poniedziałek, 25 września 2017

Kolekcja butów z sieciówek (Stradivarius, Bershka)

Hejka Kochani :*
Prawdę mówiąc ten post miał pojawić się na początki miesiąca, ale zawsze dodawałyśmy coś innego, ale jak to się mówi "co się odwlecze, to nie uciecze" ;).
Jak mówi tytuł posta przedstawiamy Wam kolekcje butów z sieciówek (Stradivarius i Bershka).

Uprzedzając pytanie skąd pochodzą te buty to wszystkie pary są ze sklepu Stradivarius, oprócz jednych
 Są one z Bershka

A tak oto prezentuje się cała kolekcja :)

****
To by było na tyle!
Mamy nadzieję że taka forma posta, wam się podoba. ;)
Koniecznie piszcie w komentarzach.
Do zobaczenia!
Pozdrawiamy! :)

174 komentarze:

  1. Czarne botki bardzo mi się podobają :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na przejrzysty post :) brązowe i czarne botki- mega! :)

    https://pieknodietetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham buty, chyba jak większość kobiet :) Dlatego każdy zakup daje tyle radości <3
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne :) 3,4,5,6 - takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze to prawie wszystkie takie same modele :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że przeważa głównie jedna stylistyka, ale ile kobiet tyle styli:D Mi się botki brązowe podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam żadnych butów sieciówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają wszystkie buciki :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Dosyć pokaźna kolekcja. Spodobały mi się te zamszowe w karmelowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój styl, ale każdy czuje się dobrze w czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw! Ze Stradivariusa butów jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Polecamy kupić jakąś parę, są naprawdę wygodne i śliczne. :)

      Usuń
  12. świetna kolekcja, fajnie wyglądają :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale kolekcja. Brązowe botki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się czarne botki :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama też mam dużo butów z sieciówek i o dziwo są bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne buty ^^ Najbardziej spodobały mi się brązowe :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ojeju, jakie cudeńka!
    Myśle ze na jesień jak najbardziej :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty! Zdecydowanie w moim stylu :) Pierwsze są cudowne i ten kolor!

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. oj z dwie pary chętnie bym pożyczyła <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. Krótko o ma temat :) mnie najbardziej do gustu przypadły chyba te jasne ....

    OdpowiedzUsuń
  21. karmelowe botki są super :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolekcja jest naprawdę imponująca :) Sama na obecną chwilę poluje na jakieś ładne, czerwone botki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli masz ochotę wpadnij do mnie : nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pierwsze buty, czerwone... Omatko zakochałam się! <3 Marzą mi się takie, ale nie mogłam nigdzie trafić w moim rozmiarze.

    Co powiedziałabyś na wspólną obserwację? ;) Oczywiście jeśli mój blog przypadnie Ci do gustu. Liczę, że dasz mi znać w komentarzu i pozdrawiam cieplutko w ten pochmurny dzień,
    Tsukiakari z murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobne buty do tych z 6 zdjęcia. Reszta zupełnie nie w moim stylu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie te buty są całkowicie w moim guście ! Przepiękne :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kolekcja, ja nie przepadam za sieciówkowymi butami, nigdy nie mogę znaleźć swojego rozmiaru ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Są świetne !!! ;** Zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;**

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, oprócz kozaczków, to żadne nie są w moim guście :) niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, ile butów. Kolekcja pewnie będzie się powiększać. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Botki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow an amazing post Darling<3
    You have a lovely blog<3
    Have a great day.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja to nigdy butów dużo nie miałam ;) Jakoś po 2-3 pary na sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolekcja niczego sobie :D
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna kolekcja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice shoes! Great post!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Spora kolekcja! Wszystkie są bardzo ładne :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Te czarne botki są śliczne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hmmm, wszystko fajnie - ale czemu te wszystkie buty mają takie wielkie/ grube/ szerokie podeszwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hym... ponieważ mam błoto koło domu i nie chcę ugrząźć. Haha ;)
      A tak na serio nie wiem, ostatnio takie polubiłam. ;)

      Usuń
  40. najbardziej fajne to te botki czarne i brązowe, reszta niestety nie moj styl :D

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Super post. ❤❤
    Obserwuje i zapraszam do siebie. ❤
    http://modnissia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. niektóre fajne :) inne mniej spoko ale co kto lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  43. widać po nich konkretny gust posiadacza butów :), niektóre są naprawdę śliczne, inne po prostu nie w moim stylu :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie ma co, czas najwyższy ruszyć się na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna kolekcja. http://erramood.blogspot.com/2017/09/peleryna-z-kapturem.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Całkiem spora kolekcja :)
    Czarne botki są śliczne

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  48. Niezła kolekcja :D Mi najbardziej podobają się te czarne i brązowe botki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam styl jaki panuje w Stradim, super są te buty! :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Czarne botki są przepiękne!

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  51. Naprawdę piękne i ciekawe buciki :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też decydowanie przepadam za formą obrazkową <3 Bardzo fajna kolekcja. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/pl-perfumy.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Omg! some of them are just beautyful :o

    xx
    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  54. Mimo tego, że nie są w moim stylu to numer 3 nawet, nawet mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. 2 pierwsze pary można fajnie wykorzystać w stylizacji ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  57. druga para najbardziej do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Marze o takich butach jak te na pierwszym zdjęciu są boskie niestety wątpię że będą mi pasować może kiedyś na jakiejś wyprzedaży się skusze , a te czarne botki też mega

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Też kiedyś byłam mega fanką półbutów na platformie 🔥💓

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. super, uwielbiam buty więc dla mnie takie posty to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Te piersze pary butów z Bershka batdzo w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Są jeszcze w sklupie te buty z Bereshki?

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja polecam sklep internetowy z obuwiem vilero.pl, można tam znaleźć dużo ciekawych modeli butów. Ostatnio kupiłam sobie kozaki na zimę. Noszę je codziennie i świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ostatnio szukałam wygodnych butów na wiosnę, udało mi się znaleźć ciekawy sklep internetowy z obuwiem. Kupiłam też sandały na lato, ponieważ były w bardzo atrakcyjnej cenie. Obie pary butów są wygodne i zarazem eleganckie.

    OdpowiedzUsuń