niedziela, 17 marca 2019

Stylizacja 154

Hejka!
Dzisiejsza stylizacja odbyła się w trudnych warunkach pogodowych, ponieważ panuje silny wiatr. Ciężko było nam zrobić dobre zdjęcia, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Ten miesiąc jest zdecydowanie pełen atrakcji, ponieważ dużo się dzieje, a mianowicie...W tym miesiącu dwie z nas kończą ostatnie naście lat! Nie wiemy w kiedy ten czas tak szybko zleciał. Postanowiłyśmy się wziąć za siebie i wróciłyśmy na siłownię po dłuższym czasie. W końcu zbliżamy się do wakacji. :D Dodatkowo pod koniec tego miesiąca kolejna z nas wyrusza na 2-tygodiowy staż do Grecji, z czego ogromnie się cieszymy. Z tego względu zapraszamy Was na naszego INSTAGRAM, na którym będą pojawiać relacje z podróży.
Zapraszamy! :)

Kurtka- sklep lokalny
Bluzka- Mohito
Spodnie- Bershka
Buty- Panteon

***
Do zobaczenia!
Buziaki! :***

65 komentarzy:

  1. przepiękna jest ta bluzeczka :D Lubie kwieciste wzory

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, uwielbiam połączenie koszul ze sportowymi butami !
    Twoja koszula jest śliczna, ja także lubię kwiatowe wzory, idealne na wiosnę :)
    Życzę w takim razie udanego stażu.
    Pozdrawiam serdecznie !
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wiatr teraz to jakaś masakra :/ super stylizacja bluzeczka jest super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia mimo wiatru udały się. ;) Bardzo lubię kwiatowy print. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Prosta ale jednak ma coś w sobie 🤗 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, ja zazwyczaj na codzień wybieram ciemne rurki:) U mnie też wieje:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie.Bluzeczka jest naprawdę super. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bluzka, fioletowy to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka strasznie mi się podoba! Dodałam na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie wyszły bardzo dobrze pimimy tego, że był wiatr. Stylizacja też bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ;) Bardzo podoba mi się ta koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzeczka :)
    No niestety przy takiej pogodzie ciężko cokolwiek robić...
    Gratuluję z powodu stażu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa z tym wyjazdem do Grecji. Ja w celach turystycznych planuję w tym roku wyjazd do Grecji lub Włoch. :)
    Przepiękna ta bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurteczka prawie jak moja :) Instagrama zaraz zaobserwuję i czekam na obiecane fotki z Grecji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza jest ta koszula, pasują Ci takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też wieje. W takich warunkach ciężko cokolwiek zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego 😘🎂
    A zdjęcia mimo wiatru wyszły przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja, chociaż dla mnie ciut za ciemna, aczkolwiek Tobie bardzo pasuje. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz<3! Szkoda, że koszula nie jest na guziczki,ale wzór ma boski <3

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja! Swietnie wygladasz!
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękna ta koszula w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa stylizacja. W tej wersji jest bardziej sportowa, a jak założy się szpilki czy spódniczkę to jest elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja, ale ta bluzeczka boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się bluzka w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W stylizacji najbardziej spodobała mi się kurteczka :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna, wiosenna stylizacja! Mój blog

    OdpowiedzUsuń