idealna na nadchodzącą wiosne. podobają mi sięrękawy koszulki

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaszczyk będzie idealny na wiosnę! Super stylziacja ♥

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek, jestem ogromną fanką takich rękawów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ubrania :) cała stylizacja jest w moim stylu bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Uwielbiam szarość i czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te rękawy w sweterku są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. A u nas jeszcze spadł śnieg i mróz jest. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji 😊 Taka bardzo w moim stylu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie oznaki wiosny też już powoli widoczne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk jest cudowny <3 U mnie na topolach i na wierzbie pojawiły się juz bazie i widac przebiśniegi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia :D Spodobał mi się ten sweterek ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bazie na drzewie już są, ale ja nadal w zimowej kurtce pomykam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji, coraz blizej wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka świetna stylizacja, idealna na codzień ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, idealna na co dzień. Choć jak dla mnie to i tak jeszcze za wcześnie na porzucenie zimowej kurtki :D

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz, a może na tą nadchodzącą wiosnę przydałby się jakiś fajny, wesoły kolor do tego? :))

    Zapraszam na nowy post, a w nim krótka relacja z niezwykłej wystawy zdjęć.
    Pozdrawiam! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pomyślimy nad tym w następnym poście. :)

      Usuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Cała stylizacja jest świetna ,choć mi najbardziej w oko wpadły buty ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna stylizacja :)
    Bardzo podoba mi sie sweterek :)

    Pozdrawiam :)
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You look absolutely amazing Babe. I love your look here. Stay fabulous!
    Have a great week ahead!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your outfit! you look amazing it's really gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna stylizacja sama też nie mogę doczekać się aż zrobi się cieplej na zewnątrz i będzie można założyć lżejsze stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się sweterki z takimi rękawkami :)
    Życie w UK i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna stylizacja. Cudownie prezentuje się ten sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful look dear! I love your style :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czuć wiosnę, kocham takie płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja. Naprawdę ładny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się płaszczyk ;) Ja mogę je nosić przez większość roku :D Zima, jesień czy wiosna - sprawdzają się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne te buty .
    Wreszcie doczekamy się wiosny :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie śliczne bazie! :) Podoba mi się ten wiosenny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Botki bardzo ładne. U mnie ostatnio było 18°C w dzień, więc wiosna coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie wyglądasz:D
    Botki cudne :D

    Zapraszam :*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się wiosny nie mogę już doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w zegarku :D Jestem sroką, jeśli chodzi o takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Super płaszczyk i botki! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U nas jecze za chlodno na plaszczyk.Ty wygladasz pieknie. Lubie takie buty.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubie takie stylizacje, zwłaszcza wtedy gdy pojawia się płaszczyk :D

    dosieenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Znakomita stylizacja w sam raz na wczesną wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawa stylizacja. Na pewno jest moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobają mi się takie zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta elegancka stylizacja to dokładnie to, czego szukałam! Prosty, ale pełen klasy look.

    OdpowiedzUsuń