piątek, 27 kwietnia 2018

Stylizacja 128

Hejka!
Za niedługo majówka, a zaraz po niej matury. Na szczęście my będziemy ją pisały dopiero za 2 lata. Mamy już kilka planów na przyszłe 2 tygodnie, jednak na razie nie chcemy o nich wspominać, żeby nie zapeszyć ;) Natomiast teraz chcemy życzyć wszystkim maturzystą powodzenia i jak najwyższych wyników na świadectwie :)
Dzisiaj przychodzimy do Was z wiosenną stylizacją. Pudrowy róż ostatnio cały czas na topie, dlatego postanowiłyśmy zrobić coś z tym kolorem.
Zdjęcia z półmetku pojawią się w następnym poście :)
Zapraszamy! :*

Marynarka- Orsay
Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Stradivarius
Plecak- Stradivarius
Zegarek- House
Portfel- Reserved
Buty (2 pary)- Stardivarius

***
Mamy nadzieję, że stylizacja Was się spodobała.
Koniecznie dajcie nam znać w komentarzach. ;)
Do następnego!
Pozdrawiamy! <3

112 komentarzy:

  1. Lubię Twoje stylizacje, co nigdy nie są wymyślne i zawsze trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka prezentuje się bardzo ciekawie :) Ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie klasycznie i tak inaczej :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek ma ta marynarka :D i plecaczek też cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że sięgnęłyście po pudrowy róż. Uwielbiam ten kolor. <3
    Czekam na zdjęcia z półmetku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice watch, I like it a lot. :)


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana stylizacja! Również życzę powodzenia wszystkim maturzystom :D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja!
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice outfit :)
    have a nice day kisses!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow so romantic the top and the shoes a beautiful too! :)
    That's Amore ☀ ☀ ☀ Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool style <3 I love the shoes <3

    My last psot: https://goo.gl/5HTm5d

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też matury dopiero za dwa lata ! :D Podobają mi się bardzo Twoje buty! Są mega śliczne ! Cała stylizacja też należy do udanych ;)

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ;) Podoba mi się połączenie koronki i pudrowo-różowego żakietu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka urocza bluzka! całość bardzo ładnie prezentuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta koronkowa bluzka jest wszystkim! Bardzo piękny haft róży ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Un outfit perfetto ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękna bluzeczka!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo elegancki żakiecik i śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :) Ja bym pewnie założyła do niej jakieś balerinki albo szpileczki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the embroidery rose and the lace fabric. Beautiful outfit!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta bluzka wygląda uroczo!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super bluzeczka i marynarka :)

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka nie w moim stylu, ale marynarka bardzo mi się podoba!:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe połączenie marynarki z takimi butami ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna bluzeczka, uwielbiam koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja urocza, ale jednak - ucięta głowa źle wygląda na zdjęciu XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Och jak fajnie tak jasno i wiosennie. Idealnie dla mnie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa stylizacja, aczkolwiek tym razem mam do niej mieszane uczucia. Bardzo podoba mi się zegarek :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzka pod marynarką wygląda bardzo fajnie, jednak bez niej jest jak dla mnie za bardzo zabudowana mimo tego, że jest koronkowa i powinna wyglądać "lekko" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się te buty. Szukam takich, tylko czarnych.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta koronkowa bluzka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. I love the embroidery on your lace top
    Very chic look!

    Much Love, Jane | The Bandwagon Chic
    New Vlog Entry!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylizacja :) Bluzka jest piękna.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  35. Proste ale bardzo fajne zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta koronkowa bluzka jest cudna- pasuje do dosłownie wszystkiego!

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Oh darling the blouse is super pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocza stylizacja! Bluzeczka i buty totalnie skradły moje serce!
    Pozwolę sobie poprawić błąd, który popełniłyście w pierwszym wytłuszczonym akapicie. Powinno być maturzystom, nie -ą. Nie miejcie mi za złe, ja tylko z chęci pomocy :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za to, że nas poprawiłaś :)

      Usuń
  39. Lubię takie marynarki eleganckie :) Pamiętam gdy ja zdawałam mature.. był wtedy stres ale tez radosc ze koncze juz szkołę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I love that white top and your boots too. jacket is very smart.
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się ta stylizacja. Mam słabość do rzeczy z koronką :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluzeczka nie jest w moim stylu, ale bardzo podobają mi się buty i torebka. Fajnie się to wszystko razem komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawa stylizacja ❤️
    http://mrsmysterious00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne zdjęcia, jednak stylizacja nie w moim stylu...

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust ;) Zapraszamy na kolejne może one przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  45. Bardzo śliczne spodnie, ten kolor jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawa ta bluzeczka, jednak z tym żakiecikiem nie komponuje się zbyt dobrze. Dla mnie idealne było by zestawienie, jakie pojawiło się na ostatnim zdjęciu z rockowymi botkami! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Stylizacja bardzo ciekawa, zwłaszcza ta koronka przykuwa uwagę
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń