piątek, 13 kwietnia 2018

Stylizacja 127

Hejka!
Pogoda ostatnio nas rozpieszcza i oby tak dalej :)  Dzisiaj chcemy wam przedstawić pierwszą stylizację w tym roku robioną na zewnątrz. Stylizacja jest idealna do szkoły lub pracy. :)
Mamy w planach zrobić dla Was post o tegorocznych kosmetykach kupionych na wyprzedaży w Rossmanie, dajcie nam znać w komentarzach, czy chcielibyście oglądać taki post u nas na blogu?
Nie przedłużając zapraszamy. :)


Kurtka- Reserved
Bluzka- CROPP
Spodnie- Bershka
Torebka- Reserved
Buty- CCC
Naszyjnik (na inspiracji)- CROPP

***
To by było na tyle!
Mamy nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu.
Dajcie znać w komentarzach. :)
Pozdrawiamy! :*

138 komentarzy:

  1. It's a very nice outfit! i really like
    that purse! :)
    i've started following you, would you like to follow me back? ^^
    kisses and have a nice weekend!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić skórzaną ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja. Ostatnio nawet kupiłam ramoneskę. Jeśli chodzi o post z rzeczami z Rossmana, to ja bym chćetnie taki zobaczyła.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i bardzo ładna kurtka ^^
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam ♥️ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie proste stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Oo możecie dodać post o zakupach w rossmanie,lubię takie posty! Obserwujemy?
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest mega fajne ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stripes is print that I like so much and I'm a really lover of leather jacket. Perfect outfit my dear!!!
    I'm Eni, blogger from Italy. If you want take a look at my blog and let me know what you think.
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    First outfit of Alessandro & Alice

    OdpowiedzUsuń
  10. Great style, i like that jacket specially. I have same t-shirt.
    I am following you hope you follow me back on all this. See you soon on my blog. You can click on below link to go my blog.Thanks and Happy Sunday.
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna codzienna stylizacja bardzo w moim stylu :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, bardzo podoba mi się torebka ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post 💛 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetna jest ta kurteczka:) 😉❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba twój styl i ta ramoneska coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post i bardzo podoba mi się ta torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajna stylizacja, w sam raz do szkoly czy gdzies na wyjscie ze znajomymi;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja ładna, najbardziej urzekła mnie ramoneska. Buty nie są w moim stylu, ale całość prezentuje się naprawdę dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta kurtka, muszę sobie takiej poszukać!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna, klasyczna stylizacja! Czarna skórzana ramoneska jest idealna do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Leathered jacket is always on point
    love this look on you

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  21. that bag looks so fabulous! anyway, just dropping by to say hello all the way from southeast asia! i hope you can drop by my blog too and follow if you like. have a nice day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja, totalnie w moim stylu :) Torba świetna, przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak jak napisałaś do pracy i do szkoły idealna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładna kurteczka! Kupiona w tym roku?

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją rok temu, ale widziałam podobny model w sklepie ;)

      Usuń
  25. Super, że udało się Wam zrobić zdjęcia na dworze. :) Lubię paski. :)
    Pewnie, z chęcią zobaczę, co kupiłyście na promocji. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja, idealna na luźne wyjścia :)
    Moja przyjaciółka ma takie same buty :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja :-) ! Idealna na co dzień, sama chętnie często wybieram coś tego typu :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ramoneska, już od jakiegoś czasu się na taką czaje ale nigdy nie wychodzi , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I like this casual style. It's perfect... kisses

    Follow for follow? <3

    www.ioannesstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię takie stylizacje- jestem fanką skórzanych kurtek i pasiaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam paski. Sprawdzają się przy wielu okazjach!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam teraz straszny problem z tym, żeby znaleźć spodnie na moje dupsko. Naprawdę ciężko coś wypatrzeć w sklepach, bo rozmiary kończą się na 36...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, ale na szczęście w Bershka są spodnie dla każdego. To mój ulubiony sklep jeśli chodzi o modne i wygodne spodnie. :)

      Usuń
  34. Stylowo na codzień :3 Fajne!
    Pozdrawiam:)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. This is your best outfit!
    Very nice indeed and I like so much the bag too :)
    🌼That's Amore🌼 Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że podążasz za trendami ;) Paski są teraz w modzie ;) Ale moją uwagę przykuła świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluzka bardzo mi się podoba, ciekawe rozcięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super stylizacja, uwielbiam ramoneski ;)

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. this post is amazing :)
    xoxo Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię paski :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. lubię to! :D sama podobnie byłam ubrana ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wonderful outfit, dear! Happy weekend!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudeńko!
    Zapraszam do mnie ;) Dopiero zaczynam!
    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Prosta , klasyczna stylizacja - takie uwielbiam <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Always love stripes and leather. They look amazing together!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pogoda bardzo rozpieszcza i całe szczęście! :) Oby więcej stylizacji na zewnątrz ^^
    Stylizacja rzeczywiście w sam raz do szkoły. Podoba mi się ;)
    Chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Un outfit perfetto.. post ottimo, come sempre ❤️

    OdpowiedzUsuń
  48. Bluzki w paski zawsze mnie lekko rozweselają ;)

    Bardzo fajna stylizacja, wygodna i na codzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny casualowy look:) Buty i torebka super:)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  50. Wonderful post my dear :)
    Xoxo and good weekend!
    Playing cards

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna stylizacja i super w niej wyglądasz . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń