poniedziałek, 4 grudnia 2017

Stylizacja 115

Hejka :)
W ten piątek wybieramy się na Jarmark Świąteczny do Pragi. W następnym poście postaramy się dodać kilka zdjęć z tego wyjazdu. Zapraszamy również na instagrama, gdzie będziemy dodawać na relacje zdjęcia oraz filmiki :) Jak tam u was przygotowania do świąt? Bo u nas idą pełną parą, dom we wewnątrz już prawie ustrojony brakuje jeszcze tylko kilku dodatków i gotowe :)
Chciałybyśmy jeszcze podziękować Oli z bloga Diamentowe myśli  , która stworzyła dla nas piękny nagłówek specjalnie na czas świąteczny :) 
Dzisiaj przedstawiamy wam stylizacje jeszcze nie w świątecznej atmosferze, ale postaramy się coś następnym razem przygotować.
Nie przedłużając zapraszamy na stylizacje :) 

Sweter- Reserved
BluzkaHOUSE
Spodnie- Reserved
Air ForcePANTEON

***
To by było na tyle! :)
Mamy nadzieję, że przynajmniej jedna rzecz wam się podobała.
Dajcie znać w komentarzach co myślicie. ;)
Do zobaczenia!
Buziaki! :***

184 komentarze:

  1. Prosto i na luzie. Tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba:)


    wszystkoooiinicc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i wygodnie, bardzo ładny sweterek :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja :) Luz i swoboda, ale ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wisior!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna stylizacja :) w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. wonderfull post...!! we are waiting for your another write up....keep posting
    Enhance the look of your house by hanging premium looking wall clocks

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie było ci zimno podczas zdjęć :P ja bym zamarzła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja :)
    Uwielbiam sweterki tym bardziej na pogody takie jak są teraz, twój jest świetny.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też przygotowania do świąt pełną parą! :) Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja! :D
    Mega spodobał mi się ten kardigan, jest uroczy!
    Pozdrawiam:)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej stylizacji moim faworytem są buty. Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter mi się podoba, chętnie sama bym taki założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the cardigan!Great outfit!

    https://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. thank for sharing this wonderfull blog and such an amzing post.... keep updating waiting for your another writes up..... thanku
    Appease your clients and Employees by giving them classy Notebooks

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny kardigan ")

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja!
    Jeśli chodzi o święta i dekorowanie, to nawet o tym jeszcze nie myślę :D U mnie w rodzinie jest tak, że np. choinkę ubiera się dopiero dzień przed wigilią (a na moje oko jest ona zupełnie zbędna. Przepraszam, ale jestem takim Grinchem, haha).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter jest cudny ;) Bardzo ładnie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja :)
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna, a zarazem prosta stylizacja! Świetnie się prezentuje :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. no nie czemu tam zielona trawka;p

    OdpowiedzUsuń
  23. cool style, i like that shoes very much.

    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna jest ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo spodobał mi się Twój sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super macie z tą wycieczką, czekam na zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. awsome post....thanks for sharing with us...keep posting
    buy customized hoodies

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna prosta stylizacja!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny sweter! :) udanego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, ale air force tutaj kompletnie nie pasują. Zdecydowanie zamieniłabym je na jakieś botki :) Choć same najeczki są mega wygodne, a nawet najwygodniejsze buty ever tak tutaj nie ma opcji :D ale sweterek mega ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. cool shoes!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja taka na ludzkie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny sweterek i ogólnie bardzo fajna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny sweterek! Czekam na zdjęcia z Pragi :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna klasyczna stylizacja - sweterek jest bardzo ładny <3!
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Narzuta jest genialna <3
    Stylizacja jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  37. Great laid-back casual outfit in great ensemble.

    http://www.missymayification.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczny sweter <3 Też chcę taki :D

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny set, lubię takie połączenia! niby sportowo, niby nie :)
    i świetny świąteczny nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna narzutka, fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sweterek super, idealny na zimowe wieczory

    Zapraszam na nowy post o ... Muminkach! :-)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. mam te buty, świetne są :) Stylizacja jak najbardziej!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/12/paznokcie-semilac-zestaw-hybrydowy.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow you are so nice, great post ☺
    Follow for follow?
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię takie proste stylizacje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładna stylizacja! Mam air force, ale już nie wyglądają jak twoje :/
    https://drawing-myhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylówka i foty! <3
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubie takie stylizacje . Prosto i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czemu bez twarzy? Stylizacja fajna, minimalistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc na samym początku zakładania bloga nie chciałyśmy żeby dowiedzieli się o tym nasi znajomi, którzy by nas hejtowali. Bo tak naprawdę hejtują zazwyczaj tylko te osoby które Cie znają, a nie nieznajomi. Teraz jakoś nie przejmujemy się tym tak bardzo bo każdy z naszych znajomych wie, że mamy bloga, ale dalej zostałyśmy przy zdjęciach bez twarzy to nasz znak rozpoznawczy. Dziękujemy :)

      Usuń
  50. Ale cudowny ten sweterek! Zakochałam się *.*
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie przygotowań jeszcze za dużo nie ma :/ Śliczne buty, zawsze mi się podobały Air Forcy :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/new-design-poznan-ice-festival-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale super! Obserwuje w takim razie i czekam na zdjęcia z Pragi! Kocham to miasto i nie moge się doczekać tych zdjęć. :) Fajna stylizacja.

    Obserwuje tutaj i na Instagramie, mój instagram: malgorzatt_
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna stylizacja, wszystko pasuje do siebie idealnie :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękny sweter. Identyczny widziałam tutaj. Wydaje mi się, że jest to bardzo fajna opcja dla każdej młodej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny post! Czekam z niecierpliwością na relacje z jarmarku. :)
    Zapraszam na swojego bloga ohmystyle.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny post! Czekam z niecierpliwością na relacje z jarmarku. :)
    Zapraszam na swojego bloga ohmystyle.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Z Forsami to zdecydowanie genialna stylizacja :)

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. mega podoba mi sie ten sweter- uwielbiam motyw fredzli <3

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo lubię otulać się taki ponczami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Sweterek mnie urzekł! <3
    Fajna stylizacja.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Zazdroszcze wyjazdu do Pragi! :)
    super sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna stylizacja! Ten sweter jest świetny :)) Podoba mi się Wasz blog :)
    Zapraszam do mnie: http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Love the leaf necklace and the cozy cardigan.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Beautiful pics! love the leaf pendant

    OdpowiedzUsuń
  65. Pieknie prezentuje sie ten naszyjnik na bluzeczce 😍

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam jarmark we Wrocławiu, ale do Pragi rownież chętnie bym się wybrała, bo na pewno jest pięknie <3

    super narzutka, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna stylizacja. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  68. Wymieniłabym buty na mniej sportowe :)

    OdpowiedzUsuń