sobota, 9 czerwca 2018

MY INSPIRATION (part 3)

Hejka!
Dawno nie dawałyśmy tego typu postu, a mianowicie chodzi nam o posty z inspiracjami. Postanowiłyśmy zrobić teraz ten post, a za niedługo postaramy się  dodać podobny, tylko z nowszymi inspiracjami. Mamy nadzieję, że przedstawione poniżej propozycje przypadną Wam do gustu. ;)
Nie przedłużając zapraszamy!



***
Na razie to wszystko.
Możliwe że niektóre inspiracje pamiętacie
z naszych poprzednich stylizacji. :)
Za niedługo kolejny post z inspiracjami,
który zdradzi Wam trochę nasze pomysły
na nasze kolejne stylizację :)
Buziaki! :**

96 komentarzy:

  1. Widzę wiele ładnych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, strój z ostatniego zdjęcia jest śliczny! W ogóle bardzo ładne fotki!
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka zestawów bym założyła ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny na blogu :)
    Super post!

    http://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne inspiracje :) Podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed ostatnia stylizacja bardzo mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawy, drugi jest świetny!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) Jeżeli chodzi o zestawy, to kilka z nich z wielką chęcią bym założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zestawy tworzysz, super sie to prezentuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się przygotowane propozycje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja z sukienką w paski, zdecydowanie, wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne zestawienia ta sukienka khaki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe inspiracje. Lubię oglądać takie zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Świetne stylizacje. Bardzo mi się spodobały! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja z koszulą w kratkę i spodenkami jest super, zawsze takie połączenia mi się podobały :) I piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wszystko dobrane co do detala :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka przedstawionych przez Ciebie rzeczy i mnie wpadły w oko - masz świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow wszystkie zestawy bardzo mi się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje :) Zwłaszcza koszula w kratę i skórzana kurtka mi się spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zestawy, szczególnie w oko wpadła mi sukienka w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne inspiracje :) Lubię oglądać takie zestawy.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie ubranka są bardzo ładne :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Te ze zdjęcia z plecaczkiem mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zestawy i ciekawe inspiracje. Fajnie ze wszystko same zrobiłyscie, a nie z internetu. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szukam ostatnio plecaczka i co, wróciłam z kolejną torebką :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Inspiracje można znaleźć wszędzie.
    To zdjęcie z zegarkiem ładnie wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula w kratę idealna! Super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. It all look so good together.
    Love your style.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem wielką fanką koszul w czerwono-czarną kratę. Podoba mi się też zielona kurtka :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudowne zdjęcia! Dużo pracy w to musiałyście włożyć:) Stylizacje są super, jak najbardziej w moim stylu :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie fajne inspiracje! :) Czekam na kolejne stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Adorei, o post de hoje :)

    Beijokas da Camila e Carol

    já estamos de volta e já tem novidades

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  34. Te t-shirty z nadrukami są świetne:)

    buziaki:*
    Zapraszam cię na nowy post w pastelowych odcieniach:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  35. have a great weekend dear :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajnie, że są to inspiracje, które same przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy inspiracje do danych stylizacji, aby od razu można było dodać na instagrama :)

      Usuń
  37. Kilka zestawów mi się spodobało :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę inspiracje a la tumblr troszkę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  39. Super blog! Wpadnij do nas :)

    OdpowiedzUsuń