piątek, 6 kwietnia 2018

Stylizacja 126

Hejka :)
Jak tam u Was w szkole bądź w pracy, bo u  nas dużo nauki. Na szczęście za oknem jest coraz ładniej, aż robi się weselej i chcę się robić więcej. :)
Pogoda coraz bardziej nam dopisuję, dlatego wstawiamy Wam ostatnią stylizację robioną w domu. Tym razem stylizacja jest bardziej na luzie. :) Mamy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!
Zapraszamy! :)


Bomberka- Bershka
Bluzka- H&M
Spodnie- Bershka
Choker- Szachownica
Zegarek- Cropp
Buty- Panteon

****
Co myślicie o tej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać :)
Pozdrawiamy :*

106 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta bluzka, wyglada super!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, bardzo w moim stylu :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka wpadła mi w oko. Całość prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look ;) Mam podobna bomberkę i bardzo lubię w niej chodzić ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak do końca jeszcze wiosennie niestety się nie zrobiło, wczoraj rano nawet było na minusie jak odwoziłam synka do przedszkola, dopiero potem zrobiło się słonecznie. Oby już faktycznie wiosna u nas zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie także sporo nauki, ciągle zasypiają nas kartkówkami. Super stylizacja ;)
    Życzę miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna bluzka, uwielbiam takie koronkowe motywy!
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bomberki! przypomniałaś mi aby swoją wyciągnąć z szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta stylizacja!<3
    zapraszam też do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. So Cool! Love the bomber jacket and choker!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja świetna,bardzo uniwersalna.
    Serdecznie zapraszam do mnie: https://casuall-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No i zapragnęłam takiej kurtki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna bomberka :) podoba mi sie połączenie jej z chokerem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bomberka nie mój styl ale Tobie ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super look! Podoba mi się zestawienie kolorów ;)
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Bomberka bardzo mi się podoba, w końcu i ja muszę sobie taką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta koroneczka w połączeniu z bomberką wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bomberka jest bardzo fajna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta bluzka jest naprawdę ok!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bomberka bardzo mi się spodobała *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Outfit davvero molto molto carino.. perfetto per la primavera!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prosta stylizacja z klasą, najbardziej lubię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super bomberka! Mam bardzo podobną, w takim samym kolorze i bardzo lubię ją nosić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bomberka,śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna jest ta bomberka :D Super zdjęcia !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Cool chic outfit
    I definitely love the lace inner top

    Much Love, Jane | The Bandwagon Chic
    New Vlog Entry!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki pogodzie aż chce się coś robić😍
    Bardzo mi się podoba stylizacja 😁

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne koronkowe wykończenie ma ta bluzeczka :) Bomberka idealnie pasuje! To prawda, za oknem coraz ładniej, ale nauki sporo :/
    Buziaki ! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta bomberka, idealna teraz do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czarna bluzka bardzo podoba mi się, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super bomberka, bardzo podoba mi się to połączenie :)

    pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zwolenniczka kolorów ;) więc dla mnie za ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podoba ta propozycja. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, lubię takie propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka stylówka jest teraz najbliżej mojego serducha, bo odkąd urodziłam, robię kilometry z moją małą, więc najbardziej się sprawdza :)
    Świetna bomberka i ta bluzeczka pod spodem <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna koronka przy bluzeczce :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię tak się ubierać, jest mi wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja . Piękne wykończenie przy bluzie .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w szkole trochę się dzieje, w koncu koniec roku niedlugo :D W maju chcę zdawac praktyki juz :) Miłego dnia, swietna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie ^^
    Bluzka śliczna *^*
    Pozdrawiam:)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń