sobota, 4 sierpnia 2018

Modnie i wygodnie-BONPRIX!

Hejka!
Dzisiaj przychodzimy do Was z podwójną stylizacją, oczywiście zobaczycie, je jeszcze w oddzielnych postach. To jest nasza kolejna niespodzianka, a mianowicie dostałyśmy paczkę od firmy bonprix i dzisiaj pokażemy Wam  nasze zamówione. :)
Na stronie bonprix, znajdziecie dużo ciekawych rzeczy nie tylko ubrania, akcesoria, ale także dekoracje do domu ogrodu i wiele innych. Jest tam dużo świetnych rzeczy, dlatego nie mogłyśmy się zdecydować co zamówić. Bez wątpienia każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Garnitur przyszedł do nas, w komplecie, mamy na myśli marynarkę wraz z spodniami. Jakość jego jest zachwycająca, rozmiar jaki wzięłyśmy to 38 co okazało, się dobrym trafem. Spodnium bonprix jest wygodne i eleganckie. Jest on dopasowany idealnie do figury. Na pewno ten zestaw, będzie idealny na różnego typu uroczystości!
                                                                      Spodnium bonprix

Następne ubrania, które zamówiłyśmy to wiśniowa długa kurtka bomberka oraz błyszczące, szare espadryle.  Kurtkę zamówiłyśmy w rozmiarze 38, który okazał się idealnym, a buty w rozmiarze 41. Jednak następnym razem wybrałybyśmy o rozmiar mniejszy.  Na stronie buty wydają się mniej błyszczące, ale nie przeszkadza nam to, bo jakoś jest bardzo dobra. Są wygodne i lekkie, dlatego wspaniale nadadzą się na lato. Kurtka jest rozpinana i ma możliwość pomniejszenia lub rozszerzenia w tali, dlatego możecie dopasować sobie rozmiar według uznania.

Wszystkie ubrania mają świetny materiał, z którego jesteśmy zadowolone. Uważamy, że każdy kiedyś powinien zamówić coś ze strony bonprix.
Chciałyśmy bardzo podziękować firmie bonprix za możliwość świetnej współpracy, z której jesteśmy zadowolone. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy mogły z niej skorzystać. :)

***
Na dzisiaj to tyle! 
A Wy znacie ten sklep? 
Podoba Wam się nasze zamówienie?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach. :)
Do następnego wpisu!
Buziaki! :***

106 komentarzy:

  1. Ale świetnie leży ten garnitur :) Podoba mi się jego kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Bardzo fajne rzeczy ^^ Długa bomberka jest świetna :D
    Podoba mi się jej kolorek :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym sklepie, wydaje się ciekawy! ♥ Śliczne zdjęcia!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ale jeszcze nie zamawiałam :*
    Bardzo fajne ubrania ,cudna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i bardzo lubie u nich zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu :D Pierwsza nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko. Bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Garnitur jest niezły. Podoba sie mi i buciki. Jeeeee :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zamawiać z tej strony, mają fajne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że znam ten sklep. :) Wiśniowa bomberka jest cudowna. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka elegancka! Kurteczka bardzo mi się spodobała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje są genialne! Szkoda tylko że nie coś bardziej na lato, teraz usmażyłabym się w tych ciuszkach:D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklep znam ponieważ teściowa dostaje gazetki od nich:) ale nigdy nic nie kupiłam kurteczka w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kuraczki pierwsza stylizacja z garniturem wymiata!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam sklep ale nigdy tam nie kupowałam, ale garnitur jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ten sklep :) Ta druga stylizacja jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja bardzo elegancka ;) Jednak druga znacznie bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka bardzo ładna :) Nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ich oferta atakuje mnie z każdej strony średnio kilka razy w miesiącu, niemniej jeszcze nigdy nie zostałam ich klientką. Chyba czas to zmienić, bo taką kurtką bym nie pogardziła:)
    Pozdrawiam!
    Tov

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzamy się, my nie żałujemy naszej decyzji o współpracy z nimi. Ubrania są naprawdę świetne ;)

      Usuń
  21. Ten top pod garniturem i sam garnitur boskie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ubrania z bonprix, mają świetne rzeczy!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się garnitur w zestawie z tym topem :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne stylizacje!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten garnitur świetnie leży! A kurtka bardzo mi się podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta kurteczka najbardziej mi się podoba ;)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze ten garnitir całkiem fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba Wasze zamówienie, kiedyś sama bardzo często kupowałam ubrania właśnie z tej firmy.
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ESPADRYLE bardzo mi się podobają - sama chętnie zobaczyłabym je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Druga stylizacja bardziej do mnie przemawia, zdecydowanie w moim stylu ;p
    Garnitur też niczego sobie ;p
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne te ubranka, niestety będą musiały chyba chwilkę poczekać, bo pogoda chyba ich póki co nie przywita z otwartymi ramionami hahah Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie, ale zaraz tam zajrzę, ponieważ poszukuję pościeli, może coś tam znajdę! :)

    Zapraszam również do mnie! -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny spodnium :)
    Markę Bonprix znam już od wielu, wielu lat. Jeszcze nie miałam okazji testować ich produktów, ale liczę, że niebawem to się zmieni.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten garnitur to nie dla mnie. Jakoś mi się nie podoba.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż każdy ma inny gust, zapraszamy na inne stylizacje na naszym blogu :)

      Usuń
  34. Bardzo ładny garnitur. Też u nich zamawiam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię robić zakupy na Bonprixie.

    OdpowiedzUsuń
  36. super stylizacje :) bardzo podoba mi się ten elegancki garnitur :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękny ten garnitur! :D i pieknie lezy! woow :D nie spodziewałam sie ze maja takie cudenka tam :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Both outfits are very nice, i specially love
    the first one! very classy ^^
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten garnitur jest śliczny! Nie mogłam się na niego napatrzeć na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  40. So loving this suit! The fit and color are perfect.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bordowa bomberka jeat rewelacyjna! Często widzialam reklamy z bonprixa, ale jakoś wydawało mi się, że nie znajdę nic co by mi przypasowało. A tu takie miłe zaskoczenie! Chyba jednak odwiedzę ich stronę :) zapraszam także dp siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny ten garnitur. Idealnie skrojony.

    OdpowiedzUsuń

  43. This is such a lovely idea! I totally want to try this!!
    Corporate caps online

    OdpowiedzUsuń