sobota, 28 lipca 2018

Haul zakupowy

Hejka!
Dzisiaj przychodzimy do Was z haulem zakupowym. Ten post będzie dotyczył zakupów zrobionych przez nas w sklepie Stradivarius. Niestety nie możemy Wam przedstawić linków to tych ubrań, ponieważ dużo z nich nie jest już dostępnych. Jeżeli będziecie chcieli więcej takich wpisów to konieczne dajcie nam znać a postaramy się przygotować dla Was następny post odnoście naszych zakupów.
Nie wiemy dokładnie w jaki sposób przedstawić Wam nasze zakupy. Koniecznie napiszcie, czy taki sposób przedstawienia ubrań Wam pasuje. Może macie jakieś pomysły, jak lepiej to przedstawić.
Z chęcią skorzystamy z Waszych propozycji.
A teraz zapraszamy Was do oglądania naszych zakupów. :)

 Bluzka w paski- rozmiar L, cena 19,99 przeceniona z 59,99

 Koszulka czarna- rozmiar M, cena 19,99 przeceniona z 59,99

Bluzka - rozmiar M, cena 19,99 przeceniona z 59,90

Bluzka z długim rękawem- rozmiar S, cena 19,99 przeceniona z 59,99

 Bluzka w czerwono białe paski- rozmiar M, cena 29,99 przeceniona z 59,99

 Kurtka pikowana- rozmiar L, cena 49,99 przeceniona z 79,99

Spodnie- rozmiar 38 , cena 49,99 przecenione z 129.99

 Portfel- cena 19,99 przeceniony z 49,99

  Torebka- cena 29,99 przeceniona z 59,99

120 komentarzy:

  1. Cudowna ta pierwsza bluzka i spodnie w kratę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy! Ta czarna koszulka jest bardzo ladna!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ciuszki, a portfel też ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski bardzo lubię. Czarna torebka jest super! Widzę, że zakupy się udały. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś :) Bluzka w paski i czarna z białymi paseczkami na rękawach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania są śliczne! Mega bluzka w paski ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza bluzeczka bardzo mi Sue podoba :) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, jak ja lubię promocje :O ostatnio też trochę poszalalam na aktualnych przecenach xD
    świetne bluzki, bardzo ładnie na Tobie leżą ;)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy blog
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z chęcią wpadniemy na Twojego bloga :)

      Usuń
  9. Spodobała mi się ta bluzeczka czerwona w białe paski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. All very nice, the first is my favourite! :)
    Would you like to follow each other via Blog FB Twitter G+ Bloglovin and Instagram?
    My Fashion on the Clouds Blog
    My Instagram
    My G+
    My Facebook
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfel bardzo mi się podoba, śliczny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow wszystko mi się bardzo podoba z tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza BLUZKA jest na prawdę ładna - jest,to zdecydowanie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo że mam już swoje lato bardzo podoba mi się poście.Czyta się go i ogląda niezwykle.przyjemnie fajnie sprawdzić jakie nowości kryją sklepowe galerie W wolnej chwili zapraszam do siebie zostaw jakiś ślad:modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza bluzka i spodnie w kratę są super!
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy! Najbardziej podoba mi się ta czarna bluzka z długim rękawem! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię ubrania od tej firmy, niestety zwykle wszystkie są na mnie za duże, więc nie kupuję już u nich. nie wiem czemu wszyscy się upierają, żeby rozmiary zaczynały się od S. ;<
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie rozmiarówkę mają dość dziwną :P

      Usuń
  18. Bluzka w paski i spodnie super! Myślę, że taki sposób przedstawiania ubrań jest ok! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka w paski spodobała mi się najbardziej! Już dawno nie kupiłam nic w Stradivariusie, ale patrząc na ten set chyba najwyższa pora odwiedzić ponownie ten sklep i dać mu drugą szansę:) Mam u nich ten problem, że wiecznie nie mogę znaleźć swojego rozmiaru. Czasem wezmę S i sukienka jest dalej za duża... A czasem jakiego bym nie wzięła, to ciuch nie leży jak trzeba i odwieszam.
    Pozdrawiam!
    Julia z bloga Outfitownia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mamy z tym problem, dlatego zawsze przed kupnem musimy zmierzyć w przymierzali dany produkt aby nie żałować :D

      Usuń
  20. Ekstra rzeczy udało się wam wyłapać na wyprzedażach! :) Pierwsza bluzka to chyba mój ulubieniec!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kurtka śliczna. Podobną mam z zaful:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Puchowa kurteczka i spodnie są super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy ;) Torebka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To pierwsza bluzka w paski jest świetna, mój styl :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta pikuweczka jaka świetna! :) Extra zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie spodobały mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ciuchy i jakie promocje na nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten czarny top z długim rękawem jest super :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  29. Great shopping!! i like that jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne rzeczy :) będą pasowały do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tego wszystkiego najbardziej podoba mi się portfel - świetny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, my również pozdrawiamy :)
      https://fasionsstyle.blogspot.com/

      Usuń
  32. Bluzka w paski super podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  33. Super rzeczy sobie pokupowałyście ;)
    Ostatnio miałam zajrzeć do tego sklepu, ale przez to, że zrobiłam zakupy w innych to kompletnie o nim zapomniałam :D
    Forma przedstawianych rzeczy jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne rzeczy upolowałyście :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. W stardivarous są naprawdę bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny haul! I super wyszło cenowo :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluzka mi się podoba, spodnie są super pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta pierwsza bluzka jest prześliczna! Podobaja mi się też spodnie, sama mam podobne.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne rzeczy w aktualnych trendach :) Ja akurat w tym roku na wyprzedażach nic nie kupiłam, jakoś nie mam potrzeby. Ta pierwsza bluzka to sztoss nawet na rozpoczęcie roku idealna :) !
    Buziaki ! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne rzeczy, pierwsza bluzka najbardziej skradła moje serducho. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebka bardzo ładna :) Czarna bluzka z długim rękawem mi się spodobała.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Oo za takie spodnie dałabym się pokroić! Wspaniałe! I bluzeczka w paski też śliczna :)

    http://karollette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy! Najbardziej spodobała mi się czarna bluzka z białymi paskami na rękawach :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Najbardziej wpadłam mi w oko ta pierwsza bluzka! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie i tak wygrała ostatnia torebka, klasyczna i idealna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta ostatnia czarna bluzka jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę dużo pasków :D Bardzo ciekawe rzeczy, ta pierwsza bluzeczka bardzo mi się podoba, a styl w jakim przedstawiłyście te ubrania jest bardzo fajny!

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Very nice haul, the red and white top is cute :)
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, mehr können Sie hier
    klicken.

    OdpowiedzUsuń
  51. cześć dziewczyny. jakbyście były przed haulem zakupowym i szukałyby fajnych butów teraz na wiosnę to polecam wam bardzo ten sklep https://butymodne.pl/creepersy-damskie-c148422.html . mają mega modne creepersy i dużo modeli w przecenionych cenach

    OdpowiedzUsuń