poniedziałek, 28 stycznia 2019

Stylizacja 150

Hejka!
Jak tam u Was z pogodą? Bo u nas temperatura jest na plusie i śnieg jest prawie niewidoczny ;) W te ferie postaramy się zrobić jak najwięcej stylizacji, aby dodawać je Wam na bieżąco co sobotę. W ostatnim czasie polubiłyśmy kolor zielony co możecie zobaczyć w dzisiejszym poście w postaci marynarki ;)

Marynarka- Stardivarius
Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Stradivarius
Naszyjnik-Stradivarius
Pierścionki- Primark

****
Co myślicie o kolorze zielonym?
Podoba Wam się nasz dzisjesza stylizacja?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :)

93 komentarze:

  1. You look amazing my dear! Perfect outfit!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja 😊

    Zapraszam na nowy wpis https://gabamalek.blogspot.com/2019/01/khaki-coat-favorite-dress.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelkowa zieleń jest bardzo elegancka. ;) Macie super botki. ;)
    U mnie śniegu też już praktycznie nie ma.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty :) Podoba mi się to połączenie :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi trochę ten zielony kolor się zgubił na monitorze ale wierzę, że jest ładny:) Świetna marynarka:D

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka śliczne się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasa! Świetny element bizuteryjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buty, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna marynarka i te karmelowe dodatki!
    Pozdrawiam!
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, kolor koszulki jest przepiękny.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się dopasowanie koloru butów i bluzki. Wygląda to świetnie! Osobiście zmieniłabym tylko spodnie na czarne, bo trochę zlewają się z marynarką, a ja lubię kontrasty :)

    Pozdrawiam znad kubka gorącej czekolady,
    Basia - autorka bloga MADEMOISELLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja zdecydowanie nie w moim stylu, ale podobają mi się buty bardzo ;)

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka jest świetna! Idealny kolor, może uda mi się ją jeszcze upolować :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/morski-makijaz-inglot.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja :D Najbardziej podobają mi się spodnie ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne buty, chociaż w oko wpadł mi najbardziej wisiorek! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja bo jest kolor, a to bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie pojawiło się trochę śniegu, przepięknie jest na zewnątrz! :)

    Bardzo ładna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo fajna. Jeśli chodzi o kolor zielony to mi on osobiście nie pasuje. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię zieleni na ubraniach. Mam w szafie jedną, jedyną zieloną rzecz i jest to sukienka, którą dostałam w prezencie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny zestaw, mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  22. A myślałam, że te jeansy z H&M. Super look!

    OdpowiedzUsuń
  23. To są moje kolory i całkowicie mój styl :) Uwielbiam taką klasykę :) Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Połączenie koloru butów i góry wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie taka zwykła ta zieleń, tylko ładna ciemna :D Extra ta marynarka, u mnie też temperatura na plusiku ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Też ostatnio przekonałam się do zieleni i nawet ją polubiłam! Poluję teraz na płaszcz w tym kolorze :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty! Buty grają tutaj pierwsze skrzypce i naprawdę fantastycznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna stylizacja! Świetne buty 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Znakomita stylizacja w sam raz na wiosenną porę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo elegancka stylizacja, można ją dopasować do stylu bardziej casualowego wykorzystując new balance damskie obuwie sportowe.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja dla osób, które chciałyby połączyć wygodę z elegancją.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, szczególnie dla pań pracujących w biurze. Na szczególna uwagę zasługują te botki.
    https://jebut.pl/Trampki-wysokie-damskie-c279

    OdpowiedzUsuń
  33. polecam tego bloga gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne spodnie sama też długo takich szukałam, dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wpis. Wszystkie informacje bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń
  36. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzisiejsza stylizacja codzienna: casual vibes i wygoda na pierwszym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  38. Przed wizytą mojego malucha u stomatologa zawsze sprawdzam, czy mamy szczoteczkę, pastę, i dobrą książeczkę na rozproszenie.

    OdpowiedzUsuń