niedziela, 5 listopada 2017

Fotorelacja Warszawa

Hejka Kochani :) 
Jak wiecie 18,19 i 20 października byłyśmy na wyciecze klasowej w Warszawie. Dzisiaj przychodzimy do Was z fotorelacją z tych dni. Mamy nadzieję, że post tego typu się wam spodoba.  Nie przedłużając zapraszamy do oglądania :) Mamy też małą niespodziankę, w tym poście możecie zobaczyć też nasze twarze :)

DZIEŃ 1
Naszą przygodę rozpoczynamy od dworca PKP w Jeleniej Górze skąd miałyśmy pociąg do Wrocławia. W Wrocławiu dostałyśmy wolny czas udało nam się załapać na otwarcie nowej galerii ,,Wroclavia''. Ok. 16.40 byłyśmy na lotnisku. Lot trwał 30 minut do Warszawy. Po przylocie zwiedziłyśmy Pałac Prezydencki, Pałac w Wilanowie.


DZIEŃ 2
Łazienki Królewskie, Pałac Kultury i Nauki, Muzeum neonów, Warszawska Syrenka, Stadion Narodowy.









Zachęcamy do obejrzenia filmiku :)



DZIEŃ 3
Muzeum Powstania Warszawskiego i wolny czas w Złotych Tarasach. Ok. 18.05 miałyśmy samolot powrotny do Wrocławia. Z Wrocławia udałyśmy się pociągiem do Jeleniej Góry.W domu byłyśmy ok. 24.00.


Podsumowując wycieczkę uznajemy za udaną :)

****
Jak podobają się Wam widoki?
Byliście kiedyś w Warszawie?
Koniecznie dajcie znać :)

146 komentarzy:

  1. Byłam w Warszawie tylko przejazdem, ale chętnie pojadę tam na dłużej. Kiedyś było nie do pomyślenia, żeby sobie po Polsce latać samolotem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa fotoleracja! Ja większość tych miejsc zwiedziłam! Byłam w Warszawie w maju :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia <3
    uwielbiam Warszawę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing piost and beautiful photos ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Ja tydzień temu byłam w Tarasach na zakupach, bo siostra chciała kurtkę kupić ;)
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia a co najlepsze wreszcie widzę wasze twarze :D


    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiewiórka jest urocza :) dawno nie byłam w Warszawie :) fajna fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wy macie ładne twarze czemu ich nie pokazujecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Kiedyś odpowiadałyśmy już na to pytanie :) Więc na samym początku zakładania bloga nie chciałyśmy żeby dowiedzieli się o tym nasi znajomi, którzy by nas hejtowali. Bo tak naprawdę hejtują zazwyczaj tylko te osoby które Cie znają, a nie nieznajomi. Teraz jakoś nie przejmujemy się tym tak bardzo bo każdy z naszych znajomych wie, że mamy bloga, ale dalej zostałyśmy przy zdjęciach bez twarzy to nasz znak rozpoznawczy.

      Usuń
  9. Super! :) Bardzo ładne widoki :) No i miło was w pełni widzieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie, ale kiedyś z pewnością się tam wybiorę :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. So nice and interesting post my darling. Lovely photos.
    Have a nice day, darling.
    Hope see you soon.
    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotorelacja! Bardzo lubię Warszawę, a Muzeum Powstania Warszawskiego to must see!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Such nice impressions!
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Całkiem niedawno też zamieszczałam fotorelację z Warszawy :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w Warszawie byłam prawie 3 lata temu. To piękne miasto i na pewno tam wrócę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna fotorelacja! ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Excellent post!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak szczerze powiedziawszy to nigdy nie byłam w Warszawie na tyle długo, żeby coś pozwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaaa rewelacja <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Warszawę <3 http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wieki już nie byłam w Warszawie :) Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia! I się dziwię, że udało się złapać na zdjęciu wiewiórkę, haha. Ja jak już wyciągnę aparat, to zazwyczaj uciekają. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/11/a-nice-day-spent.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia :D Byłam w Warszawie bardzo dużo razy. Nawet mam zamiar się znowu tam wybrać pod koniec listopada :) Piękne miasto, szczególnie nocą, gdy wszystko świeci ♥ Byłam we wszystkich tych miejscach co Wy, najbardziej podobał mi się stadion i Muzeum Powstania Warszawskiego :)

    Pozdrawiam i zapraszam

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nam też najbardziej się podobało Muzeum Powstania Warszawskiego. :) Naprawdę robi wrażenie. My również pozdrawiamy! :)

      Usuń
  25. ja Warszawę odwiedzę dopiero w następne wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieję, że również będziesz zadowolona z tej wycieczki. ;)

      Usuń
  26. widzę, że super spędziliście czas. Najfajniejsze było to, że lecieliście samolotem :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam oglądać takie fotorelacje ;> Zazdroszczę wypadu !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!! Zdjęcia są cudowne :) Chętnie bym znowu pojechała do Warszawy :)
    Blog x Facebook x Instagram x Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  29. Warszawa ładna, ale chyba nie dałabym rady mieszkać, za dużo ludzi :D Już we Wrocławiu się irytuję bo tłoki, a co dopiero tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Dość tłoczno tam, ale przynajmniej nie ma nudy. :)

      Usuń
  30. Świetna fotorelacja! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Warszawę i gdyby mogla jezdzilabym tam o wiele częściej. Byłam w muzeum powstania Warszawskiego 3 lata temu i jest tam naprawdę super !
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ka już mam dosyć tego miasta, ale przynajmniej mam blisko na koncerty :-)
    Świetna relacja :-)


    http://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdjęcia z przyjemnością się je ogląda

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia kochana, choć w Wawce jestem od 1,5 roku to jeszcze nie których miejsc nie zwiedziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Widoki i cała wycieczka rewelacja! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, że wycieczka Wam się udała.
    Chciałabym kiedyś odwiedzić Warszawę :)

    xxPozdrawiam,
    https://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/nowosci-kosmetyczne-rimmel-wibo-miss.html

    OdpowiedzUsuń
  37. ładne zdjęcia ale ja nie lubię tego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna fotorelacja, fajnie że poleciałaś samolotem:)

    OdpowiedzUsuń
  39. kocham warszawę i uwielbiam podróże samolotem, więc wycieczki zazdroszczę <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  40. to Wasze buźki wreszcie ukazane:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Widać że cały wypad był naporawdę udany! ;) Mam pytanie co do cen biletów z Wrocławia do Wawy

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely ladies! ANd the travel photos are breathtaking! Love this post

    Madame X
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! Ale miałyście świetną pogodę:) Warszawa jesienią ma swój niepowtarzalny klimat!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. ah! jak ja kocham Warszawe- cudowna fotorelacja

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/11/where-is-my-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja w lipcu przeprowadziłam się do Warszawy. Super miejsce i ludzie, jednak wolę moje rodzinne miasto - Kraków! Super, że wyjazd się udał:)

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zawsze marzyłam aby polecieć samolotem :D

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful photos! Great post!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia! niestety w stolicy miałam okazję tylko raz być:) ale wszystko przede mną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. no miło Was w końcu widzieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow! Zazdroszczę wycieczki! Zdziwiłam się, że nawet samolotem lecieliście. Ja niestety miałam skromne wycieczki w porównaniu do tego.

    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  51. widać , że wycieczka udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawa relacja :) i chyba po raz pierwszy widzę Wasze twarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojeju ile zdjęć! Uwielbiam takie zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie dziewczyny wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Great post..
    Great pictures...
    Nice post!!

    I follow you.Mind following back?
    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. W Warszawie ostatnio byłam dwa lata temu:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna fotorelacja! W Warszawie byłam dwa razy :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Super! Ja jeszcze nie mialam szansy odwiedzic stolicy

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna fotorelacja! Byłam dwa lata temu w Warszawie i chciałabym tam jeszcze raz pojechać :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Super blog i świetny post <3 obserwuję i zostaję ty na dłużej <3 ZAPRASZAM do mnie http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawa wycieczka. Ja dużo razy byłem w Warszawie, i oczywiste jest to że jest więcej rzeczy do robienia tam niż w moim mieście. Mimo to lekko się tam nudzę.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo podobają mi się zdjęcia z samolotu :)

    OdpowiedzUsuń