środa, 13 lipca 2016

Stylizacja 36

Hejka ;)
Witamy po 2-tygodniowej przerwie! Stęskniliście się za nami? :)
Jak wcześniej wspominałyśmy byłyśmy na obozie surwiwalowym i było cudnie!
Karlee jeszcze odpoczywa :)
Niestety udało nam się zrobić tylko jedną stylizację, ponieważ nasz grafik był napięty od rana do wieczora. :/
Każdy dzień był inny ;) Po godzinie 22.00 zaczynały się gry terenowe nocne, a o godz. 01.00 w nocy patrolowanie terenu wokół bazy, co było męczące, gdy wstajesz o 05.00 z rana, ale dało się przyzwyczaić. W wolnym czasie komendant pozwalał nam na chwilę odpoczynku w postaci wypadu nad jezioro.  Każdy z nas musiał posiadać stroje militarne. Najlepszą atrakcją był bieg, w którym było trzeba znaleźć wskazówki ukryte w lesie, bagnach, aby dotrzeć do celu.
Było świetnie i każdemu z was polecamy wybrać się na taką przygodę. Na tym obozie nie ma czasu na nudę. ;)
Specjalnie na tę okazję stworzyłyśmy stylizację idealną na taki obóz. :)
Nie przedłużając  zapraszamy was na dzisiejszy look. ;)


















Bokserka-Reserved  19.99 zł
Spodenki- Ryneczek 30 zł
Blazer- Reserved 129.99 zł
Buty- Danic 24.99 zł
Naszyjnik- ?
Pasek- Reserved 19.99 zł

Oto kilka zdjęć z obozu:










 *************
Dotarliśmy do końca dzisiejszej stylizacji!
Jak widzicie nie obijałyśmy się na obozie.
A wy jak spędziliście wakacje?
Koniecznie dajce znać w komentarzach! :)
Jak wam się podoba dzisiejsza stylizacja? 
Do zobaczenia!
Pozdrawiamy! :***

103 komentarze:

  1. Zawsze chciałam pojechać na taki obóz, zazdro!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymamy kciuki, aby ci się udało :)

      Usuń
  2. Fajna stylizcja! Zawsze chciałam jechać na taki obóz, ale nie wiem czy dałabym radę tak biegać po lesie w nocy, haha!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Na początku było ciężko, ale potem jak już się przyzwyczaiłam to nie było, aż tak żle :)

      Usuń
  3. Narzutka wydaje sie być troche duża, ale całość wyglada całkiem fajnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę jest bo się schudło XD
      Dziękujemy :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, podobają mi się spodenki :)
    Świetne zdjęcia :) pozdrawiam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja świetna bardzo mi się podoba, zdjęcia z obozu również super
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! :)
    Chciałabym też może pojechać na taki obóz, ale nie wiem czy dałabym radę biegać w nocy po lesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Na początku totalnie mnie to zdziwiło po co nam to wogóle jest, ale potem jakoś przekonałam się do tego :)

      Usuń
  7. Taki obóz to świetna sprawa :)

    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i pewnie, że poklikam :)

      Usuń
  8. Stylizacja bardzo mi się spodobała ^^ Zdjęcia z obozu są świetne. Wspaniałe widoki *.* Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. That's a really cute look, I love it! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! uwielbiam motyw moro ;)

    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam na tego typu obozami, ale to każdego indywidualna sprawa ;) Stylizacja bardzo tematyczna i przyjemna ! :)
    Zapraszam niedługo na recenzje :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Chcemy trochę zachować prywatności...

      Usuń
  13. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you;)
      We are happy to visit your blog :)

      Usuń
  14. Narzutka jest świetna!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja i ładne zdjęcia ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam na takim obozie survivalowym, ale już w tamtym roku chciałam pojechać. Może w przyszłym roku się uda. Ładne zdjęcia ;>

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymamy kciuki, aby ci sie udało :)
      Dziękujemy :)

      Usuń
  17. Such a nice outfit :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  18. no wreszcie jesteście :)
    blazer bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja :)


    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :).

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    http://www.shein.com/Royal-Blue-Criss-Cross-Rib-Skater-Dress-p-261843-cat-1727.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy i pewnie, że pomogę ;)

      Usuń
  22. Świetny naszyjnik, fajne stonowane kolory ;) !

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Your blog is great and I am following you. I would like for you to follow back - it's fun to support new bloggers!
    All the best, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja bardzo dopasowana do warunków :) Wszystko doskonale przemyślane :) Zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Staramy się, aby wszystko było dopasowane :)

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja świetna, definitywnie moje ulubione kolory. :)

    +

    Nominowałam dwie osoby stąd do LBA!

    http://rossrauralau.blogspot.com/2016/07/lba.html

    Będzie mi miło, jeśli odpowiecie na te pytania. :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy ;)
      Jest nam niezmiernie miło :)

      Usuń
  28. Spodenki są świetne!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja świetna! Też chciałam w tym roku jechać na obóz militarny, ale jakoś nie wyszło.. ;/ Mam nadzieję, że uda mi się w następnym roku, bo to niesamowita przygoda i zdobyte doświadczenie.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Trzymamy kciuki za ciebie, abyś pojechała ;)
      Takie doświadczenie każdemu się przyda :)

      Usuń
  30. Świetna stylizacja! :) Nigdy nie byłam na takim obozie, to nie dla mnie. :D Super widoczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze marzyłam o takim obozie! Miazga <3 Jestem zakochana jeszcze bardziej! ;*
    Super stylizacja :)

    http://mojegottowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana super stylizacja, a zdjecia ala widoczków mega! Tylko zastanwia mnie jeden rzecz, co tam za buźka się kryje pod zdjeciami :P Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana super stylizacja, a zdjecia ala widoczków mega! Tylko zastanwia mnie jeden rzecz, co tam za buźka się kryje pod zdjeciami :P Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak na razie byłam tylko na obozie i na jednodniowej wycieczce do Krakowa, zobaczymy co będzie dalej! Podobają mi się spodenki :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę wycieczki do Krakowa jest to cudne miasto <3
      Dzięki i napewno wpadnę :)

      Usuń
  35. Świetne spodenki :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. swietna styliozacja idealna na lato
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam kolor khaki! Taki obóz to fajna sprawa :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;)
      My również pozdrawiamy :)

      Usuń
  38. Stylizacja jak najbardziej mi sie podoba :) No i świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    marianna-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja piękne zdjęcia :)
    agaanix143.blogspot.com wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne spodenki <3 Zazdroszczę obozu i wakacji :D
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za każdą obserwację):
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Motyw moro w ubraniu to moja bajka ♥
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń