sobota, 2 czerwca 2018

Stylizacja 133

Hejka!
Za niedługo koniec roku szkolnego co wiąże się z naszymi egzaminami zawodowymi, dlatego życzcie nam powodzenia! ;) Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację jest ona stworzona specjalnie na panujący teraz okres komunijny. Jednak taki look możecie również założyć na inne ważne uroczystości. ;)
Zapraszamy!

Sukienka- sklep lokalny [Strefa Mody]
Buty- Deichmann
Torebka- SinSay
Naszyjnik- SinSay

***
Na dzisiaj to już koniec.
Mamy nadzieję, że ta stylizacja przypadła Wam do gustu.
Do zobaczenia!
Pozdrawiamy! :) 

138 komentarzy:

  1. Ten look jest naprawdę świetny. Elegancki, ale nie nudny :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek tej sukienki!
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  3. The dress is very cute, love the color and the weist line. The choice of the sandals and bag is great too.
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia na egzaminach, ja mam w przyszłym roku :D Stylizacja bardzo mi się podoba, z chęcią poszłabym tak ubrana na komunię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely dress dear ...
    i followed u and hope u will do the same
    xoxo-
    http://vernaermina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny naszyjnik! Wpadł mi od razu w oko:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw! Torebeczka wpadła mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no! Naprawdę pięknie! Ciekawe buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę trzymać kciuki za zdanie egzaminów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przepiękna stylizacja, bardzo ci pasuje czerwien :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za przepiękna sukienka ! Aż bym chciała ja mieć 💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest zarabista <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/05/dlaczego-warto-zaczac-cwiczyc-z.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful dress *_* The details are also great *_*

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na egzaminach! Ja już od kwietnia mam wolne. Buty nie w moim stylu, ale sukienka ładna i torebka bardzo mi się podoba! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buty ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja! Kobieca i elegancka ;) Bardzo podobają mi się buciki ;) Zdecydowanie w moim guście ;) Naszyjnik też piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że tam są takie ładne torebki <3 (aż chyba kupię :D) Te szpilki https://zoio.pl/obuwie/szpilki idealnie pasują do czerwonej sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne buty! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Buty są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super outfit! Bardzo kobiecy i elegancki. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Looking great in red.
    Love how you styled it

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba wasze zdjęcie, te po prawej stronie. Jest przeurocze!
    Kiecka nie w moim stylu, ale cudna torebka!
    Buziaki! x
    http://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale kobieco :) Uwielbiam takie sukienki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. klasycznie i pięknie :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your dress
    nice color too.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor ma ta sukienka:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  28. No okres komunijny akurat się skończył praktycznie hehe:) Całkiem ładna suknia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uau!!!! Amei o vestido ,tem um caimento perfeito ! Bjo

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna jest ta aplikacja na sukience.

    OdpowiedzUsuń
  31. W takim razie powodzenia na egzaminach! Sukienka świetna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sukienka elegancka i ten kolorek bardzo pasuje powodzenia na egzaminach pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Świetny post:)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia na egzaminach, śliczna sukienka ❤

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Rany jakie piękne buty i torebka!
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również życze powodzenia na egzaminach :) Śiliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja świetna, najbardziej podobają mi się buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam ten kolor! Świetnie się prezentuje i broni się w wielu sytuacjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow piękna sukienka :)

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładny, spójny zestaw :) piękny kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba pierwszy raz widzę Cię w tak eleganckim wydaniu! ;) Proszę o więcej takich stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się więcej takich stylizacji :)

      Usuń
  42. Śliczna stylizacja! Bardzo podoba mi się całość:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Love the flare and color of your dress! Pretty!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładna stylizacja, a buty mnie bardzo zachwyciły <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna, klasyczna sukienka :) Bardzo fajnie ! :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna ta sukieneczka :) podoba mi się ta wstawka w tali, która chyba jest z siateczki :) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  47. Super stylizacja♥

    http://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. buciki mi się strasznie podobają. :) sukienka też śliczna, ale osobiście w czerwieni kiepsko się czuję. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz chociaż sukienka nie do końca w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz, kolor sukienki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienka, buty czy torebka to taka całość i jednocześnie wisienka na torcie. Dodatki czarne, ale są tak ładne, że świetnie się komponują. Sukienka śliczna i ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. My również pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładne buty i podoba mi się kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. such a pretty dress it, and color is very attractive.
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  55. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Klasyczne, czarne sandałki powinny się znaleźć u każdego w szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładna sukienka :). Kolor świetny, choć w czarnym też wyglądałaby rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoja TOREBKA oraz BUTY bardzo mi się podobają - dodatkowo CZARNY kolor sprawia,że pasują praktycznie do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  59. Nice Post!!
    Please look here at Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń