wtorek, 3 października 2017

Stylizacja 108

Hejka!
Jaka u was pogoda, bo u nas w kratkę. Na drzewach są już kolorowe liście i gdyby nie deszcz wszystko byłoby pięknie:) Ale nie ma co się przejmować, dzisiaj mamy dla was stylizacje, którą zrobiłyśmy jeszcze w słoneczne dni. Bardzo podobają nam się pastelowe kolory, a w szczególności pudrowy róż, dlatego dziś przedstawiamy wam stylizację właśnie w takim kolorze.
Mamy nadzieję, że ten look przypadnie wam do gustu.
Nie przedłużając zapraszamy do oglądania. :)

Bluzka- Zara
Spodnie- Stradivarius
Zegarek- House
Naszyjnik- Mini Maxi
Buty- Stradivarius

***
To by było na tyle!
Do zobaczenia! :**
Pozdrawiamy! <3

210 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, cudowne buty! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing outfit, I love this style so much!
    It look wonderful on you!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastelowe kolory, to coś, co uwielbiam! Prześliczny zegarek. :)
    Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzeczka <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik najbardziej mi się podoba :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Robiłyśmy ją w sierpniu i myślałyśmy, że damy pod koniec wakacji :/

      Usuń
  8. Bardzo ładna stylizacja i uroczy zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka ma śliczny kolorek a zegarek świetną tarcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie podoba mi się , luźno , pastelowo, z super butami i dodatkami .Jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pogoda niestety też w kratę, dzisiaj okropnie wieje. Zimniasto, ale i tak kocham jesień. :-D Stylizacja bardzo ładna, pięknie dobrana. Zegarek rewelacja! :-) Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek najbardziej mi się spodobal! Miałam kiedyś podobne buty! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka ma piękny kolorek ;) Uwielbiam taki pudrowy róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzeczka, lubię takie własnie i to w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się kolorystyka :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fjna stylizacja tak luźna i wygodna :) Takie są najlepsze :) A ja serdecznie zapraszam do siebie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a ja z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;** Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa bluzka, bardzo ładna. I zegarek też.

    OdpowiedzUsuń
  18. ta bluzka jest taka boho - podoba mi się <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolor ma ta bluzeczka <3 Śliczny naszyjnik !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega buty!😍💟

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolor bluzki :*

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy kolor bluzki:) http://erramood.blogspot.com/2017/10/czarny-plaszcz.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja *.* bardzo podoba mi się bluzka :)

    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, lovely blouse and your shoes are amazing!
    Thanks for your comment on my blog (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś nie lubiłam różu teraz.. nawet się z nim zaprzyjaźniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja ładna, sprawdzi się w wielu okolicznościach :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja :)
    Pozdrawiam :)
    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się buty i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna bluzka ale już zdecydowanie nie na jesień, za bardzo zmarźlak ze mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej z całej stylizacji chyba buty do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty są przepiękne ♥ Zakochałam się !! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely, loved the shoes!

    Marisol x

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię pastele :) Śliczna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Świetny post,wyglądasz cudownie :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna stylizacja!
    Naprawdę przepiękny zegarek :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna bluzka, uwielbiam takie delikatności <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Buciki i zegarek bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice top, i love that floral watch .
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba naszyjnik :) Ładny blog ;)

    Zapraszam na nowy post, https://olimarcinkiewicz.blogspot.com/2017/10/top-10-piosenki_9.html :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna, klasyczna stylizacja. Do gustu przypadły mi buty, świetne są, chetnie sprawiłabym sobie takie same, bo mam kurtkę w podobnym odcieniu. :D
    Dziękuję za obserwację i również dołączam do grona obserwatorów.

    Have a lovely day!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. pudrowy róż to moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna ta bluzeczka i uroczy zegarek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. w tych butach się po prostu zakochałam a cała stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna stylizacja! Bardzo podobają mi sie buty są mega! !

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie stworzona stylizacja! Duży plus za bluzkę :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow great Look<3
    Your shoes are amazing.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajnie wygląda Twoja stylizacja. Wydaje mi się, że można śmiało dodać taką kamizelkę jak ta:https://zoio.pl/odziez-damska/okrycia-wierzchnie/kamizelki. Wówczas cała stylizacja będzie bardziej pełna i doda eleganckiego powiewu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jesień ta opcjom byłaby dobra, ale robiłyśmy tą stylizację w sierpniu i dodałyśmy ją z małym opóźnieniem :)

      Usuń
  48. Ja również uwielbiam pastelowe kolory , stylizacja super , a zegarek idealnie pasuję do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaka sliczna koszula!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Amazing blouse! Thanks for sharing! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna bluzka, fajnie wygląda w połączeniu z butami.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna bluzeczka :P :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Całkiem fajna, dziewczęca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny zegarek :d
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Mi najbardziej podoba się naszyjnik :D, chociaż reszta też niczego sobie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie to wygląda! Ja też uwielbiam pudrowe kolory, ale ostatnio wolę niebieski niż róż ;) U mnie taka sama pogoda, ale nie ma się co załamywać, to w końcu jesień ;) Trzymajcie się ciepło, dziewczyny! Życzę cudownego piątku trzynastego! ;))

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna jest ta bluzeczka! :)
    Świetny post!
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie dziś wyszło piękne słońce, było cieplej niż czasem latem bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też lubię pudrowy róż. Stylizacja bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń