piątek, 5 stycznia 2018

Stylizacja 117

Hejka :)
Witamy Was w 2018 roku z nowym wpisem :) Jak tam po Sylwestrze ? Spędziliście go w domy czy na jakimś wyjeździe? Dziękujemy za życzenia noworoczne :) Za tydzień rozpoczynają, się nam ferie zimowe z czego bardzo się cieszymy, będziemy mogły, więcej popracować na blogu. Macie jakieś propozycje na stylizacje, które mogłybyśmy zrobić?
Dzisiaj przedstawiamy Wam stylizację na chłodniejsze dni, którą możecie ubrać do szkoły
lub pracy :)  Zapraszamy do oglądania.

Sweter-Sin-Say
Bluzka-Sin-Say
Spodnie-Bershka
Choker-House
Zegarek-Sin-Say
Buty- Stradivarius

****
To by było na tyle!
Piszcie w komentarzach, czy podoba Wam się ta stylizacja.
Do zobaczenia! :)
Pozdrawiamy! :**

150 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie swetry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki luźny sweterek by mi się przydał;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie długie sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw :) Koszulka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, ja jak na razie nie mam pomyslu, jaki mogłabym Ci podrzucić :* zazdroszczę, że za tydzień masz ferie, ja dopiero w lutym.

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love that jacket and boots!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest śliczny ❤
    Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie wyglądasz! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/elegancko-i-wygodnie-codzienny-look-32482965

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentuje :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/12/outfit-of-day.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy jestem przekonana do swetra w tej stylizacji. Chyba bez niego jest o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo prosta i ładna ;)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie swetry! Moje ulubione fasony :)
    Najlepszego w Nowym Roku! Ja spędzałam Sylwestra na domówce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super styl a sweterek rewelacja :)
    Blog bardzo mi się podoba, dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg fantastic combination, simply but amazing, you look wonderful!
    Nice post darling, so good and interesting, love it!
    Enjoy in weekend! ♥

    New review post is on my blog. ♥
    Visit me here: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    Maleficent ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna, prosta stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetny kardigan, musi być niezwykle ciepły i wygodny <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jest fajnie stworzona, aczkolwiek mam do niej mieszane uczucia. Najbardziej w całości spodobał mi się sweterek ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sylwestra spędziłem w domku z przyjaciółmi :D
    Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny sweter ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja :) Sweterek jet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweterek, idealny na zimową porę :)
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna, uniwersalna stylizacja ;) Ja sylwestra spędziłam na spokojnej domówce, ale bawiłam się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całość wygląda bardzo fajnie ;) Bluzka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie się prezentuje, niby taki "basic", a jednak choker dodaje stylizacji pewnego charakteru.
    Podałabym własny pomysł, jednakże brakuje mi weny;/
    Być może wzajemna obserwacja? Daj znać u mnie ♥ -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja jak dla mnie strzał w dziesiątkę:>
    Ja akurat ferie mam za 3 tygodnie i również się cieszę. Nie za szybko, nie za późno. W sam raz :)
    Sylwester spędziłam w domu z moją rodziną i chłopakiem :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweter śliczny, w okresie jesienno-zimowym często po takie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna stylizacja, mega buciki <3
    buziaki kochana :*
    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty i sweterek to zdecydowanie moi ulubieńcy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sylwesta spędziłam w domu, z ukochaną osobą. :)
    Super bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  32. I really love you look<3
    we wish you a lovely day
    xoxo
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  33. O look é lindo para os dias de inverno!! Amei os acessórios também..

    Um beijo,

    My Pure Style x My Instagram x My Facebook 

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne buty i zaczepna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I like the choker, and Tee's message. Let's all dance !!!
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej spodobał mi się sweter!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cute ^^

    have a nice day
    www.luchluchcraft.com

    OdpowiedzUsuń
  38. wow beautifull styling darling great combination keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna stylowka pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny look! Uwielbiam takie swetry <3

    U mnie nowy post! Zapraszam :)
    JOANNEAA

    OdpowiedzUsuń
  41. sweter jest fantastyczny! ;)

    Pozdrawiam
    karmnik-kulturowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnio uwielbiam takie długie swetry!

    OdpowiedzUsuń
  43. W sylwestra byłam na wyjeździe :) Co do stylizacji to fajna, lubię takie swetry :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Całość naprawde bardzo mi sie spodobała <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/beacive-box-moja-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  45. You look beautiful! I love your kardigan
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  46. nice post;)

    Are you searching for ,glamchase boohoo bridesmaid dresses reviews here you can find best and cheap dresses for yourself, welcome please!
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja :) Najbardziej podoba mi się sweter i choker :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/ciezkie-czasy-one-wracaja-pnk-beautiful.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Taki długi kardigan pasuje niemal do wszystkiego to taka obowiązkowa rzecz w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam dlugie kardigany, szczegolnie na zime i z kaputerm, sa bardzo przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wow such a lovely post......we are waiting for your another write up..!!
    Create your own Customized badges

    OdpowiedzUsuń
  52. fajna, luźna stylizacja :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pracuje w sinsayu i od razu poznałam sweterek i koszulkę, fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czarne spodnie i biały t-shirt to klasyka, którą uwielbiam i stosuję od lat :) Natomiast takie długie sweterki dopiero niedawno skradły moje serce! Idealnie dla takich zmarzluchów jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Poluję na taki sweter :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię być ubrana w takie swetry gdy jestem w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  57. kocham takie długgie swetry

    OdpowiedzUsuń
  58. Napisy na koszulce idealnie do mnie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  59. koleżanka z pracy ma ten sweterek :) fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna ta stylizacja, super bluzka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Bluzka jest mega urocza, a sweterek bardzo w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny sweterek! A stylizacja, mimo że klasyczna, to naprawdę efektowna ;d Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń