poniedziałek, 19 lutego 2018

Stylizacja 122

Hejka!
Jak tam wam mija życie? U nas sporo nauki, dlatego ten post jest dodany dopiero dzisiaj.
Ferie już dawno za nami a kolejne wole dopiero na Wielkanoc.  Postaramy się jednak dodawać posty systematyczniej.
 Bardzo prosi, abyście napisali nam czy wolicie, aby posty pojawiały się w piątki czy w soboty? 
Dzisiaj przychodzimy do Was z biało-czarną stylizacją :) Mamy nadzieję, że ten look przypadnie wam do gustu, więc zapraszamy do oglądania :)

Kurtka-Reserved
Sweter-Reserved
Spodnie-Reserved
Buty-CCC
Naszyjnik-Gate

***
To by było na tyle!
Mamy nadzieję, że ta stylizacja przypadła Wam do gustu.
Dajce znać kiedy chcielibyście posty. ;)
Pozdrawiam! :*

206 komentarzy:

  1. Buty bardzo mi się spodobały :) Miałam kiedyś bardzo podobny naszyjnik, tylko, że z napisem "lucky" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, klasyczny zestaw, bardzo mi się podoba! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam w piątek ponieważ masz łatwiej promować wpisy i więcej komentarzy najdzie, dzięki za komentarz ciepły. Pozdrowienia z mytruetherapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobały nam się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba ale jednak buty i sweterek najbardziej:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo mi się podoba, sweterek jest cudowny !
    Co do dodawania postów jestem za piątkiem :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny strój!
    Ja osobiście wolałabym posty w soboty, bo wiadomo, że w weekendy każdy ma trochę więcej czasu i wtedy jest też większy odbiór.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem sympatyczna stylizacja! Takie kontrasty są fajne:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam czerń + biel, więc zestaw na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, myślę, że w sobotę wpisy będą lepsze, bo więcej osób ma wolne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kurtka, bardzo takie lubię i mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta stylizacja ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, bardzo spodobała mi się ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prosta stylizacja na codzień, uwielbiam taką długośc kurtki jak Twoja

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie :) Wszystko mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wszystkie jasne kolory dlatego sweterek bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sweter:) Posty najlepiej żeby były jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna stylizacja ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. nie spamuj linkami na moim blogu !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny naszyjnik. :) Chyba lepiej będzie Wam dodawać posty w sobotę, jak już trochę odpoczniecie po całym tygodniu nauki. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the jacket and the leather leggings.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Prosta stylizacja, ale bardzo ładna :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I love B & W looks. They are so modern !!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja! Podoba mi się kurteczka i sweter :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna kurtka i świetna stylizacja.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie jest to obojętne kiedy pojawiają się posty, gdyż i tak wchodzę na bloga tylko wtedy, gdy mam na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja ;) Klasyka ;) Coś z czym nie można się pomyslić ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja. Prześliczny naszyjnik. Osobiście uwielbiam takie drobiazgi w biżuterii, a ten z pewnością przykuwa uwagę. <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing post dear ❤️❤️❤️Have a good day 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem fanką takich sweterków! Na chłodne dni jak znalazł i jeszcze super leżą na każdej sylwetce także można zatuszować poświąteczne sadełko! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurteczka bardzo fajna :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko super! Buty, kurtka, sweterek! Ale ja to jestem wybredna trochę i dla mnie troszkę nudno. Ale najważniejsze, że masz swój styl i ubierasz się jak ty chcesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ten jasny sweterek :) Posty wolę żeby pojawiały się w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie możecie dodawać posty nawet codziennie hahah :D najlepiej chyba wtedy kiedy macie czas :) Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurtka bardzo mi się spodobała ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jak dla mnie nie ma to większego znaczenia - piątek i sobota to dobry dzień. :)
    poza tym podobają mi się bardzo Twoje spodnie. :)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam podobną kurtkę! :)
    Mój blog - ZAPRASZAM
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie minimalistyczne stylizacje :) świetna kurtka 😍
    Pozdrawiam i obserwuje 💋

    OdpowiedzUsuń
  40. Super stylóweczka i świetne buty!! :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    lilacwhispering.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Klasyczna stylizacja - zawsze sprawdza się najlepiej <3! Mam taki sam łańcuszek

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Strasznie podoba mi się kurtka! A co do postów, to oba dni są dobre :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacja.Kurtka jest śliczna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna stylizacja. Pozdrawiam
    https://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny zestaw! Uwielbiam połączenie czerni i bieli :)
    Pozdrawiam Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  46. piękny jest ten sweterek :) Obserwuję i życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podobają mi się buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. dawajcie stylówkę z kożuchem:D

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam białe swetereki z czarnymi kurtkami <3 Mega to wyglada <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna stylizacja w klasycznych kolorkach :)
    Co do postów to może soboty? :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny sweter!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładny outfit ; ) mi obojętne kiedy bo wchodzę na blogpsot w wolnych chwilach ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Beautiful outfit dear ❤️

    OdpowiedzUsuń
  54. chyba się pilnie uczycie jak postów nie ma;D

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna kurtka , na pewno cieplutka
    Zapraszam do mnie ;)
    http://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna kurteczka ;) Bardzo lubię taką długość, ale ja niestety jestem do takiej trochę za niska :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Great styling! Love the looks!

    https://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Mialam kiedys taki naszyjnik :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładny sweter, ale nie powinno się łączyć luźnej góry i luźnego dołu, zamiast jeansów weźcie rurki albo leginsy!
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko mi się podoba oprócz naszyjnika! :) Super sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  61. Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  62. super wyglądasz -sweterek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajna stylizacja, kurtka jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się naszyjnik. :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. biały sweterek cudny :) , bardzo takie lubię :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Great outfit dear :)

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Lubię takie proste a zarazem efektowne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna stylizacja świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetna stylizacja i przepiękny sweterek lubie takie <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna stylizacja, naszyjnik mnie zauroczył :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajna i wygodna stylizacja ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  72. Dla mnie dzień postów jest bez różnicy i tak zazwyczaj nadrabiam wtedy, kiedy mam na to czas :) Jesli chodzi o kurteczkę jest fajna, ale sweterek to wielkie "wow" :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Super stylizacja.Naszyjnik super.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  74. Taka przyjemna codzienna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ciekawa propozycja, prosta i wygodna. Myślę że lepszym pomysłem będzie piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Super buty :) mam podobne i są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Super stylizacja! Posty lepiej w piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Kurteczka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudowna stylizacja,super kurtka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo fajny, klasyczny sweterek :)
    Posty raczej w soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Widzę rzeczy mojej ulubionej marki Reservd ;)

    OdpowiedzUsuń