sobota, 23 czerwca 2018

Stylizacja 135

Hejka!
Dzisiaj przychodzimy do Was z typowo galową stylizacją specjalnie na zakończenie roku szkolnego oraz na egzaminy zawodowe, do których przystępujemy w tym roku. Większość z Was ma już wolne, natomiast my musimy zmierzyć się jeszcze z jednym ważnym egzaminem w tym roku, który odbędzie się w ten wtorek. Życzcie nam powodzenia! :)
Nie przedłużając zapraszamy na stylizację! :)

Bluzka- Bershka
Spódnica- Reserved
Torebka- Sin-say
Buty- Marco Tozzi

***
Co myślicie o tej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :* 

107 komentarzy:

  1. lubię koronki, śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja :) Mam taką samą bluzkę, ale czarną.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancko, w sam raz na zakończenie roku szkolnego!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu kojarzy się z zakończeniem szkoły czy jakimiś egzaminami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny na blogu!

    http://toskaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko, chociaż dla mnie chyba zbyt poważna elegancja, którą zaprezentowałyście
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię koronkę i ta bluzka bardzo mi się spodobała :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja koronkę rzadko noszę ale wygląda ładnie

      Usuń
    2. Miło nam, że ci się spodobała ;)

      Usuń
  8. Ta koronkowa bluzka jest świetna!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na egzaminie :) Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka genialna, uwielbiam koronki !
    Stylizacja bardzo elegancka, idealna na zakończenie.
    Życzę powodzenia na egzaminie zawodowym.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak elegancko, w sam raz na egzamin. Życzę Wam powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancko choć ten stanik, zamiast tego może koszulę zwykłą? Gratulacje wakacji i zdania klasy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, elegancki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancko! chcę wiecej takich stylizacji ;) torebeczka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo śliczna, elegancka stylizacja ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja.

    Buziaczki
    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyglądasz, ja bym jedynie zamieniła buty na jakieś inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna klasyczna stylizacja, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyczne, eleganckie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegancka, klasyczna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze dobrana stylizacja na egzaminy czy na zakonczenie roku. Chodź buciki nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowna stylizacja, mega dobrana! <3
    Bardzo podoba mi się bluzeczka, jest taka śliczna!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja i urocza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się torebka ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny strój, uwielbiam koronkowe bluzki.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam koronkę, przypomniałaś mi, że mam w swojej szafie czarny krótki top :) pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  27. wow very nice this lace!
    I love the shoes as well, I think are Italian?! :))
    Fashion on the Clouds Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Koronkowa bluzka jest śliczna! Stylizacja od razu kojarzy się z egzaminami czy innymi ważnymi uroczystościami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. klasyka najlepsza :) piękna koronkowa bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo klasycznie i elegancko:)

    Buziaki:*
    Zapraszam cię kochana na dwa nowe posty:)
    -->Białe okulary serca i spódnica z perełkami
    -->Moje Must Have - lato 2018

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście nigdy nie przepadałam za typowo galowymi zestawami, zawsze dbam o elegancję, ale nie trzymam się schematu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna i klasyczna stylizacja !

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Elegancko i z klasą. Torebka bardzo w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Elegancko! Bardzo lubię koronkę więc bluzka mi się najbardziej podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja! Wszystko idealnie pasuje do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam nadzieje, że egzaminy poszły wam świetnie! Fajna stylizacja ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. super stylizacja, uwielbiam takie klasyczne połączenia czerni i bieli!;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Szyk i klasa sama w sobie :)
    Bluzka jest przeurocza ajćććć uwielbiam koronki, więc sama dumnie bym ją nosiła <3

    I jak tam po egzaminie ?
    Mam nadzieję, że do przodu :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, po egzaminie w końcu można odetchnąć :)

      Usuń
  40. Ale świetna jest ta stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluzka bardzo ładnie wygląda :)

    xxPozdrawiam,
    https://xpatrycja.blogspot.com/2018/06/estee-lauder-double-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna stylizacja! Bardzo podoba mi się bluzka i torebka! <3
    W temacie egzaminów zawodowych - powodzenia! Sama mam już jeden za sobą, więc wiem jaki to rodzaj stresu :) Trzymam kciuki
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty mi się bardzo podobają.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. I love your lace top
    so feminine and so pretty.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajna stylizacja <3!
    Boska spódnica

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale ładnie i elegancko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń