sobota, 21 kwietnia 2018

Instargam book

Hejka!
23 kwietnia przypada ,,Narodowy Dzień Książki i Praw Autorskich'' , z okazji tego święta przygotowałyśmy, dla Was post, w którym pokażemy książki, które przeczytałyśmy w ostatnim czasie. Zamiast recenzji, przedstawimy je w postaci inspiracji :).
Dzisiaj mamy półmetek, co wiąże się z przygotowaniami do niego. Na pewno zdjęcia naszych kreacji pojawią się na blogu :) Ale również zapraszamy Was na naszego instagrama (klik) tam też pojawią się zdjęcia :)



***
A wy przeczytaliście, którąś z wyżej wymienionych książek?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :* 

96 komentarzy:

  1. Dużo książek które tutaj pokazałaś juz czytałam albo w niedługim czasie mam zamiar heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Gwiazd Naszych Wina i bardzo lubię tę książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety żadnej z wymienionych książek nie znam ale parę tytułów mnie zachęciło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile świetnych książek ;) Ja czytałam tylko Gwiazd Naszych Wina, ale po sporą część chcę sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że do czytania książek nie trzeba Was zachęcać. I dobrze, że same chętnie po nie sięgacie. :) Z pokazanych książek czytałam "Gwiazd naszych wina" (film też obejrzałam), "Zostań, jeśli kochasz" (film obejrzałam jako pierwszy, później sięgnęłam po książkę), "Wróć, jeśli pamiętasz" (zaczęłam czytać kiedyś będąc w Empiku, ale niestety nie dokończyłam). Natomiast "Papierowe miasta" widziałam tylko w wersji filmowej. :) Z chęcią zobaczę Wasze kreacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam większość z tych książek i bardzo je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przeczytałam ani jednej z tych które zostały zaprezentowane... chyba czas nadrobić zaległości!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. The books look really intereting *_*
    Beautiful post!

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  9. od papierowych zdecydowanie wolę ebooki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I should find time for read a book! :(
    That's Amore ღღღ Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo ksiązek , niektóre propozycje dopisuje do mojej listy must read :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nie czytałam żadnych z podanych książek, czytam mało ale za to znam filmowe ekranizacje niektórych z nich :) swoją drogą, spora kolekcja!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka książek z podanych, czytałam i są na prawdę świetne. O nie których nie słyszałam, ale chętnie nadrobię zaległości 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji czytać jeszcze żadnej z tych książek :) Ale fajne zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałabym wszystkie z wielką chęcią ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe propozycje, żadnej z nich nie miałam okazji czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lots of good books, and my all time favorites are Nicholas Spark, i have his all books in my shelf.i can read those book many time. thanks for sharing.
    great post.
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  18. nie czytałam, ale pewnie dlatego że wolę książki o innej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gwiazd naszych wina - oglądałam film i płakałam jak bóbr ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wyżej wymienionych miałam okazję przeczytać Hopeless,która jest pisana z punktu widzenia dziewczyny i słyszałam,że jest też książka pisana z punktu widzenia chłopaka. Na prawdę polecam jest świetna na nudne wieczory! A co do Zostań jeśl kochasz i Gwiazd naszych wina nie czytałam ale oglądałam filmy.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the Nicholas Sparks one. This is a great list of books for me to read in the next months. Love your photos, and the floral watch is lovely!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  22. W gimnazjum przeczytałam większość z tych książek lub inne tych autorów. Super pomysł na post, bardzo estetyczny. Co prawda fajnie byloby przeczytać przynajmniej dwa słowa o fabule :)
    Malinowy Notes, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem postaramy się coś w skrócie opisać :)

      Usuń
  23. Czytałam książki Greena i Hoover :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam książki Bondy i Sparksa i bardzo mi się podobały :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam w planach Lampiony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam mam prawie wszystkie książki, lecz czytałam tylko Gwiazd naszych wina.
    Piękne inspiracje!
    Ja półmetku nie miałam, ale Wam życzę dobrej zabawy! No i oczywiście czekamy na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam żadnej, a kilka tytułów mi wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cool books to read.
    Thanks for sharing

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  29. No proszę ile książek :) Żadnej z nich niestety nie czytałam.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam "Lampiony" świetna książka. Inne zaproponowane pozycje także wydają mi się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. "Gwiazd naszych wina" cudowna książka jak i film!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. "Zostań jeśli kochasz" przeczytane i chętnie sięgne po kolejne książki tej serii ♥ Zresztą.. chętnie przeczytam wszystkie, które się tutaj znalazły. To tak jakby powiedzieć - moje klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Adorei o post !
    Beijokas da Camila e Carol

    Estamos de volta, já tem post novo no blog

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  34. Sparks mi się już przejadł :P Jego książki stały się zbyt schematyczne :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, mi się podobało :)
      https://fasionsstyle.blogspot.com/

      Usuń
  36. Zasługujesz na sukces! :)
    rewelacyjny blog!


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wymienionych książek przeczytałam:
    Gwiazd naszych wina, Zostań jeśli kochasz i wróć jeśli pamiętasz, Byłam tu - moja ulubiona ♥
    Koniecznie muszę przeczytać " Anioł Stróż" ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. those john green books are amazing! love the covers :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem wielką fanką G. Musso, są takie prawdziwe... Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, na prawdę pokaźna ilość książek - i to jeszcze takich dobrych! - Uwielbiam Bonde <3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytałam "Lampiony" i się bardzo zawiodłam i "Dla ciebie wszystko" - ahh, jaka to była piękna historia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się z tym ostatnim :)
      https://fasionsstyle.blogspot.com/

      Usuń
  42. "Gwiazd naszych wina" i "Papierowe miasta" są mi dobrze znane. :) Świetne pozycje! <3 Uwielbiam wszystko Sparksa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia wyszły świetnie, bardzo ładna kompozycja ;) propozycje też ciekawe ;*

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie czytałam jeszcze żadnej z podanych książek, ale tyle tu ciekawości!

    OdpowiedzUsuń
  45. Hopeless, płakałam przy tej książce. Strasznie wzruszyła. Ale kolejne części już niestety okazaly się kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Czytałam tylko ,,Papierowe Miasta''. Teraz jestem w trakcie czytania ,,Żółwi aż do końca''. Ostatnio niestety jakoś nie mam ochoty na czytanie :/.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Znam tylko "Zostań, jeśli kochasz". Mam w swoich zbiorach jedną książkę Katarzyny Bondy i muszę w końcu po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń