sobota, 30 czerwca 2018

Stylizacja 136

Hejka!
Już tydzień wakacji za nami, ale tak naprawdę dla nas zaczynają się dopiero od teraz. W tym tygodniu zdawałyśmy egzaminy, jednak na wyniki musimy poczekać dopiero pod koniec sierpnia. Teraz będziemy korzystać całkowicie z wakacji. :)
Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację  świetnie komponuję się z urokami lata. To najlepsza pora roku na robienie stylizacji na zewnątrz.
Zapraszamy! :)

Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Reserved
Buty- Stradivarius
Plecak- House
Zegarek- House

***
Na dzisiaj to wszystko.
Mamy nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu.
Koniecznie dajcie znać w komentarzach.
Buziaki! :***

126 komentarzy:

  1. Uwielbiam białe spodnie! Muszę wkońcu takie kupić
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie , tak dziewczęco !
    piekny plecak :)
    Pozrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw :D lubię takie wygodne stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sceneria do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wakacje zaczną się dopiero za 1,5 tygodnia. Świetna stylizacja :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful garden and I like the yellow top! :)
    Fashion on the Clouds Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają białe rurki, ale niestety nie są mi dane na tę chwilę:(
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek najbardziej przykuł moją uwagę :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. białe spodnie idealne na wakacje :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the white pants and this beautiful garden!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie jest to świetne połączenie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam cię serdecznie w ten piękny niedzielny dzień spoglądam właśnie w okno i co widzę na parapecie siedzi moja psina która zerka tutaj na mnie szpicuje uszy i podsłuchuje co ja tutaj mówię a piszę do ciebie głosowo niedawno odkryłam tę możliwość i o wiele lepiej mi się mówi aniżeli pisze wyglądasz bardzo fajnie na luzie nie ma nic przekombinowane go i właśnie takie stylizacje Lubię oglądać Pewnie dlatego że sama lubię się ubierać totalnie na luzie Nie gonię za modą ubieram się pod siebie i to jest chyba najważniejsze Miło mi się oglądało twoje zdjęcia Lubię patrzeć na kwiatki i podziwiać ich piękno Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnej niedzieli i miłego tygodnia Trzymaj się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że dobrze dopasowana również leżałaby na Tobie świetnie ;) Z chęcią wpadniemy na jej bloga :)

      Usuń
  13. The place is so pretty i love flowers :)
    and i love the colour of the top! it suits you very well!
    kisses :)

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sesja! Bardzo w moim stylu. Musztardowa bluzeczka genialna!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka bardzo mi się podoba i świetnie prezentuje się z białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh I'm sure you'll pass those exams
    so start enjoying your vacation.
    Love your outfit.
    Nice pics.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten żółty top! Przywodzi na myśl lata 90-te. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie prezentuje się połączenie tej bluzeczki z białymi spodniami!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka bardzo mi się spodobała.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna, prosta stylizacja ;) Podoba mi się połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się stylizacje z takimi klasycznymi białymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna swobodna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sylizacja ! Idealnie w moim stylu ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja, najbardziej spodobały mi się spodenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfect casual chic combo dear lady <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna stylizacja i piękny zegarek! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogród robi wrażenie. A stylizacja jak zawsze dopracowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudny klimat zdjęć!

    Pozdrawiam, ślę buziaki i zapraszam na nowy post.
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie wyszłaś, Zegarek muszę kupić dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie zestawienie kolorów - żółty góruje z mojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaje mi się, że kolor musztardowy jest teraz na topie - dzisiaj widziałam chyba z 5 osób z ubraniach w tym kolorze:) fajna, codzienna stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też dopiero 26 skończyłam swoje egzaminy i mogę ciezyc się wakacjami! Podoba mi się stylizacja,fajna na wypad z przyjaciółmi na miasto, jest jasna -lubię takie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Białe spodnie się świetnie sprawdzają w wielu sytuacjach i można z nimi fajnie kombinować!

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjne zestawienie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie ma lata bez białych spodni :D fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Białe spodnie są mega uniwersalne pasują praktycznie do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny ten sweterek, lubię takie musztardowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega look :*


    Buziaki:*

    Zapraszam cię na nowy letni post :)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia i ładna stylizacja!
    Całość bardzo mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w sumie podobnie. W czerwcu jeszcze pracowałam i miałam egzaminy, więc wakacje tak oficjalnie także mam dopiero teraz :) Z jakiego profilu zdawałyście? Też nie mogę się doczekać wyników :D
    Sweterek robi wrażenie. Krój jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysia i Karolina zdawały z technik eksploatacji portów i terminali, a Kasia z technik ekonomista :)

      Usuń
  41. Zegarek wpadł mi w oko, wygląda nietypowo :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To teraz pozostaje życzyć udanych wakacji! Stylizacja świetna. I chociaż rzadko chodzę w białych spodniach to bardzo je lubię :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna stylizacja!
    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny zestaw, bluzka ma ładny kolor ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. W takim stylu bardzo polubiłam ostatnio sweterki właśnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie lubiłam żółtego, ale ostatnio coraz bardziej się do niego przekonuję. Na sweterki teraz trochę za gorąco, ale na jesień taki byłby idealny :)
    nicole's travel journal - podróże, moda i lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  47. ajj właśnie muszę sobie kupić jakieś białe spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolor bluzeczki jest cudowny!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. You are looking good in that outfit.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bluzeczka bardzo mi się podoba!
    http://the-rose-style.blogspot.com
    ig;rozadryzner

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspomniałam o was na moim blogu! Zapraszam bloggmods

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja, kolor koszulki super :)

    OdpowiedzUsuń
  53. super outfit, bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne!;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ale ślicznie <3 uwielbiam taki odcień żółtego :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. A mi w żółtym jest bardzo źle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu pasuje, ale zawsze najważniejsze jest dopasowanie. Wtedy wszystko wygląda ślicznie. ;)

      Usuń
  56. Zakochałam się w kolorze tej bluzki! Uwielbiam ten odcień żółci.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Białe spodnie tego mi brakuje w szafie.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  58. W sam raz na krótką, pieszą wycieczkę, czy też zwiedzanie. Zapisuję tą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

  59. Thanks for sharing such great post great blog..... keep posting
    Portronics power banks

    OdpowiedzUsuń
  60. Spodnie też najbardziej mi się podobają. Muszę chyba moją szafę uzupełnić właśnie o takie białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Całość bardzo fajnie się prezentuje. Styl taki raczej codzienny, jak dla mnie idealny na wycieczkę w lato czy też na wiosnę. Czekam na więcej fajnych stylizacji, chętnie też właśnie inspiruje się tym co wrzucasz :)

    OdpowiedzUsuń