sobota, 3 lutego 2018

Stylizacja 120

Hejka!
Na początku chciałyśmy ogłosić wyniki konkursu. A więc konkurs wygrała:

Gratulujemy i prosimy o zajrzenie do swojej poczty. 
Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za zgłoszenia, może następnym razem Wam się uda. ;) 
A dzisiaj przedstawiamy wam stylizację, ostatnio coraz częściej modną kurtkę oversize.
Mamy nadzieję, że stylizacja się wam spodoba, zapraszamy :)

Kurtka- Stradivarius
Bluza- Reserved
Spodnie- Bershka
Buty- Stradivarius

*****
Co myślicie o tej stylizacji?
Podobają Wam się takie kurtki?
Koniecznie dajcie znać :)
Buziaki :*

153 komentarze:

  1. spodobały mi się takie kurtki ostatnio :) sama zastanawiałam się nad zakupem, ale ostatecznie odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Puchowa kurtka na zimę to podstawa ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja taka 'zwykła', ale na pewno wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice photos, so cute looks! Love this outfit.

    Have a nice weekend!♥
    New post is on my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja, ciekawe buciki :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie kurtki o takim kroju nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super buty!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurtka jest super! Naprawdę bardzo mi się podoba i chciałabym taką kupić na przyszły sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kutrka! Podoba mi się taki oversizeowy krój. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta stylizacja, chociaż ogółem za takimi kurtkami nie przepadam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka bardzo mi się spodobała, brakuje mi takiej w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama mam taką kurtkę ;) są bardzo ciepłe i wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega stylizacja<3
    Gratulacje dla zwycięzcy. ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna, ciekawa kurtka :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna kurtka ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie kurtki niespecjalnie trafiają w mój gust... przydałoby się trochę koloru!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurta nie w moim stylu, ale buty bardzo mi się podobają *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przymierzałam się do tej kurtki i chyba po nią wrócę (jak jeszcze ją dostanę) ;) Stylizacje na plus!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężczyni ;) Stylizacja w uniwersalnych kolorach, z którymi nigdy nie można się pomylić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Those puffer coats are very trendy, i d like one in gold...
    Have a nice week.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka fajnie ale jak dla mnie za ciemno :D ja nawet zimą muszę mieć kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten post!

    http://www.laburbujadethor.es/pearl-combat-boots-rudeza-y-delicadeza/

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja taka na co dzień, luz i wygoda, kurtka jest fajna. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurteczka bardzo mi się podoba :) Gratuluje zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobną koszulkę i spodnie - jej, jestem modna xD!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie w moim stylu wolę eleganckie płaszcze lub sztuczne futerka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty podobne lubi moja dziewczyna w takim klimacie.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie podoba mi się moda jaka teraz nastała, na te wielkie puchowe kurtki o.o Jestem zwolenniczką podkreślania ciała ;)
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurta zupełnie nie w moim stylu, według mnie dziwnie i nieatrakcyjnie to wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. stylizacja taka codzienna, ale bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję zwyciężczyni! Tym razem stylizacja niezbyt mi się spodobała, aczkolwiek kurtka przykuła moją uwagę ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka bardzo ładna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. mont çok yakışmış

    www.lerzankaradan.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio Kim Kardiashan miała na sobie bardzo podobną kurtkę w swoim reality show :) Fajny krój na zimowe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super sesja, bardzo MJ sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  36. Aww boska kurtka <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. kurteczka wygląda na cieplutką :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jacket is perfect for this cold winter and booties too!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Discover here my experience with Pistacchio & Caffè

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurtkę to masz świetną. Chciałam kupić podobną, ale nie było mojego rozmiaru ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  40. średnio ta kurtałka mi się widzi:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie rozumiem mody na te kurtki, ale wiem, że wielu osobom się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ótima postagem, obrigado pela visita.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  43. U kogoś ta kurtka bardzo mi się podoba, ale osobiście się w niej nie czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba nie do końca mój styl, jeżeli chodzi o kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz nie wklejać tych samych komentarzy? Uszanuj czyjąś pracę!

      Usuń
  46. Świetny look! Uwielbiam tego typu kurtki :)
    Zapraszam do mnie Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  47. Love your look<3
    thank you for sharing
    we wish you a lovely day.
    xoxo
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  48. Odpowiedzi
    1. The jacket is warm, but the weather outside is cold :)

      Usuń
  49. Przepiękna stylizacja i ta kurteczka coś pięknego, bardzo w moim stylu!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Urocza stylizacja bluzka z spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo gratuluję wygranej :)
    Co do kurtki to nie przepadam za takimi. Moim zdaniem niesamowicie pogrubiają i wcale nie są takie ładne...

    OdpowiedzUsuń
  52. To zupełnie nie mój styl, ale takie kurtki są ostatnio bardzo modne - niestety mi nie leża :) Buty super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może jeszcze się do nich przekonać :)

      Usuń
  53. Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładna kurteczka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Niby zwykła stylizacja, ale bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie byłaby sobą, gdybym nie zwróciła uwagi oczywiście na buty, bo jestem ogólnie butomaniaczką ;). Naprawdę są świetne.... Ja teraz mam w planach odwiedzić sobie też fajny sklep z butami damskimi , ponieważ musiałabym sobie coś kupić coś wygodnego i sportowego na co dzień do pracy.

    OdpowiedzUsuń