sobota, 5 maja 2018

Stylizacja 129

Hejka kochani!
Jak spędzacie tegoroczną majówkę? Macie jakieś plany? U Nas dość ciekawie, wczoraj wybrałyśmy się na szybowce razem z przyjaciółmi i było super! Koniecznie musicie tego spróbować ;) Za kilka dni wybieramy się na kolejną wycieczkę, dlatego jeśli jesteście ciekawi możecie nas odwiedzić na instagramie. W relacji znajdziecie zdjęcia z wczorajszego szybowania oraz relacje z kolejnych dni. ;)
Nasz INSTAGRAM
Teraz natomiast przedstawiamy Wam tegoroczny hit w modzie, czyli zamszową kurtkę. Mamy nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu. ;)
Nie przedłużając zapraszamy :*

Kurtka- Stradivarius
Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Bershka
Buty- Stardivarius
Naszyjnik- Stradivarius

***
Pozostawcie coś po sobie w komentarzu ;*
Do zobaczenia! 
Pozdrawiamy! <3

130 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta stylizacja i ta kurteczka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka! Chyba ruszę na poszukiwania wersji męskiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja! Kurteczka jest bombowa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super styl najbardziej podoba mi się kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is the second best outfit of yours! Very nice :))
    That's Amore ☀ ☀ ☀ Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie ta stylizacja jest najlepsza ze wszystkich nie żeby tamte były złe, ale to jest bomba ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kurteczka, jestem pod wrażeniem! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat kurtka nie w moim stylu, ale reszta jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna biżuteria. Lubię łączone naszyjniki. :) Zamszowej kurtki nie posiadam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful style
    I'm following you,if you want you can follow me to https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna. Mam podobną kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Myślę, że biała kurtka podkreśla i zwraca uwagę na kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw ;) Kurtka najlepsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. No ta stylizacja bardzo mnie urzekła :)
    Sama mam taką zamszową kurteczkę, ale w niebieskim kolorze :) Rzeczywiście jest to wspaniały trend :)
    Musiałyście się super bawić. Życzę kolejnych miłych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ramoneska i botki mają swietny kolor :) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Adoro questo abbinamento 😍 outfit davvero molto carino!!! Un abbraccio

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczna kurtałka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta zamszowa ramoneska, cała stylizacja bardzo w moim stylu , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia i świetna stylizacja!
    Ramoneska jest śliczna *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Cudowna ramoneska ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ramoneska jest cudowna, ale chyba powinnaś miec rozmiar mniejszą bo źle się układa :(

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam w swoim rozmiarze, ale po prostu ostatnio trochę schudłam, może to dlatego :)

      Usuń
  22. Osobiście spędzam majówkę w domu w najbliższym gronie, ale szybowce brzmią naprawdę fajnie! W stylizacji najbardziej podobają mi się botki, jednak kurtka też jest niczego sobie. Pozdrawiam!
    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się taki "westernowy" styl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie i buty podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurteczka najlepsza :) bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  26. KURTKI I BUTY GENIALNE! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super stylizacja! boska jest ta kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurteczka wygląda genialnie z tymi bucikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w ramonesce :D

    OdpowiedzUsuń
  30. To co mi się najbardziej podoba w tej ramonesce jest to, że jest inna niż wszystkie, zamszowa i bardzo kobieca a jednocześnie twardzielska.
    Buziaczki i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta kurteczka jest cudowna i idealnie wpasowuję się w stylizację! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta kurteczka jest super. Ja nie miałam planów na majówkę.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjna kurtka :) A botki są idealnie takie jak właśnie poszukuję:) Genialna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam podobną kurteczkę i uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  35. super zestaw :) klasyczne połączenia zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurtka najlepsza!
    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty na obcasie świetnie dopasowane pod kurtkę :D Podobne botki widziałam sklepie w ZOIO....Hmmm zastanawiam, się czy stylizacja nie wyglądałaby świetnie też z czarną spódnicą mini ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taka opcja również wyglądała by dobrze :)

      Usuń
  38. Na szybowce to niekoniecznie... ale stylizacja świetna!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna stylizacja, kurtka ma dużego plusa! Bardzo mi się podoba, ma super kolor i krój!

    OdpowiedzUsuń
  40. Buty świetne, chociaż ja bym wybrała inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjna jest ta kurtka ! Uwielbiam takie połączenia! :)
    Udanego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  42. My majówkę w domu spędziliśmy więc zazdrosze :) A stylowka super, piękny kolor kurtki

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty świetne, koniecznie musze takie kupić na jesien.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się ta kurteczka. Ma coś w sobie. ;)
    MALGORZATT.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Buty i kurtka wygrały wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zamsz lubię, ale tylko w butach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny kolor kurtki :) I to idealne połączenie z butami.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Hey dear!
    Followed your blog :)
    I want invite you to visit and follow my blog back <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak bardzo uwielbiam ramoneski że kupiłaś mnie totalnie :)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna, basicowa stylizacja:) Uwielbiam takie!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. The jacket that i most love
    Pretty cool style dear

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  52. Amazing jacket with matching boots!! great style.
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo podoba mi się ta kurta, muszę taką zdobyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowna kurtka! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. very nice look i love
    the jacket :D
    kisses!!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń