piątek, 8 lipca 2016

Brytyjka-sklep internetowy

Witamy wszystkich bardzo serdecznie!
W dzisiejszym poście chciałybyśmy zachęcić was do odwiedzenia sklepu ,,Brytyjka".
To nowy, polski sklep na rynku, który ma wspaniałe rzeczy do zaoferowania.
Są one w stylu brytyjskim.
Asortyment jest damski i męski, dlatego każdy z was może znaleźć coś dla siebie.
Sklep słynie z plecaków i toreb, jednak można znaleźć tam o wiele więcej ciekawych rzeczy.
Staramy się o współpracę z tym sklepem, dlatego dzisiejszy post jest dla nas bardzo ważny.
Mamy ogromną prośbę do was wszystkich. Wybrałyśmy kilkanaście rzeczy z tego sklepu, które jak dla nas, są po prostu świetne.
Wasza dzisiejsza rola w tym poście polega na tym, abyście weszli w linki zostawione poniżej.
Za każde kliknięcie odwdzięczymy się  najlepiej jak umiemy. :)

Jeśli należysz do małych kłamczuszków, które piszą ,,poklikanie'', a w rezultacie tego nie zrobiły. Mamy do ciebie jeszcze większą prośbę. Zamiast nas okłamywać wejdź w przynajmniej w jedną lub dwie rzeczy. Dla ciebie to chwila, a dla nas znaczy to bardzo dużo.
 Za każde wejście promienieje nam uśmiech na twarzy! :)
Z góry dziękujemy! :D


                                                                               KLIK

             KLIK


 KLIK


 KLIK


 KLIK






















 KLIK

 KLIK




 KLIK




 KLIK



*****************
Mamy nadzieję, że przynajmniej jedna 
z przedstawionych wyżej rzeczy,
przypadła wam do gustu! ;)
Za każde kliknięcie się odwdzięczamy.
Jeśli masz mega lenia wejdź przynajmniej w jedną, dwie rzeczy.
Zawsze coś i przynajmniej nie skłamiesz. :)
Za tydzień wracamy z obozu,
więc przygotujcie się na następną dawkę stylizacji. 
 Co do pobytu jest extra! 
Do następnego spotkania!
Pozdrawiamy! :***

47 komentarzy:

  1. oj torebki bardzo mi się podobają! :) oczywiście UCZCIWIE poklikane, bo sama nie znoszę kłamczuchów, których u mnie na pęczki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poklikałam w co drugą rzecz jeszcze raz :D
      bo jak otwieram wszystko na raz to mi laptop wariuje :D

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za wsparcie :)

      Usuń
  2. Cudowne te rzeczy maja ale dośc drogie poklikałam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale niektóre rzeczy nie są aż tak drogie, Można znaleźć parę nie drogich torebek :)

      Usuń
  3. Po klikane wszystko :D mamy nadzieje ze bedziecie z nimi wspołpracowac !
    pozdrawiamy ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie we wszystko, ale w przynajmniej 3. rzeczy kliknęłam. Plecak z myszką Miki przypadł mi do gustu :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie świetne mają tam rzeczy! Aż pewnie sama się skuszę na zakup! Podoba mi się ta okrągła czarna torebka. Jest taka inna, niespotykana :D

    Zapraszam do siebie, zaczynam przygodę z blogowaniem.
    http://aleksandrabubicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też ogromnie się ona podoba :)

      Usuń
  6. ta torebka w kotwice jest śliczna
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Brytyjka to nie jest akurat nowym sklepem, już od kilku lat on jest w sieci i sprowadza rzeczy ze sklepów w UK :) Ma bardzo ciekawy asortyment :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Plecaki po prostu są wspaniałe!

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the denim backpack! (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne torebki i ogólnie bardzo fajnie prowadzisz bloga!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane :D ładne plecaki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super plecaczki :). Poklikane ;)
    zapraszam, u mnie nowy post:
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te plecaki boskie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super plecaczki :) Teraz by były bardzo przydatne np na rower. bo już z torbą ciężko jechać :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Plecaki wszystkie bardzo mi się podobają.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba w kotwice zdecydowanie skradła moje serce! Poklikane :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  18. może zamówię sobie na tym sklepie jakąś torebkę ;) bo potrzebuję do pracy

    OdpowiedzUsuń
  19. kliknęłam, fajne plecaczki :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana kliknęłam łącznie w 10 linków :)
    Czy mogłabyś pomóc i mnie ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  21. podobają mi się te okrągłe torebki :) kliknęłam ci kochana, jakbyś mogła kliknąć też u mnie to byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią zerknę na ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikałam co nieco :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy plecak jest bardzo ładny. Zastanawiam się nad stworzeniem własnego biznesu w sieci, obecnie rozglądam się za dobrą agencją która zajęłaby się promocją takiego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń