sobota, 7 lipca 2018

Stylizacja 137

Hejka!
Jak Wam mijają wakacje? U nas na razie dużo zmian, lecz nie o wszystkim możemy Wam jeszcze powiedzieć.  Lecz nie martwcie się niedługo dowiecie się o większości z nich.
Dzisiaj przedstawiamy Wam stylizacje typowo letnią z bluzką, którą wypatrzyłyśmy ostatnio na wyprzedaży.
A propo mamy do Was pytanie: czy chcielibyście na naszym blogu zobaczyć haul zakupowy?Jesteśmy bardzo ciekawe waszym opinie co to tego pomysłu.
Nieprzedłużająca zapraszamy na stylizacje!


Bluzka- Stradivarius
Spodenki-Sin-Say
Naszyjnik- prezent 
Buty- NewYorker

***
Jak podoba się Wam dzisiejsza stylizacja?
Koniecznie dajcie znać :)
Buzki :* 



125 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja 😊 Podoba mi się bardzo Twoja bluzka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie w ten piękny niedzielny dzień właśnie usiadłam i postanowiłam po przeglądać sobie blogi 😊
    Musiałam zasłonić roletę w oknie choć nie ma takiego mocnego słońca to jednak nie chce by ciepło wpadło do pokoju .

    Stylizacja bardzo mi się podoba kojarzy mi się z wakacjami choć sama wakacje nie mam już od lat to jednak cieszę się każdą wolną 😄

    Ostatnio widziałam dla siebie czarno białą sukienkę w paski i zastanawiam się właśnie nad jej zakupem ale nie wiem czy 160 kg żywej wagi będzie mniej wyglądać korzystnie 😒

    Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnej niedzieli 🙋


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!
    Ja z chęcią zobaczę haul :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful combination, you look nice in it.

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, ze haul to fajny pomysł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super letnia stylizacja podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Top masz super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zobaczyłabym haul zakupowy. :)
    Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U siebie nie lubię krótkich bluzek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paski to jeden z moich ulubionych wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardzo w moim stylu , jest świetna <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja, zdecydowanie w moim stylu :)
    Ja osobiście lubię haul zakupowy :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja ;) ostatnio kupiłam podobne trampki :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam paski w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa stylizacja :) Choć ja nie bardzo lubię topy z odsłaniajacym brzuchem . Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Też nie przepadałyśmy za takimi do niedawna ;)

      Usuń
  19. Bardzo ładna stylizacja ! �� Najbardziej spodobała mi się bluzka ��

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja. Jeszcze dziesięć lat temu wskoczyłabym w taką bluzeczkę teraz niestety figura już nie ta ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekna stylizacja. Świetnie razem wszystko zestawiłaś. Super masz figurę :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie prezentuje ta stylizacja, paski psują ci, udanych wakacji życzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam paski bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja! Niby taka luźna, a za razem elegancka.
    Świetna bluzeczka. 💜
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely comfortable outfit.
    Love your stripe top.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zobaczyłam zestaw od razu pomyślałam, że idealnie nadałby się na wycieczkę rowerową! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. witam Kochana bardzo fajny look z pewnoscia stanie sie dla mnie inspiracja w wolnej chwili zapraszam zostaw swoj slad:modnybuziaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylówka na codzien ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna stylizacja!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę, a byłam kilka dni temu w Stradivariusie i nie widziałam tej bluzki :( super jest ! <3

    Jasne, że chcemy zobaczyć haul zakupowy, ja lubię takie pościaki, więc chętnie rzucę okiem, co tam udało Wam się upolować ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny ten top ;) Teraz paski są bardzo modne ;) Choć przyznam, że w mojej szafie ciężko o ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjnik mi wpadł w oko, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylizacja lubię paski. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa bluzeczka :)

    zapraszam do siebie :) dopiero zaczynam https://olsonbxxx.blogspot.com/
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing review! :) Perfect clothes :)
    I follow you <3 it's your turn

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię Waszego bloga! Śliczna stylizacja! ♥
    Oliwia Felkel - KLIK
    Pozdrawiam, miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. :) hi dear...

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam ostatnimi czasy wszystko co w paski ;))
    bardzo fajna stylizacja !
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. How pretty i love that top :)
    it's very pretty!
    kisses :D

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna stylizacja! Świetna bluzka :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładny strój, z chęcią zobaczyłabym haul.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna stylizacja! Bluzka mi się najbardziej podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Idealnie na letnie popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem chętna na haul zakupowy <3 Bluzeczka w paski bardzo mi się podoba - super w niej wyglądasz ;)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Such a lovely combination:-)

    http://www.lostindaydreams.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. młodzieżowo, skromnie i ładnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje kiedy następne?zapraszam:modnybuziaczek177.blogspot.com.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam wszystko w paski to idealne połączenie do wszystkiego i każdego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  50. Stylizacja totalnie w moim guście :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta stylizacja jest po prostu boska według mnie.Bardzo uważnie będę przeglądał pani blog.

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny sweterek. Z tego co wiem, to teraz paski są w modzie :)

    OdpowiedzUsuń