sobota, 13 stycznia 2018

Stylizacja 118

Hejka :)
Od dzisiaj zaczyna nam się przerwa zimowa :) Z czego się bardzo cieszymy :) Mamy już plany na całe ferie i mamy nadzieję, że znajdziemy czas na chwilę odpoczynku.
Dzisiejszy przedstawiamy Wam luźną stylizacją. Ostatnio zaczęłyśmy decydować się na luz i wygodę i chciałyśmy wam dziś pokazać jedną propozycję.  A więc zapraszamy do oglądania :)


Bluza-Newyorker
Spodnie- Bershka
Czapka-Newyorker
Zegarek-Sin-Say
Buty- Deichmann

*****
I co myślicie o dzisiejszej stylizacji?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :* 

171 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ^^ Podoba mi się ta bluza ! ;)


    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza ma rewelacyjny kolorek <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bluzy.
    Dobrze się w nich czuje.
    Udanych ferii!

    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja wygląda bardzo fajnie, ale niestety nie jest w moim stylu ;)
    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza ma bardzo ładny kolorek =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zegarek! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice outfit. I like your photos.

    Have a nice weekend, dear!
    Xoxo

    Visit --> Zujalica.ba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę męczyć się w szkole jeszcze dwa tygodnie...
    My blog,new post

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ferie, jako ostatnia, jeszcze się trochę pomęczę :C. Co do stylizacji, jest świetna! Podoba mi się to, że jest ona dostosowana na każdy dzień, a nie jakaś wygórowana, że nie wiadomo, gdzie i kiedy to założyć :D

    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, luźny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zegarek!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sportowy styl oraz genialna czapka.. Będę na pewno wpadać częściej na twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zegarek! Nie mój styl ubierania ale tobie bardzo pasuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten zegarek :) Ale dlaczego nie pokazujecie twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love it! The NYC cap is really cool.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja ! Podoba mi się ta bluza ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda tylko, że tak incognito ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza. Bardzo mi się podoba ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja zupełnie nie w moim stylu, a jednak mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor bluzy jest cudowny, dopasowanie też bardzo dobre. Świetna, dobrana stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Niezdara

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, też lubię takie luźne stylizację! Bardzo podoba mi się bluza, szczególnie kolor, mega :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. przyjemny sportowy look :) udanych ferii i wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna na luzie stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobną bluzę! Uwielbiam ten kolor <3 Ahh, zazdroszczę ferii... u mnie na uczelni rozpoczyna się właśnie sesja, więc będzie ciężko i na odpoczynek póki co nie mam co liczyć [*]
    Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Współczujemy, ale wierzymy że dasz radę! ;)

      Usuń
  25. Fajna stylizacja, zdecydowanie moim stylu bardzo prosto i wygodnie. Myślę, że to świetna opcja do szkoły. Bluza ma bardzo ładny kolor.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna bluza i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. I like your sweatshirt and watch.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę w końcu kupić sobie czarne zwykle spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluza ma bardzo ładny kolor!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę Wam udanych ferii! :) Piękne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie zakrywaj się tak :P Więcej odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mój styl, ale podoba mi się. Bluza jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  33. wow outfit look beautifull great combination dear..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też preferuję luźny wygodny styl chociaż czasem lubię ubrać się dziewczęco i ładnie :) Bluzę chętnie bym podkradła bo super jest <3

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam nosić takie czapki wiosną i latem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cool outfit! love the colour of the top! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się bardzo czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna ta bluza, uwielbiam bordowy i wszelkie odcienie tego koloru :) Zegarek cuudo!

    OdpowiedzUsuń
  39. uroczy zegarek :) zwracam dużą uwagę na takie dodatki ;)
    pozdrawiam!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/01/millybridal.html

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam takie proste stylówki na codzien :D

    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. I read the entire article and I am really impressed. This is great advice for the readers.
    Carry your belongings in a stylish personalized wallet

    OdpowiedzUsuń
  44. Prosta sportowa stylizacja, moim zdaniem bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale super, że już macie ferie! Jak planujecie je spędzić? :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  46. kolor bluzy, rewelacja :)

    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja! Najbardziej spodobała mi się bluza ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. nie ma jak luz i wygoda, bluza a zwłaszcza jej kolor rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  49. Aż takim sporym zaskoczeniem dla mnie było, że nie mogę dostrzec Twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Thanks for sharing this wonderful blog!

    http://www.facecool.com/profiles/blogs/a-great-solution-for-loan-up-to-1500-pounds

    Loans up to 1500 Pounds

    OdpowiedzUsuń
  51. lubie takie wygodne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładny odcień bluzy, uwielbiam takie nasycone kolory!

    OdpowiedzUsuń
  53. Super czapka :)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja! Super bluza! :)

    Pozdrawiam + z przyjemnością obserwuję! ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładny kolor bluzy! ☺

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great pos! I follow you, follow me back.plz. <3

      https://jelenaaak.blogspot.rs/2017/11/top-filmovi-o-putovanjima.html#comment-form

      Usuń
  58. Stylizacja na luzie, podoba mi się. Kiedyś miałam podobny styl, ale przeszłam w bardziej kobiecy.
    Pozdrawiam cieplutko!
    Koliak
    http://www.codziennekontrowersje.pl/

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajna sesja :) Bluza w super kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  60. what an amazing post dear :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  61. Great post, dear!

    I'm following you and I hope you will follow me back. :)
    adellinasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. świetna bluza, lubię bordo ;D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Czapki zawsze na tak. Ludzie rzadko je noszą czego nie moge zrozumieć bo to uzupełnienie kazdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  64. ja bym chyba zamarzła w tych butach :D ale generalnie to mój styl, lubię takie sportowe looki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kolor bluzy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super ta bluza:) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajna stylizacja, taka codzienna. Z pewnością by się u mnie sprawdziła w pracy, gdy potrzebuje luźnych ciuchów.

    OdpowiedzUsuń