piątek, 20 października 2017

Stylizacja 110

Hejka!
Z racji, że mamy ostatnio piękną pogodę, postanowiłyśmy to wykorzystać i zrobić stylizację właśnie na te cieplejsze dni. Dzisiaj kończy się nasza wycieczka do Warszawy i tak jak zapowiadałyśmy, dodamy na bloga fotorelacje z tych dni na początku listopada.
 Mamy nadzieję, że dzisiejsza stylizacja przypadnie wam do gustu:) Nie przedłużając zapraszamy do oglądania!


A tutaj przedstawiamy wam, taką małą inspirację :)

Bluzka-STRADIVARIUS
Spodnie- RESERVED
Plecak -STRADIVARIUS
Case-RESERVED

***
 To by było na tyle.
Piszcie w komentarzach co sądzicie o tej stylizacji.
Do następnego :)

169 komentarzy:

  1. Plecak i spodnie podobają mi się najbardziej

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing outfit, you look wonderful!So nice and interesting pants, love them!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, a Ty wyglądasz ślicznie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) Czaję się na takie białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta bluzeczka 💛

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ale butki najbardziej mi się podobają. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka jest mega dziewczęca. :) Czekam na fotorelację z wycieczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, mega mi się podoba ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna ta bluzeczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny plecak! Od dawna myślę o zakupie takiego czarnego plecaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look great with this top! I like the boots too :))
    That's Amore Blog 🎃🎃🎃

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja.
    Buty są cudne.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo iż bluzka nie jest w moim stylu, to całość prezentuje się wspaniale ♥
    https://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne buciki! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. buty i plecak bardzo podobają się mi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna bluzka - bardzo nietuzinkowa! Podoba mi się, że zestawiłyście je z białymi spodniami, świetnie to wygląda! Niestety, pogoda już się psuje... Czekam na tą relację z Warszawy ;)

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa stylizacja :) Ciekawie wyglądasz

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba nigdy nie przekonam się do białych spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty są genialne! bluzeczka również :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty najbardziej mi się podobają :)

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa bluzka :) Podoba mi się ;) Pięknie prezentuje się w całym zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka bardzo ładna, jednak raczej nie w moim stylu, ale tobie zdecydowanie pasuje :)

    M A R C E L I A w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa ta bluzeczka :) Jej kolor jest piękny

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja :) Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja! Oryginalna bluzka :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I love everything from your outfit. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja ciekawa i nieoczywista. Bardzo fajnie zestawiłaś bluzkę w stylu romantycznym z drapieżnymi dodatkami :) Buty extra !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka jest śliczna! Będą na blogu jakieś zdjęcia z Warszawy ? :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się bluzka i buty!
    --
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Świetny post,bardzo podobają mi się buty:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com/2017/10/czy-warto-kupowac-na-aliexpress.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Super :) Muszę się w końcu skusić na białe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak urocza bluzeczka! uwielbiam białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super! Dzięki tej bluzce, zestaw nie jest nudny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja. Ta bluzka ma to coś w sobie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię stylizacje z białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Białe spodnie wypadają bardzo fajnie, a ja nie umiem się do nich przełamać :C

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzeczka bardzo podoba mi się, ma piekny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Całkiem ładna stylizacja :) Czekam na jakąś propozycję z ciepłym sweterkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo piekny Outfit, w szczegolnosci podobaja mi sie te czarne buty. Wydaja sie pasowac do wszystkiego :) W wolnej chwilce zapraszam do siebie: http://karolinalisa.xaa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna bluzka ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna bluzeczka!! I te buty zostaną chyba moją miłością!
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurcze, fajne te botki! Z chęcią sama bym je założyła!
    P.S. fajny blog - dodaję do obserwowanych!
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja, bluzka jest śliczna!
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta koronkowa bluzeczka prezentuje się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super stylizacja :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/10/you-are-my-memory.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna stylizacja. Generalnie nie lubię prześwitujących ubrań ale ta twoja bluzeczka jest na prawdę fajna. :) Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajna stylizacja taka letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale mam ochotę kupić sobie taką bluzkę, cudowna jest <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna stylizacja. Najbardziej podoba mi się bluzka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Such a lovely outfit. I love the white pants. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. W plecaku się dosłownie zakochałam. :D Buty pasują idealnie, no i plusik za płaskie obcasy - me gusta!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Haniko
    okiemluczniczkiamatorki.com
    nikoladebinskahaniko.online

    OdpowiedzUsuń
  53. Great post, dear. <3
    Maybe follow for follow ?
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  54. A bluzeczka jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w lipcu, więc nie wiem czy będzie w sklepie :/

      Usuń