niedziela, 26 maja 2019

Modnie i wygodnie część 4- BONPRIX

Hejka :) 
Ostatnio dotarła do nas kolejna przesyłka z firmy Bonprix, dlatego chcemy Wam dzisiaj zaprezentować nasze małe zakupy. :)
Tak jak już wcześniej wspominałyśmy sklep Bonprix ma szeroki wybór asortymentu, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Jeśli chodzi o naszą opinie o tym sklepie, jesteśmy bardzo zadowolone z jakości i wyglądu produktów, ale także z szybkiej dostawy. Dlatego naprawdę polecamy Wam zakupy w Bonprix. :)
Zapraszamy do oglądania! 

 Pierwszą rzeczą, którą dodałyśmy do naszego koszyka jest KOMBINEZON Z DEKOLTEM ,,CARMEN''. Kombinezon jest idealny na różnego typu uroczystości, zamieni on nudny zestaw galowy w coś oryginalnego i niezwykłego. Nasz rozmiar to 36.
 
Kolejną interesującą rzeczą jest Shirt z koronką.  Od razu zwróciłyśmy uwagę na tę bluzeczkę. Delikatna i elegancka, świetnie nadaje się na oficjalne wyjścia. Wiązanie na dekolcie wraz z koronkową górą dodaje uroku całej stylizacji. Nasz rozmiar to 34.


Ostatnią z zakupionych ubrań jest Shirt w paski z dekoltem. Ostatnio zakochałyśmy się w hiszpankach, dlatego nie mogło zabraknąć tego rodzaju bluzki w dzisiejszych zakupach. Idealnie nadaję się na wyjścia oficjalne zarówno jak i na co dzień. Rozmiar 34.

Podsumowując nasze dzisiejsze zakupy oceniamy je na zasłużone 10/10!
Jesteśmy zachwycone zakupami w sklepie BONPRIX!
Dlatego polecamy Wam go z całego serca!

***
Na dziś to tyle!
Mieliście okazję już zamawiać z tego sklepu?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach. :*
Pozdrawiamy!

95 komentarzy:

  1. Bo wygoda to podstawa :) Paski super

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon i ta druga bluzeczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon i bluzka w paski są ekstra. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszulka w paski jest piękna!

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta hiszpanka w paski świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny wybrałyscie przepiękne ubrania ☺
    Wszystko mi się podoba 💗
    Ja również bardzo lubię sklep Bonprix☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon jest genialny!
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka w paski jest świetna! Szukam takich w sieciówkach, ale chyba nigdy nie znajdę..:/
    Zapraszam do siebie https://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz rozejrzeć się w internecie lub właśnie na bonprix :)

      Usuń
  9. Ta bluzeczka w paski i kombinezon wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dwiee pierwsze pozycje genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. dwiee pierwsze pozycje genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. szczególnie ten shirt z koronką super;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zestawienia, szczególnie drugie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie półeleganckie zestawy - lubie takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. All the outfits are really pretty but my favorite is the last one~
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zestawy :)
    Gazetki ze sklepu przychodzą do mnie regularnie ;) Czasami coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kombinezon jest śliczny :) udane zakupy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kombinezon całkiem ciekawy :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze nigdy kombinezonu - jestem ciekawa czy byłoby mi w nim wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten kombinezon ale z moją figurą nie wiem czy coś bym dobrała :) Bluzka w paski też bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta bluzeczka w paski! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również oceniam Wasze zakupy na mocną 10! :)
    Uwielbiam asortyment marki Bonprix, niedługo na swoim blogu zaprezentuje wybrane perełki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. To w paski w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie zamawiałam w tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam nigdy nic z tego sklepu :) pierwsza rzecz fajna

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podoba mi się stylizacja z białą bluzką! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne stylizacje. Bardzo ładny kolor kombinezonu. Stylizacja z białą bluzką bardzo uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacje , ale moje serce najbardziej skradł 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Looking fabulous with those outfits, babe! Have a wonderful week! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. W Bonprixie nigdy nie kupowałam, ale jakoś mnie nie kuszą ich ubrania. Mimo wszystko ostatnia stylizacja bardzo mi się podoba. Bluzeczka w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny asortyment ;) też właśnie czekam na przesyłkę :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzecia stylizacja podoba mi się najbardziej ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne sety, fajnie podkreślają Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej mi się podoba ta biała bluzka z koronką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kombinezon jest super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsza z nich to mój zdecydowany faworyt :-)Wygladasz cudownie

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja z wykorzystanie bluzki hiszpanki świetna. Idealna zarówno na codzień, jak i jako dress code oraz stylizacja wizytowa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Everything looks so wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi! IBeautiful outfits. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej spodobał mi się ten kombinezon ^^ Super rzeczy :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny blog masa ciekawych informacji. Stylizacje również bardzo mi się podobają. Ja teraz gustuję w eleganckich czapkach damskich bardzo fajne są np tutaj https://www.sterkowski.pl/ Często zamawiam także polecam

    OdpowiedzUsuń
  42. Druga stylizacja w sam raz na początek roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zestawy, szczególnie kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń