niedziela, 24 marca 2019

Stylizacja 155

Hejka!
Też macie teraz niezły armagedon? Bo my tak! W szkole szykują się do strajku, wiec trzeba teraz nałapać jak najwięcej dobrych ocen. Osobiście wspieramy nauczycieli, niech walczą o lepsze jutro! Doskonale wiemy jak ciężka jest praca nauczyciela, dlatego tym bardziej należy im się wyższe wynagrodzenie. A Wy co sądzicie o tym strajku?
Zmieniając temat dzisiaj przychodzimy do Was z wiosenną stylizacją. Taka luźna i wygodna stylizacja ostatnio sprawdza się u nas bardzo dobrze. Mamy nadzieję, że Wam również przypadnie ona do gustu. :)
Zapraszamy! ;)

Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Stradivarius
Buty- NIKE
***
Do zobaczenia!
Pozdrawiamy! :)

101 komentarzy:

  1. Kolejna bardzo ciekawa stylizacja. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat motyw węża nie dla mnie :DAle ty wyglądasz całkiem okej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Orginalne połączenie ;) Ja trochę współczuje tym uczniom co pisza w tym roku maturę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda nie za ciekawie to wygląda dla nich :(

      Usuń
  4. Walka o swoje to jedno, tylko dlaczego w tym strajku mają cierpieć niewinni uczniowie? Przecież ta sytuacja to nie Wasza wina - dlatego moim zdaniem takie groźby strajku podczas egzaminów są trochę nie fair. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jednak gdyby nie robili tego teraz tylko w zwykłym miesiącu nic by ten strajk nie zdziałał. :(

      Usuń
  5. Uwielbiam motyw ze skóry węża :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. mi taki motyw średnio pasuje niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka nie dla mnie cała reszta super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywy zwierzęce idealnie wpasują się w tegoroczne trendy, jednak mnie on nie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna jest ta bluzka*,*

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna bluzka! Ja już nie chodzę do szkoły, ale moi nauczyciele wcale źle nie mieli, bo w większości byli wykupowani z innych szkół. Z resztą sami mówili nam na lekcjach, że nie jest źle w naszej szkole. :p Myślę, że to dużo zależy od tego gdzie jest dana szkoła położona, bo na wsiach serio jest nieciekawie. Mimo to nauczyciele mają darmowe wycieczki i wakacje. Słyszałam też, że mogą wziąć jakieś specjalne wolne, gdy czują się zmęczeni psychicznie. No ale mimo wszystko ja jestem bez zdania, bo jedni naprawde zasługują na podwyzke, a inni po prostu z podwyżką mieli by już chyba za dobrze. ;) Doceniam ich pracę w każdym bądź razie i mam nadzieję, że uczniowie nie ucierpią na tym strajku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzamy się z Tobą w 100% państwo ustalając podwyżki powinno patrzeć na całkowity dochód nauczyciela :)

      Usuń
  11. Ja jestem na ostatnim semestrze studiów zaocznych, więc u mnie jest spokojnie, jeśli można to tak nazwać, bo przeciez przy pisaniu pracy magisterskiej i inżynierskiej nigdy nie jest spokojnie. Śliczne krokusy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie printy :) bluzka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja sama mam podobną bluzkę i uwielbiam ją nosić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze, że chcą strajkować. Myślę, że zdecydowanie im się to należy. Jednak strajk podczas egzaminów to trochę problem dla uczniów... A co do stylizacji, to jak zawsze świetna :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja nie jest zbytnio w moim stylu, ale spodnie mi się podobają :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy byłabyś chętna przyłączyć się do akcji "Help the Book", tak jak pisałam w poście? Koniecznie daj mi znać :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

      Usuń
    2. My również pozdrawiamy :)

      Usuń
  16. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylówka :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2019/03/as-long-as-you-love-me.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj będzie Sajgon jeszcze większy. 9 maja córką pisze test 3 klasisty. Tyle wolnego a materiał zaliczyć trzeba. Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnie zdjęcie jest przepiękne :)


    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna bluzka i buty zdecydowanie w moich kolorach. Popieram nauczycieli. Tu nie chodzi tylko o kasę.Ciągle "grzebią" w tym systemie oświaty i "obrywa się" tak nauczycielom, jak i uczniom. To naprawdę ciężki kawałek chleba.Mimo wszystkich przysługujących przywilejów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też ostatmnio zabiegana! Wiosna!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie luźne bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna bluzeczka! Uwielbiam ten wzór :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę niezwykle modny ostatnio wzór zwierzęcy ;) Ja osobiście nie mogę się do nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też teraz najczęściej chodzę własnie w takich luźnych i wygodnych stylówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta koszula/bluzkia jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wężowe motywy na ubraniach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nie przepadam za motywami zwierzęcymi, ale Tobie w Nim do twarzy :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post. Obserwuje!

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie, coraz więcej wiosny na zdjęciach ❤❥

    OdpowiedzUsuń
  30. Za motywami zwierzęcymi nie przepadam, ale można je fajnie ograć. ;)
    Najbardziej spodobało mi się ostatnie zdjęcie, to z fioletowymi krokusami. <3
    Przesyłam wiosenne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już sama nie wiem co mam myśleć na temat tego strajku, z jednej strony jestem za nauczycielami, niech walczą ale z drugiej już nie koniecznie.. Bluzka nie mój styl, nie lubię takich motywów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja źle się czuje w zwierzęcych motywach ,jednak stylizacja bardzo mi się podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa luźna stylizacja. Co do strajku to nauczyciele wcale nie mają tak słabych pensji, wiec nie popieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niestety to nie prawda pensję nauczycieli dzielą się na słabe i wysokie, to zależy od etatów i ilości szkół w których uczą ;/

      Usuń
  34. Uwielbiam luźne stylizacje, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ ten zwierzęcy deseń opanował internet!!! Widzę, że i tutaj taki motyw!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Znakomita stylizacja i genialna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń